Je starší carbonový rám v pohodě?

39 nepřečtených
  • Ajvou

    Zdravím,

    chci si koupit silničku. Dejme tomu, že jsem na silnici začátečník. Naposledy jsem ji brousil tak před patnácti lety na ocelovém favoritu.

    Bude to jako doplněk k fullu,takže nechci kupovat nic hyper-super, ale koukám po bazarovkách. Narazil jsem na carbonový rám, dobře osazený i cena je vpoho, rám je šest let starý

    Chci se tedy zeptat, jestli je šest let starý carbonový rám ok, nebo jestli se třeba nezměnily jeho vlastnosti. Případně jestli v roce 2008 nebyl kvalitativně jinde, než třeba rám 2010.

    Dík moc.

    0 0
    • Vilém  

      Chtelo by to pana Lorence.

      0 0
    • Výběr z produktů
      Kellys ARC 10 kolo, modré Skladem 2 ks

      Akce -16% Kellys ARC 10 kolo, modré

      17 999 Kč -16% MOC 26 499 Kč

      Superior XR 9.5 GF kolo, gloss grey/red Skladem > 2 ks

      Akce Novinka -6% Superior XR 9.5 GF kolo, gloss grey/red

      od 76 199 Kč -6% MOC 89 799 Kč

      Giant Defy Advanced 1 kolo, frost silver/cordovan Skladem 2 ks

      Novinka -5% Giant Defy Advanced 1 kolo, frost silver/cordovan

      91 199 Kč -5% MOC 95 999 Kč

      Cannondale Synapse Carbon 2 RL kolo, black pearl Skladem 1 kus

      savings Cannondale Synapse Carbon 2 RL kolo, black pearl

      86 099 Kč savings MOC 139 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Silniční)
    • KOLOMECH  

      Rozdíly jsou obrovské, o jaký se jedná?

      0 0
      • Ajvou  

        Merida Scultura Special Edition

        0 0
        • KOLOMECH  

          Za kolik (?), pokud to není tento.

          0 0
          • Ajvou  

            Jo,to je ono.

            0 0
            • KOLOMECH  

              No za tu cenu starší carbon nebrat a jako začátečníkovi ti bude bohatě stačit hliník a mnohem lépe osazený, třeba komplet nová shimano 105 a to již bez tykadel. A hlavně pokud máš nad 180cm tak již se 175mm klikami. A pokud se poštěstí tak i na Mavicách, myslím bazarovku.

              0 0
              • Ajvou  

                Ok,díky za radu.

                0 0
                • KOLOMECH  

                  Pak si pohlídej carbon vidlici (ale to je již celkem standard, pokud není rám starší) a compact pro začátečníka kliky a 11–28z kazetu. Najde se, když bude starší 105 s tykadlama tak také dobré, ale mně osobně vadí. :)

                  0 0
              • Vilém  

                A za jakou cenu by to teda melo byt, aby to melo cenu brat?

                Silnicky nesleduju, takze se v cenach ojetin neorientuju, ale me ta cena prijde vcelku nizka, na to co je na tom nahazeny.

                Aby v tom nebyl nejakej zakopanej pes.

                0 0
                • KOLOMECH  

                  Zakopaný pes je v tom, že pokud se nabízí starší kolo, ikdyž v té době to byla naprostá špička, tak musí být cenově kolem 50% ceny nového s přibližným osazením, takže když dneska koupíš novou carbon silnici 2×10 na průmyslech za 30, tak takové kolo zákonitě musí vyjít na 14-max.15k a to ještě se musí fakt posuzovat zda to nemá vady, má papíry, není příliš ojeto, třeba samozřejmě nejvíce pohon (může to být olítané). Pak ten rám je vyloženě odporný, takže kouknu = vidim. :) Milovníci Campy prominou.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Tak za 14–15tKc bych si to snad i koupil, i kdyz me silnicky neberou.

                    Ojeti takto tezko soudit, to by musel clovek videt.

                    0 0
                    • KOLOMECH  

                      Přesně tak, nutno vidět. Pak na komenty níže: cenu je nejlépe určit 10ti denní aukcí s infem o konané aukci na cyklobazaru. Pokud takové kolo visí na cbz delší dobu nechápu prodejce, že tak neučiní a čekají třeba i marně měsíce na kupce.

                      0 0
                      • JSt  

                        coz je samozrejme proti pravidlum aukcnich serveru. ;-)

                        0 0
              • destr  

                Mě teda ta cena přijde dost slušná.

                0 0
                • Cavendish  

                  Taky si myslím že ta nabídka je velice slušná. A pokud se bojíŠ vady na rámu tak si domluv v nějaké firmě rentgen rámu a uvidíš hned.

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Aby ten rentgen cenu kola nezdvojnásobil…

                    0 0
                    • Cavendish  

                      Samo je lepší mít známe jako sem měl já,když sem rentgenoval vidlici. Ale nemyslím si,že by to byla taková darda.

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                  • Vilém  

                    V tomto se nevyznam, ale zajimalo by me, zda jde vubec nekovovy ram zrentgenovat.

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                • jecnak  

                  +1 Zalezi hlavne na stavu komponent.

                  0 0
                • alinceb  

                  +1

                  0 0
              • fousek  

                Ja bych starsimu karbonu od lepsiho vyrobce veril vic nez jakymukoliv hliniku, hlinik kdyz praskne tak je temer hotovo, zavarit se to da, ale casem praskne hned vedle toho zavarenyho. Karbon jde zalepit a jediny co pribude je kapku vahy, jinak bude v lepeny casti pevnejsi nez pred tim (a taky mene pohodlne).

                Lepsi sadu pri jizde moc neoceni a pokud jo, tak si ji muze dokoupit, dokupovat karbec ram neni uplne optimalni reseni.

                Ale je pravda ze v karbonovejch ramech jeste vyvoj probiha, takze jsou znat rozdily novyho a staryho karbonu. U hliniku je to temer jedno, s tim ze starsi hlina bude zmekla a bude nachylnejsi na unavovy praskani.

                Takze za me starsi karbon od dobry znacky, nez treba i novej hlinik od kohokoliv.

                0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce