Jarda636: Odpověď od Hope
The orientation of the lever blade for the Tech 4 EVO is different to account for the different cam design on an EVO M/Cyl. Using an EVO blade on a Tech 4 alters the reach adjustment of the lever beyond safe limits and could result in complete loss of braking.
Kolda90 : máš možnost zkusit jestli tahle samotná páčka by šla do Tech4 páky? Uplně mi ta dlouhá páka nesedí,
Dík
Carlos, tyhle brzdy byly oboje skoro nové. Možná je i špatná instalace. Ale připsal bych to spíš těm sjetým deskám na úzkém kotouči + to že ty třmeny se fakt dost ohýbají.
Atilla: Zajímavé, mám přez 100kg, Hope jezdím hodně dlouho, neřekl bych, že jsem extra rychlej, ale těsněni ať, už ve třmenu, nebo v páce Mi neodešlo nikdy. Možná to bude tím, že je preventivně po 2 letech měním.
Ty jejich třmeny nejsou tuhosti nic extra, když se k tomu přidá dlouhý píst, sjeté desky tak se pak stane, že odejdou těsnění ve třmenu. Řešil jsem to u dvou brzd.
carlos1: aha, dík :0) To by asi u mě problém nebyl, vozím 2.0 magura kotouče i k těm XCR E4 a vše funguje OK.
NR.4 údajně je nový třmen tužší, aspon jsem to četl pří představení těch novejch brzd. Jinak lidi měli problémy i s T4, těsnění v páce atd. tím, že je třmen primárně dělanej na ty chlazený 3,5 mm kotouče, tak při použití normálních 1,8 a dost sjetejch destičkách se stávalo, že si brzda přicucla vzduch okolo membrány v páce, o tom by asi mohl vyprávět Brakepain, osobně se Mi to nestalo, ale mel jsem udělanej o milimetr užší bleedblock, řešil jsem to i přímo s Hope, že by byla lepší větsí přetlakovka v páce a, že to řeším užším bleedblockem, což Mi schválili. A pak najednou vydali updatovaný nástroje na brzdy s užším bleedblockem :). Samozřejmě netvrdím, že to bylo kůli Mýmu nápadu, ale je to příjemná náhoda, aspoň jsem viděl, že občas přijdu na stejnou věc, jako lidi, který to věc vymýšlí.
carlos1: Já byl na Hope jeden čas naprdnutej, teď jsem zase naprdnutej na Maguru (tekla mi polovina pák, co jsem měl doma – 3 ze 6 brzd).
On ten V4 třmen byl málo tuhý?
Nr.4: Magury pokud jsou dobře serizený a odvzdušněný jsou hodně digitální(on-off) rozhodně bych bral radši Hope, než Maguru, ale jsou lidi, který tenhle projev preferujou, aspoň, že máme možnost si každej vybrat a koupit co chcem :).
Kolda90: jo starší model byl takovej zvláštní, popravdě jsem nějak nechápal E4 model, menší brzdná síla, váha skoro stejná jak V4. Jako ty nový jsou pěkný, myslím, že mohli jen pro T4 vydat ty nový páky, abys si mohl vybrat a nemuseli zvedat brzdnou sílu. Samozřejmě z obchodního hlediska to chápu. zajímavý bude, jestli ten novej užší brzdovej třmen bude tužší, jak tvrdí, ale to už neposoudím :)
carlos1: To souhlasím. Tech4 V4 mám na HT a brzdí super. Ale na Sentinelu jsem měl teď E4 a jsem chtěl po zkušenostii i tam V4. A pak vyšel nový model :) Možná by stačili i TR4. Ale závisí na nastavení.
carlos1: ale tak zlé jako magury to není, ne? Mám MT7 s HC3 nastavitelnými pákami a v nejostřejším nastavení to je solidní on-off brzda. Na Spuru teď mám Hope a jsem z nich nadšený, tak přemýšlím, že bych to sjednotil i na sjezďáku.
Kolda90: to vím, ovšem mají byt i sílnější a to už je zbytečný, T4 jsou silný dost, akorát ta modulace by mohla být lepší. Nu a naskytly se fungl nový Maximy za super peníze, tak jsem je vzal a pro můj styl brzdění, jsou lepší, než Hope a to jsem dlouhodobě jezdil Hope brzdy od V2
carlos1: Evo by měli mít větší rozsah nastavení. Jinak já byl spokojený celkem s Tech4.
Hm, docela dlouho jsem přemýšlel, že je vezmu, ale nakonec jsem to vyřešil a pořídil Maximy :), výkon stejnej, jako Tech 4 a lepši modulace, ty T4 už na Mě byli dost ostrý.
Jak to tak zkoumám, tak mi přijde trochu škoda, že už nejde použít větraný kotouč jako u V4.
rybička: Brzdy. Jsou to nový GR4ky. A můžou být i s klasickýma hadicema.