• Ondrero

    Zdravím, poradíte mi jaké brzdy na Babettu?

    Měl jsem v plánu 596 co mám i na kole.

    Ale lákaj mě brzdy Shimano ZEE (4 pístkové třmeny)

    Kotouče mám vybraný.

    203 a 180 mm.

    http://www.manobike.com/…

    0 0
    • jIrI___  

      Jak se osvědčily bowdeny místo hadic? (možná si tě s někým pletu :) )

      0 0
    • javormartin  

      Nějakej rozumnej důvod, proč dávat na babetu kotouče? Nevím jak je chceš uchytit…? A když už, tak proč tam bastilt kotouče z kola a ne raději z motorky?

      0 0
      • Ondrero  

        No protože na Babettě bohatě stačej brzdy z kola.

        Brzdy z motorky jsou moc těžké a hůř dostupné.

        Na brzdy z kola seženu,kotouče,des­tičky,páčky prostě vše hned a v pohodě.

        A hlavně nehledat v tom nic smysluplného.

        Je to jen můj koníček.

        0 0
        • couffy  

          Na babetu seženeš taky všechno v pohodě a nové věci.

          0 0
          • Ondrero  

            Ježíš copak to vypadá jako klasická babetta?

            Košík,vysoká řidítka a blatníky?

            Nene toto je můj malej custom :D

            A ten si žádá custom díly…:D

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Mr.Duck  

      Co sem se tu bavil s lidma co je vozí, tak ty ZEE sou pecka, tak nějak jak ty nový sainty, konec konců o tolik ořezaný nejsou, akorát asi o $120 levnější..sám sem je hužel eště nezkusil, snad koncem roku ;-(

      0 0
      • Ondrero  

        Díky moc za odpověď.

        Alespoň někdo pochopil že se ptám na brzdy.

        A né jestli se to někomu líbí nebo ne.

        0 0
        • Mr.Duck  

          Mimochodem, sou ZEE už k dostání v čr? JEstli jo, kolik to tam tak stojí? ;-O

          0 0
          • šlapatko  

            Nazdar, mají je třeba na Kupkolo 5990kč.

            0 0
            • Ondrero  

              Taky mám na ně zálusk na kupkole :D

              0 0
              • Vilém  

                Sice trochu mimo strom,ale neda mi to:)

                Osobne bych mel strach z tenkeho kotouce. Nechal bych vypalit silnejsi a mezi pulky trmene bych dal nejakou podlozku, na rozsireni.

                No a pak se jen modlit, ze to vydrzi trmen:)

                0 0
                • Ondrero  

                  No párkrát jsem tu četl že se někdo bojí výdrže kola třeba při 120 kilech váhy..

                  No já mám přes 90 plus bába tak 30 kilo.

                  A rychlost do 50 km/h :D

                  Takže z kopce mě předjede kdejakej kolař :D

                  Proto ta důvěra v kotoučovky :D

                  0 0
                • Mr.Duck  

                  Hele já myslim, že 200mm kotouč nějakej Hope nebo XT (s těma mám zkušenosti) vydrží dost..nejednou sem jel celej Whistler nebo Leogang na jedný brzdě víceméně bez toho, že bych jí pustil na víc než 5s, po cestě (po defektech a tak), a i když bys pak na kotouči moh rozdělat oheň, vždycky vydržel ;)

                  A nebo tam dát 220mm hope vented ;)

                  0 0
                  • blisterexist  

                    podobná zkušenost, 160mm XT v Alpách, celý sjezd naplno pod brzdama , dole by se sice i na třmenech dalo ohřívat jídlo, ale drželo to:-)

                    0 0
            • Mr.Duck  

              Ty voe, dík, to tady stojí jedna! ) Si asi nechám dovýzt )

              0 0
    • kubad  

      a s tom chces na silnici? doufam ze te chytnou a dostanes fest flastr,

      0 0
      • Ondrero  

        Hmm díky moc za odpověď k tématu.

        By mě zajímalo co si dokážeš ty udělat sám.

        Co? Nebo na to máš jen lidi,když neumíš ocenit něčí práci?

        Na ježdění mám velkou mašinu.

        Tohle bude spíš show-bike.

        Nebo to snad vypadá jako bastl?

        No asi nemá cenu na bike forum se na cokoliv ptát co se týká úprav a vlastního stylu.

        Je fakt že kola se moc neupravujou.

        Ono není žádné umění jít do shopu a jen koupit a přidělat díly :D

        A nic proti kolařům,sám najezdim 5 tis ročně.Nic moc ale jako turista to jde.

        0 0
        • kubad  

          nezaškodilo by napsat hned na začátek o co se jedné a trochu se rozepsat co od toho použití očekáváš, pak by ses možná dočkal rozumných odpovědí místo ušklebků,

          jinak pokud to technicky vyřešíš pro to použití je asi fuk co tam dáš za brzdy

          0 0
          • Ondrero  

            Jojo ok.

