S troškou slopingu by to bylo dokonalý, takhle jednoduchá kombinace se mi moc líbí Asi by se mi tam zamlouvala normální sedlovka a nějaké jiná omotávka (ne nutně uplně černá)
matroš v topu, komponenty v topu ale ten tvar se mi prostě nelíbí (sic chápu, že je to asi stavba na míru)
Nimrod: Nejsi sám, vadí mi hlavovka a velký průměr sedlové trubky. Kotouče bych přežil. Druhý rám na fotkách od Rouda je pecka.
vadí mi hlava, vidlice, kotoučovky, elektrika a omotávka. ale jinak by to bylo hezký kolo :-D ne, musím říct, že tritona mám fakt rád, ty detaily jsou většinou naprosto perfektní. že nemám rád mohutnou hlavu a kotouče je můj problém, dneska to má skoro každá silnice, že jo. a musím uznat, že kliky s převodníkama tam jsou supr, ee wings by na tom byly ee
14.12.21 16:55
liburof: softailek to samozřejmě bude, titan je přece na silnici nejezditelná žvýkačka :)
Ty kroužky na zadní stavbě vypadaj jak kdyby to byl nějakej roztomilej silniční softailek.
Kolo super, ale posed pro dědka. Řidítka niže bez podložky pod představcem a forbec vodorovně. Rovné sedlo ala selle italia by tomu taky neuškodilo, ale to už je detail.
14.12.21 11:35
Nevim no, já kvůli provozu jezdím na všelijakých silničkách třetích tříd, lezních asfaltkách, kde je často bordel od traktorů z pole, lesní techniky, každej nemá tu možnost jezdit na vymetený, široký, hladký silnici.
@MrtweyUbrus
proč by na silničním kole mělo něco na gumě odírat rám??? naprosto běžně jsou i ve vidlici mezery jen pár mm při max povoleném rozměru pneu
14.12.21 11:16
Pěkný, jen mezera mezi zadní gumou a rámem mi přijde hrozně malá, stačí trošku bordelu a odírá to rám.
TJK – upřímně mě se tam právě tyhle kliky s převodníkama strašně líbí :)
nevím proč to na mě působí nějak zaprcatěle.. takový " sražený po tom, co to někdo vypral na šedesát" :-)
Asi bych tam pro dokonalost dat CC Ewings a jednobarevnou omotávku… jinak ale za 1*