Pozdě, ale přeci!

Přidat foto

Více než třicet let evoluce. Staré XTR jsem fakt miloval, ale zpátky už bych se fakt nevrátil.

Ergonomie půjde nastavit ve třech směrech, ale odřazení palcem mi bude chybět.

Když jsem snad před pěti lety viděl první prototypy, fakt jsem se moc těšil. Teď, při tom, kam se za tu dobu posunul SRAM, jsem trochu rozpačitý. Ale namontuju a uvidíme! Cenovky by mohly být někde na úrovni X0 Transmission, pokud bude. XT pod cenou GX a Deore někde kolem 10tis za upgrade sadu, mohlo by to být zajímavé. Srovnání s první generací je až absurdní.

(vloženo 4.6.25)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
becis
becis

dnes 14:26

Trochu mě překvapuje ten hejt na páčky k Transmissionu. Vždyť můžete v pohodě použít páčku ze starýho AXS, která je za mě sezanční.

Tzn. na přehazování mám AXS páčky a na sedlovku s flight attendantem používám pod.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

dnes 11:44

Na reklamačním sramu/shimana to musí být někdy na kulku, lidi jsou děsný jelita. Tady na fóru a i když sem dělal v servise – 90% problémů, že „ono se to rozbilo“ byla chyba uživatele nebo montáže. A když tady někdo přijde s tím, „paktu jsem dal novou, ale neřadí to“, tak už ani nemá smysl psát dál něco dalšího. Upřímně, jsem u shimana celekem zvědavý, jak to bude pracovat na patce, protože ani to XTR není úplně lehký šaltr, vlastně je těžší než první AXS GX, což je jedna ze smutných skutečností.

Reagovat
TheJD
TheJD

dnes 10:44

Je a neni to problem Sramu. Sram prisel s uplne novym postupem instalace neceho, co fungovalo desitky let stejne. Kdyz to pak prodejci neumi nainstalovat ani podle videi, zjevne je problem na strane vyrobce, ale o tom jsem mluvit nechtel. Prodejce neni muj servisak. Instalacni video je podle me udelane pekne a srozumitelne, ale proste mi to nefunguje na 100 %, ale dejme tomu na 98 %. Vetsinu casu je to v pohode, ale tam v tom miste to proste nekdy nechce radit. To stejne ten treti pastorek. Tam neni problem s razenim, ale dela to otravny hluk.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

dnes 10:37

TheJD: Neumím servisovat na dálku… Mockrát jsem tady slyšel, že „já dělám kola 30 let“ a pak tihle lidé ani neví, že exisuje xD ořech. Spousta servisáků si myslí, že se komponenty AXS páruji v telefonu… Že ti prodejce předal nefunkční kolo není asi úplně tak problém Sramu ne?

Moje zkušenost je taková, že 7 reklamovaných šaltrů z 10 seštelujeme a fungují. 2 jsou mrtvé a ten 3. je sporný. Nicméně se téměř vše mění, protože nikoho nebaví si posílat milion videí jak to někomu na nějakém kole funguje a někomu na jiném kole nefunguje.

Reagovat
orm
orm

dnes 10:34

@novas752: treba nekdo udela srovnani rychlosti mezi xtr linkglide a transmission. Obe technologie jsou delane pro razeni v tahu na ukor rychlosti.

Reagovat
novas752
novas752

dnes 10:33

95% problémů s T-type je způsobeno špatnou instalací. Je potřeba dodržet momenty, je potřeba dodržet postup montáže.

Reagovat
TheJD
TheJD

dnes 10:32

Jestli mluvis k PS, tak jasne. To se muze stat u vseho. Ja to uvedl kvuli tomu, ze Kubanec psal, ze se jim to stava u ramu, kde je kazeta dal od ramu. Mne se to stalo a nebylo to tim, ze by byla kazeta mimo pozici…

Reagovat
tomxxx
tomxxx

dnes 10:25

@The JD: Tak zase to je reklamace, to se ti může stát na všem.

Reagovat
TheJD
TheJD

dnes 10:23

Kubanec: Kdyz je T-Type tak skvely, tak mi prosim vysvetli, proc mi to na tretim pastorku porad dela klikavy zvuk (asi neco zachytava retez) a dost casto nekde ve 2/3 kazety (ve spodni casti) trva klidne tri cele otacky, nez to preradi. Lip seridit uz to nejde. Zkousel jsem to ja i muj servisak. Kazeta i hazka X0.

