Nosič kol na tažné zařízení

23 nepřečtených
  • Cyklista13

    Nosiče kol na tažné zařízení jsou zde velmi často probírané téma, ale potřeboval bych aktuální názory. Zatím jsem vybral dva adepty, a to nosič Thule Velocompact 926 a Atera M3 Sport, oba dva na 3 kola + adaptér na 4. Četl jsem nejrůznější diskuze včetně těch tady, zajímaly by mě nejnovější názory lidí, které je přímo používají. Jasná volba by měla být Thule, ale myslím, že i kdybych koupil Ateru, tak to není chyba. Jiné značky či typy mě nezaujaly. Díky za Vaše komentáře.

    0 0
    • Fran7  

      Na THULE seženeš cokoliv jako náhradní díly, na ateru nevím. THULE mám já i celá letní parta a nedáme dopustit, dříve jsem měl z půjčoven různé značky a THULE nedám dopustit.

      1 0
      • Alojs01  

        Jezdil jsem několik let Wjenzka a kromě sundavacích ramen byl ve všech směrech lepší, než thule. Kdybych jezdil stále se stejnýma kolama (naučený jak to tam porovnat), tak bych za thule neměnil. Za ty prachy v porovnání s Wjenzkem mě vyloženě zklamal.

        0 1
        • jIrI___  

          V čem konkrétně ti přišel Wjenzek lepší? Nedávno jsem byl v místní prodejně nosičů a tam se při zmínce na Wjenzka vyloženě vysmáli s tím, že odpad neprodávají (vozil jsem ho spokojeně mnoho s mnoho let). Uvažuju, jestli teď pořídit zase Wjenzka či podobný low-cost nebo pustit žilou a pořídit Thule.

          0 0
          • Alojs01  

            Snadneji se skladalo/sklapelo to ucko na ramena, uchyceni na kouli sroubem, casto jsem nosic nekomu pujcoval a jak je kazda koule trochu jina, u thule jsem musel uchyceni pokazde serizovat, dotahnout a povolit sroub u wjenzka bylo s tu chvili jednoduche. I ten system sklapeni mi vyhovoval. A uplne nejvetsi katastrofa thule je nastavec na 4.kolo, to mel wjenzek na uplne jine urovni.

            0 0
          • ratel  

            https://www.bike-forum.cz/…ule-na-tazne

            Osobní zkušenost.

            Navíc momentálně řeším problém s elektrikou, někudy tam asi teče voda při silném dešti…

            0 0
        • pavlik6022  

          Mám wjenczka 3+1 10 let, pořídil jsem na něj sundavaci ramena z Thule což jsou asi nejpraktičtější ramena na uchycení.prevrtal žlábky na kola a vozím 3 endura.na prvním třetím a čtvrtém místě. Auto mám Vivaro tourer . Odrezal jsem dorazy na sklápění nosiče a pokud mám na nosiči max 2 kola tak otevřu i páté dveře. Šlo by to i s plně naloženým ale s otocenyma riditkama .Je to trochu samodomo ale funkční

          0 0
          • pavlik6022  

            Nejlip se ale vozí kola v autě :)

            1 2
          • milan.v  

            Jasně deset a jedna úprav a je hotovo…

            Ne každý si s tím ale chce hrát, resp. nemá vybavení, prostor, schopnosti, čas věnuje něčemu jinému…

            1 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 1
    • Alojs01  

      Koukni ještě na Hakr. Mají teď nové modely, která mají tu největší výhodu, co zatím mělo jen Thule (sundavací ramena), ale levnější.

      0 0
    • RichP  

      Máme Ateru Strada evo 3+1 a super. Vybral jsem ji kvůli systému uchycení, sklápění kvůli pátým dveřím a hlavně skladnosti oproti Thule (vejde se mi na šířku do kufru)

      1 0
    • milan.v  

      Tady je vlákno se zcela aktuálními modely a informacemi…

      https://www.bike-forum.cz/…zne-zarizeni

      0 0
    • JimboJones  

      Ahoj, chci se zeptat jestli nemáte někdo zkušenosti s nosičem kol SVC Vision 3?

