Menší upgrade

Přidat foto

Jsem na ně zvědav.

(vloženo 25.9.25)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Jarda636
Jarda636

dnes 18:30

Kolda90 nj škoda

Reagovat
Kolda90
Kolda90

29.9.25 14:08

Jarda636: Odpověď od Hope

The orientation of the lever blade for the Tech 4 EVO is different to account for the different cam design on an EVO M/Cyl. Using an EVO blade on a Tech 4 alters the reach adjustment of the lever beyond safe limits and could result in complete loss of braking.

Reagovat
Jarda636
Jarda636

29.9.25 11:48

Kolda90 : máš možnost zkusit jestli tahle samotná páčka by šla do Tech4 páky? Uplně mi ta dlouhá páka nesedí,

Dík

Reagovat
Atilla
Atilla

28.9.25 17:33

Carlos, tyhle brzdy byly oboje skoro nové. Možná je i špatná instalace. Ale připsal bych to spíš těm sjetým deskám na úzkém kotouči + to že ty třmeny se fakt dost ohýbají.

Reagovat
carlos1
carlos1

28.9.25 05:42

Atilla: Zajímavé, mám přez 100kg, Hope jezdím hodně dlouho, neřekl bych, že jsem extra rychlej, ale těsněni ať, už ve třmenu, nebo v páce Mi neodešlo nikdy. Možná to bude tím, že je preventivně po 2 letech měním.

Reagovat
Atilla
Atilla

27.9.25 20:22

Ty jejich třmeny nejsou tuhosti nic extra, když se k tomu přidá dlouhý píst, sjeté desky tak se pak stane, že odejdou těsnění ve třmenu. Řešil jsem to u dvou brzd.

Reagovat
Nr.4
Nr.4

27.9.25 17:35

carlos1: aha, dík :0) To by asi u mě problém nebyl, vozím 2.0 magura kotouče i k těm XCR E4 a vše funguje OK.

Reagovat
carlos1
carlos1

27.9.25 15:53

NR.4 údajně je nový třmen tužší, aspon jsem to četl pří představení těch novejch brzd. Jinak lidi měli problémy i s T4, těsnění v páce atd. tím, že je třmen primárně dělanej na ty chlazený 3,5 mm kotouče, tak při použití normálních 1,8 a dost sjetejch destičkách se stávalo, že si brzda přicucla vzduch okolo membrány v páce, o tom by asi mohl vyprávět Brakepain, osobně se Mi to nestalo, ale mel jsem udělanej o milimetr užší bleedblock, řešil jsem to i přímo s Hope, že by byla lepší větsí přetlakovka v páce a, že to řeším užším bleedblockem, což Mi schválili. A pak najednou vydali updatovaný nástroje na brzdy s užším bleedblockem :). Samozřejmě netvrdím, že to bylo kůli Mýmu nápadu, ale je to příjemná náhoda, aspoň jsem viděl, že občas přijdu na stejnou věc, jako lidi, který to věc vymýšlí.

Reagovat
Nr.4
Nr.4

27.9.25 14:45

carlos1: Já byl na Hope jeden čas naprdnutej, teď jsem zase naprdnutej na Maguru (tekla mi polovina pák, co jsem měl doma – 3 ze 6 brzd).

On ten V4 třmen byl málo tuhý?

Reagovat
carlos1
carlos1

27.9.25 06:46

Nr.4: Magury pokud jsou dobře serizený a odvzdušněný jsou hodně digitální(on-off) rozhodně bych bral radši Hope, než Maguru, ale jsou lidi, který tenhle projev preferujou, aspoň, že máme možnost si každej vybrat a koupit co chcem :).

Kolda90: jo starší model byl takovej zvláštní, popravdě jsem nějak nechápal E4 model, menší brzdná síla, váha skoro stejná jak V4. Jako ty nový jsou pěkný, myslím, že mohli jen pro T4 vydat ty nový páky, abys si mohl vybrat a nemuseli zvedat brzdnou sílu. Samozřejmě z obchodního hlediska to chápu. zajímavý bude, jestli ten novej užší brzdovej třmen bude tužší, jak tvrdí, ale to už neposoudím :)

Reagovat
Kolda90
Kolda90

27.9.25 06:36

carlos1: To souhlasím. Tech4 V4 mám na HT a brzdí super. Ale na Sentinelu jsem měl teď E4 a jsem chtěl po zkušenostii i tam V4. A pak vyšel nový model :) Možná by stačili i TR4. Ale závisí na nastavení.

Reagovat
Nr.4
Nr.4

26.9.25 19:24

carlos1: ale tak zlé jako magury to není, ne? Mám MT7 s HC3 nastavitelnými pákami a v nejostřejším nastavení to je solidní on-off brzda. Na Spuru teď mám Hope a jsem z nich nadšený, tak přemýšlím, že bych to sjednotil i na sjezďáku.

Reagovat
carlos1
carlos1

26.9.25 18:49

Kolda90: to vím, ovšem mají byt i sílnější a to už je zbytečný, T4 jsou silný dost, akorát ta modulace by mohla být lepší. Nu a naskytly se fungl nový Maximy za super peníze, tak jsem je vzal a pro můj styl brzdění, jsou lepší, než Hope a to jsem dlouhodobě jezdil Hope brzdy od V2

Reagovat
Kolda90
Kolda90

26.9.25 17:53

carlos1: Evo by měli mít větší rozsah nastavení. Jinak já byl spokojený celkem s Tech4.

Reagovat
carlos1
carlos1

26.9.25 17:18

Hm, docela dlouho jsem přemýšlel, že je vezmu, ale nakonec jsem to vyřešil a pořídil Maximy :), výkon stejnej, jako Tech 4 a lepši modulace, ty T4 už na Mě byli dost ostrý.

Reagovat
Nr.4
Nr.4

26.9.25 17:08

Jak to tak zkoumám, tak mi přijde trochu škoda, že už nejde použít větraný kotouč jako u V4.

Reagovat
Derwen
Derwen

26.9.25 17:03

Na to jsem také zvědavý, poděl se pak o postřehy!

Reagovat
goofy
goofy

26.9.25 14:05

Konečně ta páčka vypadá normálně… To se mi bohužel asi i líbí… :-D

Reagovat
PAFIRA
PAFIRA

26.9.25 11:48

Myslím,že budeš spokojený

Reagovat
Kolda90
Kolda90

26.9.25 06:11

Nr.4: Tak nějak. Ale na stránkách mají pořád oboje.

Reagovat
Nr.4
Nr.4

26.9.25 01:42

Dej pak vědět dojmy. ;0) GR4 nahrazují V4ky?

Reagovat
Kolda90
Kolda90

25.9.25 20:42

rybička: Brzdy. Jsou to nový GR4ky. A můžou být i s klasickýma hadicema.

Reagovat
rybička
rybička

25.9.25 20:38

Brzdy, nebo jenom hadice? BTW nedělá se ten oplet i černý?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Vicktorioo 7
samorost-sazavsky 9
šlapatko 4
easyrider 45
Kolda90 23
jinotaj 20