Thule chariot sport 1 na silniční karbonové kolo

26 nepřečtených
  • Dudys27

    Ahoj, potřeboval bych radu ohledně vozíku Thule chariot sport 1. Chtěl bych ho připojit na karbonové kolo na zadní pevnou osu. Je to v pohodě ? Můžu to tak vůbec na karbonové kolo udělat ? Může to mít nějáký vliv na rám případně na jeho zničení ?? V okolí mám nespočet tras kdy nemusím vyjíždět ani na cestu a jezdíme především na silničče proto hledáme variantu jestli to lze :) pokud by to nešlo nebo to nebylo pohodlné poohlídl bych se po nějákém gravelu, ale i na živo jsem viděl několik lidé na silničče s vozíkem a vypadalo to ok. Předem děkuji za názory

    0 0
    • hAjPR  

      Přemýšlím, proč by to nemělo jít. Je to uchycené za pevnou osu, síly, které na to působí jakýmkoliv směrem, musí být řádově menší než síly způsobené hmotností jezdce.

      2 0
    • Tomcat  

      Nenapadá mě moc důvodu proč by to nemělo jít. V manuálu a popisu není výslovně uvedeno, že by bylo zakázáno jejich použití s karbonovými rámy jízdních kol. A hlavně to míří i do zemí kde tě bude zákazník žalovat za kde co…

      0 0
      • enjoy  

        To trošku obracíš kompetence..

        Výrobce vozíku nebude vylučovat nic. To je spíš na výrobci kola.

        2 0
        • Tomcat  

          Nebavíme se o výrobku terý míří jen do Evropy a počítá s anglický zvykovým právem stejně jako Evropským kontinentálním právem. To první je pro výrobce a prodejce víc nebezpečný právně v té nejasné odpovědnosti.

          0 0
    • marasan  

      Ja jsem si pripojil Chariota za hlinikovou CX. Rekl bych, ze bajk v pohode. Akorat mi totalne rozvrzal vyplet zadniho kola, coz mne dost nasralo, protoze to bylo novy kolo (kolo ~ wheel). Tak bych doporucil na tahani voziku pouzivat (aspon vzadu) njakej cheap shit.

      1 0
      • Dudys27  

        no mam karbonove kola, ale mam i druhou sadu na trenažér kde mám hliníky takže to jsem si říkal taky že bych spíše asi vzal ty staré..

        0 0
    • gerrard  

      Nikdy bych ze své jedničkové silničky neudělal soumara, ale sehnal bych dočasně nějaký gravel nebo low cost.

      3 0
      • Tomcat  

        Blbý je že pro pořádný přidělání to chce pevnou osu a to mnohé lowcost stroje nemají ,

        0 0
        • gerrard  

          :) Je fajn, že jsi to připomněl, ale kolega nevypadá jako pitomec, kterému by takový zásadní fakt unikl. :)

          0 0
          • Aduldinho  

            Hlásím se tedy dobrovolně mezi pitomce, jaký je problém u rychloupínáku? Do budoucna též zvažuji vozík za kolo (Jiný než Thule) a chtěl bych ho právě zapojít za Tribána a tam je tedy jen rychloupínák :-(

            0 0
            • Markony  

              Žádný klasika BF mam odzkoušeno .

              1 0
            • Tommit  

              Já míval Croozer a ten měl redukci na RÚ. Jenže to je deset let.

              1 0
            • Tomcat  

              Eh… Thule má extra rychloupínák a adaptér a není na 100% jsou patky kam to moc nejde , jsou patky kde se to posouvá a pak škrtá kotouč. Stejně vytočení vozíku přes limit vydrží víc pevná, než rychloupínák. Nebo když do toho nekdo kopne nebo to spadne.

              Ale i jiného vozíku to může být jinak :)

              1 0
            • gerrard  

              Za mně žádný, ale jaký v tom vidí problém Tomcat to se musíš zeptat jeho. :) Tady jen kolega řeší uchycení za pevnou.

              1 0
              • Tomcat  

                To byla reakce na to tvoje … ale sehnal bych dočasně nějaký gravel nebo low cost…

                1 0
      • Dudys27  

        z důvodu strachu o rám? fakt budu rád za jakýkoliv názor atd ?? jak říkam kola náhradní mám ty určitě můžu měnit..

        0 0
        • gerrard  

          :) Ne ze strachu o rám, ale proto, že já mám svoje kola rád. Sem měl vždycky nějakého soumara, který odskákal špatné počasí, po zimě zasolené a posypané silnice. Úplně stejně to vnímám s tím vozíkem. Vozík za soumara a karbonové kolo, které je vymazlené bych si šetřil.

          0 0
          • Dudys27  

            jasný chápu musím to celé jeste promyslet… mam moznost mit ted prave vozik s velkym prislusenstvim za super cenu a zvazuju moznosti takze kazdopadne dík ;)

            0 0
    • Markony  

      Neřeš a jezdi není se čeho bát odzkoušeno na dvou karbonech, mam nákladní vozík žádaný problém nebyl a není ..

      2 0
    • Andrzej  

      Vidim 2 moznosti: bud si poridis na tahani specialni kolo, nebo po jezdeni s vozikem budes videt ruzne opotrebeni „kvuli tahani voziku“ na soucasnem kole a to bude duvod si pak doprat nove kolo. Obe moznosti jsou podle me dobre :)

      2 0
      • Dudys27  

        jake myslis opotrebeni ? neco co by pak vylozene mohlo to kolo i zničit ?

        0 1
        • Andrzej  

          Nemyslel jsem to uplne vazne. Spis tak, ze clovek ktery chce nove kolo si to omluvi tim tahanim voziku :) Takze jakekoliv zvuky, vule, skrabance budou kvuli voziku :) Realne je mala sance, ze tomu behem normalniho jezdeni s vozikem ublizis.

          0 0
          • Dudys27  

            to zní jako plán, který by poté mohl doma projít :D myslím to k novému kolu :D

            0 0
            • Andrzej  

              Presne tak jsem to myslel :) Ja jsem si na tahani kdysi slozil kolo ktere jeste po prodeji voziku pouzivam. Ale to ktere jsem tim „zachranil“ jsem pak musel mit dele…

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.