Dobrý den, našel jsem na půdě zajímavé kolo. Řazení na přesmykači, takové jsem ještě nikdy neviděl. Co by jste mi o něm mohli říct? Děkuji.
Dobrý den, našel jsem na půdě zajímavé kolo. Řazení na přesmykači, takové jsem ještě nikdy neviděl. Co by jste mi o něm mohli říct? Děkuji.
No že se v tu dobu používal.Častěji ale s tzv.turistickým dvojpřevodníkem.Malý převodník tam byl kolem 35z.
Zdejší specialisti na ,,fáčka,, to určitě upřesní
Ano kdysi takové přesmykače byly, ale to z toho Speciál nedělá.
Může to být F1SS , ale taky to může být převařené upravené napadené kutilem.
A nechápu proč to kolo někdo záměrně odřel spon to tak vypadá že to někdo vzal smirkem.
Ta fotka https://www.bike-forum.cz/…iloetxrj.jpg by ukazovala na mufnu která se používala u F1SS
Takže chtělo by to detaily na patky , nebo jak moc je originální úchyt páček na rámu – v rámu . Kde byl jestli byl úchyt pumpy.
Rozhodně výplety a komponenty všechny origo nejsou, tedy není to autentický stav, ikdyž rám tak vypadá.
Takže pokud to kolo má v rodině nějakou tradici po dědovi, tátovi atd… zvažte nákladnou rekonstrukci. Pokud určení je za účelem prodeje ta je mizivá šance, že na tom vyděláte.
Tedy co stím. Aby to byl hezký kus , je potřeba ještě dost práce na „rekonstrukci“. Otázka jestli už není nikde prasklý. Výsledek bude kolo max do cca 5 – 6 tisíc stím, že počet kupců je silně omezený. Oni prostě vymírají a extra požitek z jízdy to kolo nikdy neposkytovalo. Prostě málo co lepšího tu bylo.
Jinak hezké , byla by to práce na hezký coferacer, F1S_ v tom bych i viděl.
Tady je něco o Favoritech https://sites.google.com/…oslovakia/02