Najlepší celoodpružený bike do 1600 eur?

36 nepřečtených
  • macodk3

Zdravím, chystám sa kúpiť si nový horský bike. Niesom maximálny odborník a preto skôr dám na radu skúsenejších. Malo by to byť niečo s osvedšenou značkou, s komponentami od Shimano alebo Sram. Určite celoodpružený. Proste to naj za túto cenu. (1600eur)

0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • VLAN  

Doporučil bych se podívat na stránky www.canyon.de, konkrétně model Nerve XC 7.0. O rámech od Canyonu je tu celkem dost témat, vše potřebné je v nich k nalezení :)

0 0
    • palo7  

stredne náročný až náročný terén. Tzn. horšia kategória polných ciest a potom po horách a skalách atd.

na takový rozptyl jezdění je nejdůležitější, aby mělo hezkou barvu :-D

0 0
      • hony007  

Ale někde tady kolovalo to kolo, co bylo odpružený na všech trubkách, minulý léto myslím, to by se mu mohlo líbit, autor nebo někdo kdo to najde, nechť to sem postne.

0 0
    • macodk3  

Olpran? Si robíš srandu. Myslím že by bolo najlepšie 150mm. Canyon 7.0 som pozeral.. celkom dobrá voľba ale neviem ako by sa dal zohnať na Slovensku. Do Nemecka sa mi pretoísť nechce. Maximálne poslať.

0 0
      • madcat  

To poslední slovo je to důležitý a na něm Canyon postavil svůj byznys. Proto má takový ceny jaký má.

0 0
    • bleach  

vzal bych bílý

0 0
    • macodk3  

Čo hovoríte na toto? http://www.ghost-bikes.sk/…sx-5100–2012

0 0
      • Bysto  

ee

0 0
      • pepek  

Volil bych vyšší zdvihy, když jezdíš po tom poli. Na podzim jsem jel napříč přes oranici a bylo to peklo. 130mm rozhodně nestačilo (:-)

0 0
      • flyman  

Barva je fakt důležitá. Stejně už víš co chceš.

0 0
      • unavix  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • Rudyn  

Tohle mám. Lépe osazené, ale vidlice jen 100mm. Jsem velmi spokojený. Jezdím cca 40% okresky, 60% polňačky.