PS: Na novem kole byla vadna hazka, kdyz nestacil mikroposuv na serizeni. Nastesti vyreseno vymenou za novou, ale bylo s tim srani, protoze mi to prodejce dal, ze je to ok a ja na to prisel az behem prvni jizdy, kdy to proste nefungovalo dobre.

Reagovat
novas752
novas752

dnes 10:07

@TK75: ne, moc nejde. 12s shimano řadí v tahu o dost líp než starší Shimana (hlavně díky řetězu a kazetě), řadí trochu líp než Eagle i Eagle AXS, ale Transmission je úplně jinde, až s tim člověk zjistí co to znamená „bez problému řadí v tahu“, kdekoliv, kdykoliv.

Právě z tohohle důvodu úplně ztrácí smysl srovnání rychlosti přeletu přes celou kazetu – s Transmissionem neni situace kdy by to bylo potřeba, bez problému se dá plynule řadit pod největší silou co dokážeš vyvinout = nikdy neni potřeba tam ultramegarychle nasázet 8 převodů na 3 metrech jako u těch ostatních řazení, kterým musíš poměrně dost polevit, když potřebuješ o hodně jinej převod.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

dnes 09:55

roud: tak ze by na sramu lip drzel retez nez na shimanu jsem si nevsiml. Vozil jsem 12sped shimano kazety od SLX po xtr a sram jen X01 a jeden rok i Garbaruk. Posledni roky to bylo na axs. Predtim na lanku xt/xtr. Kazety sramu jsou jednoznacne v prechodu hlucnejsi a pomalejsi. Nikdo mi to proste nevymluvi, pac jsem to vozil a vozim. A argument, ze ty zuby jsou kvuli nepadani retezu neberu, retez mi nikdy nespadl ani u shimano kazety. Sram ma super vahu a na bucka jsem chtel 52z. Ale jestli mne to bude zase hodne s.at, tak x01 poslu do bazaru a risknu garbaruka, ktery mi kdysi fungoval v pohode.

Reagovat
orm
orm

dnes 09:51

@jinotaj: diky.

Reagovat
roud
roud

dnes 09:37

Lachtis – a není to spíš vlastnost předpokládám že je to dané tvarováním zubů aby na tom líp držel řetěz nemyslím si že by sram neuměl udělat kazetu kde bude lítat řetěz nahoru a dalo jako u shimana :)

Reagovat
Dejv0
Dejv0

dnes 09:35

jinotaj: Na instáči už kolují videa, kde se páruje s Durou

Reagovat
jinotaj
jinotaj

dnes 09:26

Tak přes appku to s GRX pákami jde i na dlouhém šaltru. Odpoledne zkusím s Durou, ale tváří se to, že to půjde…

Reagovat
Lachtis
Lachtis

dnes 09:26

TK75: jj tak hlavne shimano a jejich kazety maji proste lepsi nabehy. Zase jsem si to overil. Nove jsem na bucka dal x01 kazetu, drive xt vse s axs 1.generace. Na fullu mam xt kazetu taky s axs 1. generace a proste ty prechody u sram kazet jsou hrozny, hlucny a pomalejsi.

S shimano jsem taky vic prasil, tady s x01 se budu zase trochu vic bat. Jasne ttype bude v tahu jinde, ale souhlas, ze 12s kazety od shimana zvladnou dost, vic nez sram (ne ttype).

Reagovat
TK75
TK75

dnes 09:21

V tahu do kopce jde i obyc mechanický 12s Shimano )

Reagovat
Kubánec
Kubánec

dnes 09:18

S řazením máte samozřejmě pravdu, je pomalejší. Na druhou stranu je tišší (nestřílí) a přesnější. Někdo by mohl udělat video, jak projede celou kazetou v mírném kopci řekněme při 400–500w :)

Reagovat
Kubánec
Kubánec

dnes 09:15

Před uvedením bylo na šaltrech 25 Nm. Další, co dorazily už měli na sřoubu 35 Nm. U některých rámů je potřeba dotáhnout na 40 Nm. Zatím jsme se setkali jen s Bronsonem. Někdy se stane, že nestačí nastavení microadjustu, když je kazeta „dál“ od rámu (záleží na náboji). Ale jsou to spíš vyjímky.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

dnes 09:10

@tomaschek: a to někde měl sram i na přehazovačce 25 Nm, jako na patce, evidentně s tím měli taky problém a přidávali moment.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

dnes 09:07

@jinataj: Na silniční sady se ale stejně bude čekat století, ne?

