• Jantars

    Jakých výrobců motorů je vhodné se držet, aby měli slušný výrobek, akceptovatelnou poruchovost a dostupný servis? Když tady občas čtu jak měsíc po záruce (předpokládám že všichni mají 2r) neumí opravit a nabízení za 30t nový motor tak se rosím…

    Předpokládám, že z výše uvedených důvodů jsou slušné firmy Bosch, Ymaha, Shimano, Panasonic, Brose… pletu se?

    0 6
    • Kouba_2005  

      Za nick dávám 1*

      9 0
    • Jemmy  

      Ano, Bosch, Yamaha, Shimano, Panasonic a Brose jsou obecně spolehlivé značky s přijatelnou poruchovostí a dostupným servisem. Bosch a Yamaha často nabízejí dobrou podporu i po záruce. Doporučuji prověřit zkušenosti uživatelů a možnosti servisu, například na Freecine, abyste měli jistotu správné volby.

      0 1
    • hawrda  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • novas752  

      Ani jeden, všechno občas zdechne. Mrtvých motorů nebo baterií po směšných kilometrech jsem viděl docela dost napříč značkama. Originální náhradní díly na motory obvykle žádný nebo skoro žádný. Nejrozšířenější jsou nejspíš Bosche, Brose (+Specialized, Sram) a Shimana.

      1 0
    • psbiker  

      TQ-HPR50 – pokrok bez kompromisů

      0 1
    • scalar  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 2
    • liborg1982  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • roud  

      2JZ je prej povedenej motor :)

      5 0
    • mantis  

      Všechny mají nedostatky a nějaké slabé stránky – např. snad všechny mají problém se zatečením vody a následnými problémy. Ale jako rozumně opravitelné se považují Bosch a Brose. Např. Shimano motory se moc opravovat nedaly, nevím jestli u nejnovějších už je to jinak, nebo to platí stále..

      0 0
    • Jantars  

      a co Bafangy?

      0 2
      • Jantars  

        plus Sport Drive, to je předpokládám čína co si šlechtí sám RockMachine …

        0 1
      • Andy5  

        Bafang M510, nebo Bafang M560-ten je dokonce i silnější než DJI Avinox . Výhody Bafangů-snadná výměna náhradních dílů, nižší cena, možnost přidání plynu a snadné odblokování limitní rychlosti EU. Nevýhody-menší výběr vhodných rámů (5–10), nutnost umět si poradit s drobnými problémy rámu (např rachtající baterie v rámu) a motoru (el. kontakty, dobré je mít možnost nastavování motoru přes Besst, nebo vhodný displej s aplikací), nebo mít blízko servis Bafangů. Já mám Bafang M510 s rámem Dengfu E10 a jsem spokojen. Najeto cca 8000 km. Nyní bych šel raději do M560. Vyšší výkon se vždycky hodí.

        0 0
    • LTZ1000  

      Má někdo zkušenosti s jakože „japonskými“ motory Vinka? Jsou na to v ČR díly a servis? https://www.vinka.jp

      Jsou v některých kolech Rozzo.

      https://www.rozzo.cz/…zzo-volt-970

      0 0
      • vkolo11  

        Ahoj,

        Já mám se středovým motorem Vinka E20 najeto 8200 km.

        Motor je tichý a zatím bez problémů.

        Při pátrání po doporučeném servisu zatím nemám žádné výsledky, ale to zřejmě platí i o všech ostatních značkách.

        Takže asi jezdit až do smrti.

        Od jednoho servisáka jsem se dozvěděl, že to některé motory mohou dotáhnout až na dvojnásobek, tedy kolem 16000 km. Jeden Panasonic údajně vydržel 22000 km.

        Uvítám jakékoliv informace o motorech Vinka.

        Vilém

        0 0
        • novas752  

          No rekord na Boschi jsem viděl něco přes 80k. Už to bylo dost vylagrovaný, ale ještě to jelo.

          0 0
        • komunard  

          Mám nábojový motor Bafang 500W/48V. Najeto 24 tisíc kilometrů a úplně bez problémů. Nechápu tedy, proč by měl motor vydržet tak málo, jak se výše uvádí. Je to problém středových motorů obecně?

          0 0
          • novas752  

            Většina všech motorů skončí na nějakou závadu, ne na celkový opotřebení.

            0 0
            • komunard  

              A proč jsou středové motory tak nespolehlivé? Vždyť již mají za sebou nějaká léta vývoje a zkušeností. No zlatý nábojový motor, ten je nesmrtelný. A hlavně nežere řetězy, tedy provoz prakticky zdarma.

              0 0
              • komunard  

                P.S. máte vlastně pravdu, středový Bafang M510 mi odešel ještě v záruce. Stejně jsem kolo ale prodal, protože výdrž drahého e-řetězu byla cca 1300 km. Nyní mám výdrž obyčejného řetězu kolem 7000 km.

                0 1
                • hawrda  

                  Ten obyčejný řetěz bych chtěl vidět na měrce :D.

                  0 1
                  • Vilém  

                    Proc ne? Kdyz vic tahne motor nez on? Navic obycejny se da chapat jako ne e-bike ready.

                    1 0
                  • yorg  

                    Jsou lidi, kteří mají zapnutou přípomoc vždy a to na maximum a točí klikami jen proto, aby byl motor aktivní. Ano, i takoví jsou.

                    0 0
                    • Lišák  

                      Na nápojovém motoru, když jedeš na velkou přípomoc, tak řetěz moc nenapínáš.

                      1 0
                    • komunard  

                      Mám pouze plynovou páčku. Senzor šlapání je kontraproduktivní, tedy jsem jej vůbec neinstaloval.

                      0 1
              • novas752  

                Všech = všech

                0 0
                • komunard  

                  Omlouvám se, ale tomu nerozumím. Pokud máte na mysli i nábojové motory, tak nesouhlasím. Moje staré přibližovadlo s nábojovým motorem (250W/24V) má mnou najeto již dvacet tisíc a to jsem jej kupoval hrubě ojeté (na tachometru bylo 13000km) Stále plně funkční a tiché. Bez údržby.

                  0 0
                  • Markony  

                    Dále mého problém těchto motorů je utěsnění pokud se dostane dovnitř voda + bordel a je vymalováno. Ještě je otázka jak moc a čím jsou origo mazaný.

                    0 0
                    • komunard  

                      Největší obavy u středového motoru jsem měl ohledně životnosti válečkové volnoběžky. Nic takového u nábojáku není.

                      0 0
                  • novas752  

                    To je sice hezký, je spousta středových motorů které mají taky dost vysoké nájezdy, ale nedá se říct že by byly středové méně spolehlivé než nábojové. Odchází čas od času všechno, teď tu mám zrovna nábojovej motor nefunkční na fungl novym kole.

                    Že ty nábojový nesežerou řetěz za živa je samozřejmě pravda.

                    1 0
      • LTZ1000  

        Brose jsem používal na nějakém půjčeném kole, asi 4ever Exstream.

        0 0
    • wladeq  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován moderátorem.
      1 1
    • david25  

      Aaa vidim ze jantar neunese trosku skadleni. Jo prezdivka i nick sedi :D

      0 2

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.