            Já to tu nechtěl až tak probírat.

            Nejsem tu na Bebetta foru :D

            Právě mě trošku ušklíbání naštvalo, protože to dělám fakt zodpovědně.Díly na CNC a z duralu 7075.

            Takže žádné co dala garáž…

            Nová ložiska,motor po GO. Ráfky a podvozek ze Simsona.

            http://ondrero.rajce.idnes.cz/…-Cafe_Racer/

            A asi půjdu do těch ZEE 4 pístků.

            0 0
            • Kubiczech  

              Vylešti ty řídítka a dej tam Hope s Tech pákou. Ale přijde mi to jako škoda práce a škoda peněz.

              0 0
              • Ondrero  

                Škoda práce škoda peněz? :D

                No v rámci koníčku to je v pořádku ne? :D

                Lidi rvou prachy různě…A Babettka nebude patřit mezi to nejzbytečnější :D

                0 0
              • camillio  

                Škoda je narvat prachy do televize a pak u ní zabít život. Ondrero je borec (a podivín, ale kdo nejsme :D)

                0 0
                • AsiJura  

                  Krásně napsané, většina s tebou nebude souhlasit a to znamená jen to, že máš pravdu:)

                  0 0
            • javormartin  

              Dle foto co jsi sem vložil to vypadá na zajímavou stavbu. Já osobně bych použil jiný motor, nějaký výkonnější 2T, něco ze scooteru. Aby to mělo snadno dokoupitelný kitový např. 80 ccm válec atd a zbytek si dotvořit tou cestou co jdeš ty. Pokud jde o vzhled, tak chápu, že bubnovky na vzhledu nepřidají, ale účinnost na ten slaboučkej motor je dobrá. Jinak to Zee může brzdit dobře no, osobně zkušenost nemám

              0 0
              • Ondrero  

                Joo ještě jeden detail.

                Je to srdcová záležitost.

                Zkrátka Babetta po pantátoj.

                Po povodních měla jít do šrotu.

                Moje touha není z toho mít závodní dělo.

                Ani netoužím na tom jezdit.

                Ale baví mě na tom kutit.

                Něco jako když malíř maluje obraz.

                Sochař kutá sochu.

                Je to malé,přenosné a lehké a dělá mi to stejnou radost jako bych dělal na velké motorce :D

                0 0
                • HELLBOY22  

                  Myslím, že veľa ľudí chápe :) Aj ja sa rád vàtam v biku aj keď už na ňom netreba nič spraviť :)

                  0 0
                  • Ondrero  

                    A to já mám toho ještě moc moc :D

                    Hlavně držáky třmenů budou delikátní :D

                    0 0
                • svářeč  

                  mimo téma…

                  s motorem jsi něco dělal?respektive s válcem,hlavou­,případně jehlová ložiska na klice atd?

                  koleno výfuku je teda luxus,pěkná práce:-)

                  leží mi doma taky jeden kousek,už jsem to před lety tunil,hlavně motor,ale pak nějak nedotáhl do konce.

                  rychlost jsem dostal někde k 65km/h,brzdy mi k tomu stačily původní(vážil jsem asi šede),jen se mi zvedla krapátek spotřeba asi na 4L…

                  0 0
                  • Ondrero  

                    No dával jsem ojnici na jehly.

                    Válec,karbec a hlavu z 210.

                    Výbrus

                    Snížená hlava o 0.5 mm.

                    A trošku jsem zvětšoval výfukovej kánál.

                    Ložiska a gufera všechny NEW.

                    Ale o výkon mi moc nejde.

                    Jde mi spíš o stajling :D

                    A co nejnižší váhu.

                    0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • vojtechposmourny  

              Dobrý, to se mi líbí.

              Jak uchytíš kotouče na náboj?

              Jinak rodla vyleštit, Hope Tech M4 by k tomu byly super.

              Vůbec bych to ladil do lešteno-černa.

              0 0
              • Ondrero  

                Na náboj přišroubuju redukci…

                A společně to potom hodím na soustruh a dodělám tvar pro kotouč.

                Závity a hrubej tvar už budu mít z CNCčka.

                Budu lízat jen pár desetinek,aby byl kotouč souosej s kolem.

                A brzdy už mám vybrané : Hope tech V2.

                0 0
      • cabbage  

        Aby tě Tatra přejela a silničáři seškrábli…

        0 0
        • Ondrero  

          Nemáš nic k tématu…Tak radši nepřispívej :D

          Nevím by mě něco mělo přejíždět :D :D :D

          Když se s tím na silnici nedostanu.