Reagovat
tomaschek
tomaschek

dnes 09:06

To pomalejší řazení Transmissionu hlavně nahoru je znatelné. Zmáčkneš páčku a čekáš půl sekundy, než se něco stane vzadu. Na druhou stranu to fakt není tak citlivé na prasácké řazení v maximálním tahu jako staré AXS.

Co mě dostalo více, je nutnost dotáhnout Transmission přehazovačku opravdu na požadovaných 40 Nm. Pokud jsem to správně pochopil (nejsem úplně technický typ), jen a pouze tímhle utažením ručně předepnuté přehazovačky zafixuješ její pozici bez jakékoliv jiné pojistky zarážkového typu.

Když tu utáhneš málo, hazka povolí a jde za provozu dopředu, zubama kladek to kazety, jako se to stalo mně při první jízdě.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

dnes 09:06

Atilla: Já to věděl, ale myslel jsem si, že to zvládnu… Dnes mi dorazí kola a bude hotovo. Přijeď a můžeme to u nás otestovat :)

Reagovat
jinotaj
jinotaj

dnes 09:05

Ještě ke kompatibilitě se silnicí, potažmo GRX. Zatím vím, že by s GRX pákami měla fungovat krátká přehazka a za mne mají plán používat kazety 9–45 a 10–45 na jednoplacku gravel. Zkoušel jsem jen tak nazdařbůh spárovat dualy s dlouhou přehazkou a zatím nic, ale ještě to zkusím v mobilu.

Reagovat
Atilla
Atilla

dnes 08:59

Kubánec: Kupoval jsem to s tím, že to UDH má, když ho má Alu verze. I když za to co jsem to vzal jako celé kolo bych si to stejně nerozmyslel a V3 má nějaké věci co se mi moc nelíbí.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

dnes 08:53

@kubánec: mě by zajímalo, co jsi čekal.

Mě naopak překvapilo 9–45 a že ti to necpou, ale je to jako možnost a je i 10–51, že je to kompatibilní se starou 12, ale první axs bylo taky

Reagovat
Kubánec
Kubánec

dnes 08:52

Atilla: Páčka vypadá zajímavě. Na Pody jsem si taky musel zvykat, ale nepřišlo mi to zase nakonec tak hrozné. Když jsem to ale viděl poprvé, tak jsem říkal, že si dělají… A UDH byl jeden z důvodů, proč jsem vyměnil Sentinela V2 za V3.

Reagovat
Atilla
Atilla

dnes 08:48

Líbí se mi to řazení, POD mi nevyhovuje vůbec, to už spíš ten starší od sramu. Asi bude i něco na tom, že je to zkosené a míň se to bude zachytávat.

Trochu mě sere, že nemám na sentinelu UDH, narval bych tam mechanický T-type. Mě ta elektrika furt moc neláká, navíc hazky celkem ničím. Ať od sramu, nebo shimana.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

dnes 08:46

tomxxx: A mě se zrovna XTR kliky líbí :)

Reagovat
Kubánec
Kubánec

dnes 08:45

Prostě jsem jen od jedničky na trhu (z pohledu objemu) čekal něco jiného.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

dnes 08:43

@kubánec: já neříkám, že je to špatně, já říkám, že je to k smíchu. Design je subjektivní věc, ale já si vzhledově nezvykl na t-type do dnes, naopak to je jak z 90, když jsme vozili eloxovaný šrouby a cnc hope brzdy. Xtr je elegantní, kliky jsou ale poměrně hnusný. Jako stejně si na kolo prsknu příště zase sram, protože je mi to fakt fuk, na vzhled to nejezdí, ale smát se shimanu mi přijde mimo. A plný kladky :D jo, je to hnusný, ale kdo kdy šťoural bordel z kladek, tak chce plný. A kolik toho shimano prodá a neprodá, na to sem fakt zvědav, protože xt a deore asi celkem podrtí sram cenově. A jestli nepodrtí, tak to je problém japončíků a né můj.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

dnes 08:34

tomxxx: Subjektivně se mi to nelíbí. Je to design z roku 2018. V té době bych se asi pravděpodobně nesmál, ale máme rok 2025… PR řeči mají všechny značky k smíchu. Sram to má rád, jsou to prostě amíci. A zase, osobně se mi líbí víc nesmyslné prázné stříbrné kladky než tahle plná černá věc.. Funkci vem čert. Jsou jen kladky. Nikdy jsem nenamotal klacek do kladek.

