• KKKarelll

    Rychlí plášť cca 10 000km. Cca většina 3000 až 4000 defekt l.

    Poměr cena a výkon. Dík za odkaz

    0 19
    • jIrI___  

      Cože?

      4 1
    • RichP  

      Sudkulatý, rystupije, tojekára, tenturyje.

      13 0
    • plysovykozisek  

      Nevím jestli by gravel plášť vydržel 10 000 km. Taky teda záleží, kde se s tím jezdí.

      0 1
      • KKKarelll  

        Mě zajímá hlavně výdrž do prvního defektů, ty kvalitní „3000–4000km“

        Přední plášť už mám jetej klidně i těch deset?!

        Zkušenosti co komu vyhovuje? Jezdím cca

        50 %silnici,30% krosové,20% štěrk.

        0 0
    • Eastwood  

      Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisici elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.

      5 0
    • Plancktonne  

      Ok… pathfinder

      1 0
      • keymaker  

        Ano, za mne Pathfinder – mám na něm přes 5000 a není to na něm moc poznat. Defekt jeden – prořízlý od ostrého posypu, když slezl sníh. V tu chvíli byl nasazen jako bezdušák. Šutr v něm vydržel až dom a když jsem do něj cvrnknul, bylo vymalováno :-)

        0 0
      • RadoXC  

        Môj Pathfinder má vzadu 5200 km a do 10000 asi vydrží. Defekt zatiaľ žiaden (nevšimol som si). Teraz mám 38 mm, ale do budúcna chcem širší.

        0 0
    • tomasz70  

      Do prvního defektu? To může být klidně kilometr a pak můžeš plášt vyhodit. Zajímavé vlákno

      1 0
    • KKKarelll  

      Mě osobně přijde, že většina plášťu ztratí své vlastnosti, potom začnou defekty prakticky každých 200–300km.

      Proto mě zajímá jestli má někdo zkušenost, s plášťi které tyto vlastnosti neztrácejí.

      Taký se mě jednou podařilo trefit latu na pneu, i když jsem plášť posunul do jiného místa než byl defekt.

      0 1
    • marvit  

      Již to tady zazněl Specialized Pathfinder, na 5500km jeden defekt, jiné pláště nechci. Rychlé vydrží dost, za mě není co řešit.

      2 0
      • Ukrutony  

        Já jiné chci, ale ne a ne je sjet :D

        1 0
      • KKKarelll  

        Dík za radu. Vypadají rychlé, našel jsem dvě varianty s drátovou a kevlarovou patkou. ( Který brát?)

        Já jezdím Continental speedraidr a co se týče defektů tak je to horší, odvalování super, ale ukončení výroby píší na schopech.

        0 0
      • keymaker  

        Jo, ale na mokru jsou lehce nečitelné. Dvakrát jsem si kvůli tomu ustlal. Relativně v rychlosti… Ve vláknu ke gravel plášťům (tomu již existujícímu a dosti plného informací) někdo psal o těch nových Pathfinderech, že ten bok mají lépe vyřešený a jsou čitelnější.

        0 0
        • RadoXC  

          Pathfinder 38 mm mám iba vzadu a jazdil som ho aj v zime. Mal som obavy, ako sa bude správať, ale žiadna tragédia. Samozrejme, na zimu sú aj lepšie gumy.

          0 0
    • Shrek1973  

      Zadní vydržel 7000 bez defektu přední mám 9000 1 defekt ale rychlost nic moc

      0 0
    • scota  

      Pirelli Cinturato Gravel M – velmi univerzální high end gravel plášť

      Pirelli Cinturato Adventure ProWALL Gravel TLR gravel – levnější turistický plášť

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.