2x11 a 40mm - zimní režim
Střed ENDURO BEARINGS BSA24 MAXHIT a klika Ultegra s wattmetrem 4iii
Klasicky u “levného” kola došlo ke změnám :D
Vyměnil jsem mechanické 1×11 GRX za elektrické Di2. A to tak, že v zimě kdy kolo slouží místo silničky vozím 2×11 (kvůli lepšímu odstupňování převodů) a kola s plášti 40mm. V létě kdy kolo slouží převážně na bikepacking pak 1×11 a kola s plášti 45mm. Koupil jsem tedy i druhý set zapletených kol Kootu z cyklobazaru, abych nemusel měnit pláště a kazety… Přehazovačka je 817 pro 1×11, ale s vodítkem a kladkami Garbaruk zvládá 2×11 bez problému. Rovnou jsem vyměnil i třmeny za novejší 820 s větším prostorem pro kotouč mezi destičkami.
Došlo také k výměně kokpitu. Původní řidítka byla naprosto strašná a tak jsem místo nich dal Deda Superzero Gravel Carbon 46cm, což je u jiných výrobců 44cm. Omotávka je Supacaz Gravel. Dal bych normálně užsí, ale tyto jsou lepší na bikepacking kvůli brašně. Ještě jsem dal dopředu 160mm kotouč místo původních 140mm z důvodu “vyšší” hmotnosti s brašnami.
Také jsem vyměnil tragický čínský střed za pořádný, co vydrží.
Teď jsem s kolem maximálně spokojen, za ty peníze rozhodně.
Dopravní prostředek, zimák a výletní speciál je to ideální :)
Foto v 1×11 dodám později, až to přehodím na letni režim :D
(vloženo 3.5.25)
A řadí Ti to dobře s touto 11–50 kazetou? Já jen že jsem měl stejné ramínko na Di2 GRX a s kazetou 11–50 to už moc dobře nechodilo, i když ten Garbaruk uvádí rozsah do 50z. Takže jsem nakonec skončil u 11–46 a tam je to v pořádku.
Vilem: Barva je ciste pragmaticka, byly o dost levnejsi nez v barve jine :D tudiz na levne kolo ideal…
A vlastne to bori i to celocerne kolo. Koupit je cerne, byla by to jeste vetsi nuda.
Byt to ale na nektere z mych hlavnich kol, tak to tam nedam.
LM: presne tak :) Navic 1×11 ve variante 38/11–50z nabizi lehci prevody nez 2×11 46/30 s 11–32z. A to se se zatezi a hlavne misty v lehcim terenu hodi…
MilesWheeler: Má to tam napsané :-)
Strašně by mě zajímalo, proč vlastně vůbec přecházet mezi 2×11 a 1×11? Proč?