Koukám, že na Sramu je vše špatně, ale i tak to lidi kupují :))) Takže pokud jsou cyklisti takoví idioti, budou kupovat i tohle :)))

Mám takový pocit, že tohle mělo Shimano hodně dlouho v šuplíku, čekalo až jak se bude dařit Sramu (skoro jako se vším), a když zjistili, že jim ujel vlak, tak vytáhli tohle, aby měli aspoň něco.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

dnes 08:28

Tomxx: naprosty souhlas snad se vsim. A podepisuji, shimano potrebuje jeste tu baterku i do bezdrat teleskopu!

Reagovat
tomxxx
tomxxx

dnes 08:21

Jediný fail shimana vidím, že nemá kooperaci s foxem, aby byla stejná baterka na teleskop.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

dnes 08:20

@Kubánec: v čem je do k smíchu fakt nechápu. Direct mount čekal jen opravdový idealista, a krom toho, tak je fakt k smíchu spíš sram, už jsem ti to psal do tvého příspěvku. Sram vymyslí problém, aby ho pak s velkou pompou vyřešil – protáčecí kladky na klacky. Kliky dokurvili slušně – x0 jsou těžký, drahý a za mě i pěkně hnusný, GX těžký a fakt hodně hnusný, XX jsou prostě černý, ale udělali fikaně dvě verze a člověk musí hlídat, aby to byla ta lehčí, celý T-type je nekompatibilní se starou 12 ve vysledku i „včetně klik“, řadí to pomalu, což hodně lidí štve, ale uznávám, že v tahu, do gx hazky chčije voda zezhora pod baterku, jak je uložená vodorovně, na xtr se hejtují páčky, zato kysnovitej, vypíčenej Pod do prostoru, ten je v pohodě. Jako sorry, jsem sram fanboy, ale ať hledám, jak hledám, shimano mi směšný nepřijde vůbec a funkci jsme tu nezkusili skoro nikdo, tak můžeme jen hádat.

Reagovat
Dejv0
Dejv0

dnes 08:20

Mě se nelíbí nové mtb hazky snad nikdy. Eagle AXS hnus (máme doma), Transmission hnus, XTR hnus, ale okouká se to a pak je to v pohodě. :)

Nakonec se rozhoduju, jestli nutně potřebuju Transmission, XTR nebo budu spokojeně dál jezdit Eagle. :)

Reagovat
Kubánec
Kubánec

dnes 08:10

Dejv0: Však v pořádku, každému se líbí něco jiného. Já bych si to za ty peníze na kolo prostě nedal.

waters: Většinou se mi nové věci líbí víc než ty předešlé. Asi to tak máme všichni. Ale tohle se mi nelíbí. A ano, dal jsem to sem jako první, protože mě to opravdu upřímně pobavilo. A smazal jsem to, protože by se to pomalu zvrhlo někam, kam není potřeba…

Reagovat
waters
waters

dnes 07:54

  1. pokud bych šel do nového kola, tak se zřejmě přikloním ke kolu s X0
  2. pokud mám XT a rád bych elektriku, tak vezmu šaltr a páčku za stejné peníze co stojí
  • prostě podle možností, nálady..

Kubánec: čím víc se na to XTR koukám tím více se mi líbí:) Nevím, co by na to mělo být vizuálně špatně..

Je vidět, že na tom makali dlouho, dostupné testy ukazují, že to šlape..