      Viz https://www.youtube.com/watch?…

      V Auto Kelly ho teď mají za 5 tisc a pamatuji si ho za 10, tak je to hodně lákavá nabídka. Viz https://www.autokelly.cz/…475;40112016

      Jde mi o to jestli lze upravit na rozvoz kol pro moderní endura, vel. L. A jestli se 3 endurka vedle sebe nebudou „dotýkat“, tak že by se o sebe mlátily a musí se pak něčím vystlat.

      Díky

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 2
    • yorg  

      Někoho by mohl zajímat tento článek https://autosalon.tv/…ti-i-kvalite

      2 0
    • dik  

      Mam Thule Velocompact 926 3+1. Co je horsi, jak uz nekdo psal je ten oblouk na ktery se uchycuji ramena. Ten system ma podle me lepsi Atera. Jeste me stvou zamky na tech ramenech. , pri utahovani objimky k ramu kola se mi otaci klice v zamku. Furt musim dotacet ten klicek abych mohl utahovat ty objimky.

      Ale jinak ostatni je v pohode. Co ocenuju je ze kdyz nosic nandam a neuzamknu na kouly tak drzi. Ramena a jejich uchyceni jsou super. Vejde se do kufru. Mam Ford S max

      0 0
    • Jakobo  

      Zdar. Mohl bych poprosit nekoho znaleho, zda na auto Suzuki Swift 2013 s odnimatelnym taznym (fotky dole) lze nasadit tento nosic z odkazu https://www.finn.no/…em/422886333?ci=5

      Je to nejaky standard? Vubec se v tom nevyznam, ale podle toho cepu zamezujicimu rotaci ci co to vypada podobne. Navic nemam klicek, abych tazne vysunul a podival se, co je uvnitr, to pak ale nejak vyresim.

      Hodne blby je, ze s timto taznym se asi nedostanu do kufru, co? Predem dik.

      0 0
      • yorg  

        Mrkni zde https://www.suzuki.cz/…ift_2024.pdf na stranu 9.

        1 1
      • enjoy  

        Hele, bohužel tohle s jistotou nevím.

        Ale co vím určitě, že tenhle nosič kol(Thule Euroride 940) je na dnešní kola úplně nepoužitelný a doporučuji se mu vyhnout.

        0 1
        • Jakobo  

          Nastesti nejakou exotiku nemam, mne uz davno ujel vlak. Prevazet budu kola typu trek, gravel, nejaka silnice, vsechny by mely mit plaste do 2" a klasicky ram. Tedy zadne tezke ecko nebo celopero a siroke plaste. Melo by to stacit. Ta cena za pouzitej (2500 Kc) je dobra a i v pripade, ze to preposlu dal na tom moc neztratim. Ono to vypada, ze to skutecne nejaky standard bude, pac Thule tento typ uchytu dodava i s vlastnim jmenem Thule, nejen Toyota. Mel by to byt vyrobni typ s kodem 9078101. Na takove male auto jako Swift mi tento system prijde lepsi, odpada dalsi mezikus – tazne a sverka, ktery to cele prodluzuje, nevyhodou je nemoznost naklonu, nelze otevrit zadni kufr.

          0 1
          • MT-G  

            Mě tedy přijde, že se to zklápět dá. Prakticky stejný jsem si půjčoval od kolegy s logem škoda, jen to bylo nasazovací na kouli. Zde vidím rozdíl jen v tom, že se to zřejmě zasunuje místo koule. Což je ale zásadní problém, pokud není klíček od tažného. Rozměrově mi to ani kratší nepřijde, protože se to sice nedává na kouli, ale zase se tam ten trn, který to tažné nahrazuje.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.