Přišlo mi to spíš úsměvné, že to sem nalepíš jako první, sonduješ zpětnou vazbu.. vypíchneš co jsou za tebe faily a pak to mázneš, tak se Jiřímu nediv (taky mi to tak přišlo) – ale je to jedno:)

Reagovat
Dejv0
Dejv0

dnes 07:53

Jak by XTR mělo vypadat, aby nebylo k smíchu, jako Sram? :)

Reagovat
TK75
TK75

dnes 07:46

Kubanec nic se sebou nedělej :) babovicky a podrazdeni v tom tvem příspěvku vyčíst opravdu nešlo…ani s bujnou fantazii

Proč taky že jo ))

Reagovat
Kubánec
Kubánec

dnes 07:38

Smazal jsem to, protože jsem to neunesl :))

waters: Bohužel je to přesně opačně. A i když to vypadá, že celý svět fandí modrému týmu, tak červený tým si vede velmi dobře a Kuba má díky tomu slušnou výplatu :)

jiri: Nemyslím si, ale pokud to tak působí tak se sebou budu muset něco udělat.

Kouba: Nechci malovat čerta na zeď, ale abysme se té sedlovky dožili :) Odliv nečekám.

jinotaj: Díky. Ono to ve spoustě věcí bude asi i nás dost podobné.

tomxxx: A to bych do vás mohl tlačit mnohem víc. Prostě po těch letech čekání je pro mě osobně tahle sada k smíchu, nemůžu si pomoci.

Reagovat
Jan D.
Jan D.

dnes 07:11

Mě se na tom nejvíc líbí zpětná kompatibilita. Ví se už, jestli ta kazeta 9–45 bude kompatibilní s dosavadníma mechanickýma přehazovačkama s krátkým ramínkem? Snad je budou dělat i v nižších sadách a za normální peníze.

Reagovat
roud
roud

dnes 06:52

Mno odliv bych neočekával za ty roky se mi doma naschromazdily tři kola na AXS nemluvě o tom že silniční verze ještě neni na světě :) vidím to jen jako zdravou konkurenci.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

dnes 00:56

@waters: Nechte kubánce, kubáncem, je to hodnej člověk, však kdo si na bikeforu nikde nezabojoval „za to svoje“.

Ale celkem mě překvapuje obecně od hodně lidí ten lehký hate, přitom sorry, ale to, že mě XTR neposadilo na zadek o 360°, jak je to narvaný rádoby technologiemi, je asi největší pozitivum na celým elektrickým shimanu. Nebo jako co kdo čekal?

Reagovat
JakeF
JakeF

5.6.25 23:14

orm, taky jsem psal, že to je jiný vesmír než cokoliv jinýho, než jsem jezdil… Shimano mám akorát aktuální mechaniku a ta takhle v záběru zdaleka nechodí… linkglide jsem ještě nezkoušel, takže nemůžu soudit

Reagovat
jinotaj
jinotaj

5.6.25 23:06

Kubánec: ND jsou dostupné dle nálady v PaulLange Německo. Někdy úplně v pohodě a hned, z toho zásadní věci (sólo výměnné pastorky a pod) nejsou několik měsíců. Údajně je hlavní žábou na prameni Německá “matka”, která často zabaví část věcí co si PaulLange Ostrava objedná. Však Češi si počkají! Bohužel toto zboží často zamíří na bike24, bikediscount a pod. Co se týče reklamací, myslím, že to funguje tak, jak má. Alespoň za nás, jako Shimano Service Center. Teď už to teda řeší a rozhoduje Ai.

Reagovat
orm
orm

5.6.25 23:04

@jakef: i toto nove xtr dela prehazku pro linkglide. Bohuzel, jak jsem psal, je to jen pro ebike. Psal jsi, ze je to uplne jiny vesmir. Ja ti na to psal, ze linkglide je postaveny stejne. O xx trasmission pro tvoji pritelkyni rec nebyla. Nejvyssi neebike sada je jen mechanicka xt.

Reagovat
JakeF
JakeF

5.6.25 22:44

Díky. teď zrovna budu měnit pohon přítelkyni, tak jí vyřídím, že místo XX Transmissionu doporučuješ Linkglide… Ale myslím, že se o sobě dozvíš něco sprostýho :D

Reagovat
orm
orm

5.6.25 22:40

@JakeF: zkus linkglide. Ten je delany na totez a prisel pred T-type :-). Elektricka verze existuje take, ale bohuzel jen pro ekola.

Reagovat
JakeF
JakeF

5.6.25 22:29

T-Type bude na stojanu určitě pomalejší… Ono i v reálu, když člověk jede na pohodu, tak bude znatelně pomalejší… Ale úplně stejně rychle a bez odmlouvání přeřadí i v plným záběru vestoje, v tom je Transmission úplně jinej vesmír, než cokoliv jinýho, co jsem jezdil.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

5.6.25 21:37

Asi čekal víc sympatizantů, no. Shimaňáci vozí bezdrát od Sramu, páč Shimano nemělo. Teď bude velký odliv … konečně. Až bude i sedlovka, tak jdu taky :-)

Reagovat
jIrI___
jIrI___

5.6.25 21:19

waters: Me zaskočilo, že na každý nevinný kladný názor na Shimano reagoval podrážděně, jak kdyby mu na pískovišti rozšlapali bábovičky.

Reagovat
waters
waters

5.6.25 21:10

Kubánec máznul svůj adorující příspěvek s XTR WIRELESS. ŠRÁMU asi od včerejška padají čísla..:D

Reagovat
wilda81
wilda81

5.6.25 20:02

To bez debat :)

Reagovat
TJK
TJK

5.6.25 19:51

Wilda: a lidi to beztak budou kupovat jako rohliky :)

Reagovat
wilda81
wilda81

5.6.25 19:43

Řadit v záběru a rychle bude až nová XSpeedTransition sada s novou řetězovou linkou, speed kazetou a středem a samozřejmě vše bude zpětně nekompatibilní.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

5.6.25 19:21

Pikacu: je to vlastnost a zamer. Muzes radit v plnem tahu.

Reagovat
Pikaču
Pikaču

5.6.25 18:38

Tak nejsou ve sramu dementní kdyz vyrobí nový ktery je pomalejsi nez stary?

To jsem vubec nevedel.

Reagovat
Pikaču
Pikaču

5.6.25 18:35

Aha. Ttype nemam.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

5.6.25 17:31

Pikacu: pletes si AXS s ttype!!! Ttype je pomalejsi! Takze skutecne shimano je rychlejsi 2× nez ttype

Reagovat
Pikaču
Pikaču

5.6.25 17:21

@scalar. To video jsem videl a neprijde mi rychlejsi. Kdyz drzis sram tlacitko tak oreradi okamzite z jednoho kraje na druhy. Tady řadí po jednom. Ano v tom je rachlejsi ale ne kdyz podržíš sram tlacitko. Proste jenom jiny způsob za mě.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

5.6.25 15:55

Gemini: Naštěstí sehnat náhradní podle čísla nebyl žádný problém, což mě pozitivně překvapilo.

Reagovat
gemini
gemini

5.6.25 13:29

kRoser: je tam přímo takový plastový segment, který káblík u patky drží…

Reagovat
gemini
gemini

5.6.25 13:25

Singl: Tak toto je bohužel smůla…Faktem je, že jsem názor na kabel vztahoval spíš k použití na silnici a na gravel jsem přitom úplně nemyslel…:-)

Reagovat
KRoser
KRoser

5.6.25 13:21

Singlespeed: přitom stačí jednoduchá stahovací páska a ten kablík přitáhnout k patce, vyřešeno :)

Reagovat
scret
scret

5.6.25 13:21

Jen reakce na poslednich par komentu – v cem je teda takovej prinos nemit lanko a stejne tam mit kablik?:) To mi asi tak trochu nedava smysl…

Reagovat
LM
LM

5.6.25 13:13

Singlespeed: to by se ti s bowdenem+lankem nejspíš nestalo. A pokud stalo, tak by to pak doma šlo snadno opravit :-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

5.6.25 13:04

gemini:

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

5.6.25 13:01

gemini: Já kablík u přehazovačky v terénu několikrát rozpojil a jednou úplně přetrhl. To docela nasralo :-) .

Reagovat
gemini
gemini

5.6.25 12:37

mathos: tak je otázka, jestli káblík reálně někomu z uživatelů vadí – mě třeba vůbec…

Reagovat
mathosh
mathosh

5.6.25 12:20

Týmto tempom bude mať Sram 13spd cestnú sadu s nábojom na styl classified a Shimano sa vitazoslavne zbavi kablikov k prehazke…

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

5.6.25 11:54

Tak ta Dura by mohla být zajímavá! Kdy asi? ;-)

Reagovat
scret
scret

5.6.25 11:32

Kubanec: Tak co si budem, ikdyby ND nejaky byly, tak stejne budou skoro nesehnatelny jako doted :D

Reagovat
Kubánec
Kubánec

5.6.25 10:26

jinotaj: Prosím tě jsou k tomu nějaké náhradní díly? Případně jak se Shimano staví k reklamacím? Co jsem slyšel, tak obojí slabota… Ale vlastní zkušenost nemám a asi mít nebudu :)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

5.6.25 10:15

jIrI: Drátky u Shimano gravelových a silničních sad jsou pořád. Slouží k napájení měničů z centrální baterie uložené v rámu. XTR je první opravdu bezdrátová shimano sada.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

5.6.25 10:10

Přesně tohle dělám několikrát během švihu :))

Reagovat
scalar
scalar

5.6.25 10:06

Je to o dost rychlejší než Sram.

Reagovat
Sinpa
Sinpa

5.6.25 09:11

TJK
TJK

5.6.25 09:07

Vsak se to nekdo psalo ze ma Sram soje koncepty zabarikadovany patentama (cemuz se nedivim).. takze Shimano asi budto musi vyvinout novej system alternativne jinej od Sramu nebo holt drzet stavajicic klasiku.. myslim ze jedinej vyvojovej koncept oproti sramu kterej maji, je velikost a to ze je paralelogram hazky velmi stihly a schovany temere pod zadni stavbu… zbytek toho systemu asi bude hodne podobnej (servo a kroky…) .. jo a zapomel jsem odrzaeni o vic pastorku na jeden klik… to mi u elektriky uplne nutny neprijde, ale ja to nejak nevyuzival ani u mechanicky sady. Chapu ale, ze pro nekoho to muze byt dobra ficura

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

5.6.25 08:20

to sou kecy o té patce.. díval sem se na mtbiker video. sram to má zapantováno, proto asi nemůžou

třeba udělaji za 10 let i bezdrat teleskop na stejnou baterii jako je v hazce.

Reagovat
Tomcat
Tomcat

5.6.25 08:18

Pokud sem pochopil set XTR(bez klik) by mělo být cenou pod top SRAM(taky bez klik)

Reagovat
jIrI___
jIrI___

5.6.25 07:38

mathosh: Tím lépe, díky, jdu to prozkoumat :). Nějak jsem Shimano poslední roky nesledoval a měl za to, že elektriku sice mají, ale propojenou drátky k centrální baterii.

Reagovat
mathosh
mathosh

5.6.25 07:01

Shimano ma bezdratove silnicni paky uz nejaku dobu.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

5.6.25 06:24

Tak teď už jsem aby Shimano vykopnulo na trh bezdrátové silniční páky a šup s tím na XC gravela, kde mi Transmission pije krev.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

5.6.25 06:12

Jsem zvědavý, co na to řekneš. Fungovat to určitě bude, ale osobně se mi to nelíbí. Cena taky zajímavá. Navíc další extra nabíječka a baterie.

Reagovat
antuch
antuch

5.6.25 04:57

Pokud si pamatuju dobre, tak puvodni predstaveni melo byt na olympiade v Parizi, ne?

Reagovat
orm
orm

4.6.25 23:30

@jinotaj: Mas moznost to otestovat se silnicni sadou? Psali, ze by to melo chodit s grx di2. Zajimalo by me jestli to chodi i s durou, ultegrou nebo 105. Ciste zvedavost.

Reagovat
jinotaj
jinotaj

4.6.25 22:25

Asi nebýt Covidu a totálního přestřelení objemu výroby aktuálních mechanických sad, bylo by představení bezdrátu už před dvěma/třemi roky. Tady aspoň trochu stáhli náskok SRAMu, ale mnohem zajímavější bude nejspíš nová Dura, ta bude nejspíš hodně jiná, než vše aktuální.

Reagovat
JakeF
JakeF

4.6.25 22:01

Před pěti lety prototypy? Tak to už by dneska mohly být k vidění prototypy, čím bude Shimano konkurovat Transmissionu :D

Reagovat

Další galerie z kategorie

Kubánec 1
Lachtis 10
jinotaj 89
tomaschek 20
iARwender 3
Peslezedirou 13