          Třeba kubad by mi ze začátku napařil nejradši pořádnej flastr.

          Pak jsme si ujasnili o co jde a sám mi pomáhá shánět brzdy.

          Takže třeba taky zapneš to co máš v hlavě a nebudeš se tu do mě zbytečně navážet.

          0 0
      • Favf1  

        Ty jsi ale dobrosrdečný a přející :))

        Nejseš ty z té Moravy ? :))

        0 0
    • GaGy  

      krásná práce… klobouk dolů…

      0 0
    • Radez  

      Ty jo, zkouknul jsem galerku na rajčeti a je vidět, že si s tím hraješ. Je to perfektní.

      • sám jsem to babety , která je o rok starší než já :-), investovalpřed pár měsícema částku za kterou by se dala koupit funglová a to sejednalo jen o zprovoznění.

      Mimochodem: tys ty boční kryty vyházel? jeden by se mně hodil, nemužu ho totiž dohledat.

      0 0
      • Ondrero  

        Jo taky už v tom mám docela nasypáno :D

        A boční kryty mám.

        Mám vše co není na bábě na fotkách :D

        0 0
    • kesu  

      vzhledem k tomu, jak babeta normálně brzdí bych se zee vubec nebál. Ostatně na DH to dostane pořádnej kouř, kterej tomu při normální jizdě nedáš. Spíš musíš vyřešit uchycení třmene. A rozhodně tam dej těžký kotouče.

      0 0
      • Ondrero  

        No já nejdřív přidělám kotouč.

        Potom vezmu komplet brzdu a třmen dám do polohy.

        Stisknu páčku a tu zaaretuji páskama.

        No tím budu mít třmen v pevné poloze a nastoupí na řadu modelína.

        Udělám si „modelína model“ a ten si pak v práci nechám oťukat

        na 3Dčku.

        Podle naměřených hodnot vyrobím finální držák.

        Co znamená „těžký kotouč“ ?

        Mám v plánu koupit 2 dílné s plovoucíma čepama.

        http://www.manobike.com/…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Ondrero  

      Včera jsem dokončil řidítka.

      Je to lepší než je mít rovné shora na brýlích.

      Taky jsem je pořádně vykutal.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • TJK  

        hmm paradni, jen se optam, ty rodla maji nejakou ucpavku v te objimce u brejli? ja jen abys je nerozmackl pri utahovani, a pak jeste jedna vec, nevim jestli se ti TECH paka vejde k ty vnitrni velky objimce, mozna bude potreba to krapet odfrezovat, ale to asi pro tebe nebude problem…

        0 0
      • alinceb  

        Tak mě napadá, co vlastně zbyde z té babety…:D

        0 0
        • TJK  

          moc nic, ale to asi neva :-) me se to libi :-D ma to styl…

          0 0
          • kubad  

            tak tak :D

            0 0
          • alinceb  

            To jako nepochybně, ale napadlo mě, proč si třeba nesvaří už vlastní rám a nedá pořádný motor, když už na tom stroji vymění cca. 70% dílů…:)

            Kdysi sem v Pardubicích viděl týpka na Stadionu S11 upraveném na způsob urbantrial – bez blatníků a světel, široké rajdy z kola, jiné obutí, atp. Vypadalo to moc hezky a bylo to hravé jako normální kolo…:)

            0 0
            • Ondrero  

              No právě chci zachovat linie babetty.

              Rám,nádrž,motor,zad­ní šavle a bubny…

              To je to hlavní a to už se nezmění.

              To už by pak nebyla Babettka :D

              Mohl jsem ladit Suzuki GSX 550.

              Ale Babka mi je k srdci blíž.

              Spíš než výměna dílů to je úplně očesání :D

              Sériovka váží podle příručky 44 kg.

              Já bych se rád dostal pod 30 kg.

              Motor i s laufem má 9 kg.

              Rám s kolama,vidle­ma,řidítkama a sedlem 12 kg.

              Takže mám ještě 9 kilo na brzdy,řetěz a zadní rozetu.

              Plus drobotiny jako elektrika,plynové lanko…

              0 0
          • Ondrero  

            To prodloužení o 5 mm jak jsi dával fotku.

            To by neměl být problém.

            Ale co matroš ?

            Mám 7075 což je špica,ale na takhle zatěžovanej díl nevím nevím…

            0 0
            • TJK  

              origo bude taky „hlina“ :-)nemam strach ze by to 7075 nedala…

              0 0
            •  

              A nechtěl bys tam dát kotoučovky ze scootera? Měl bych z Runnera 125.

              0 0
              • Ondrero  

                Ouu dneska mi přišel balík s kotoučema :D

                Už není cesty zpět :D

                0 0
                •  

                  OK, nedá se nic dělat. Tak ať se dílo daří :-)

                  0 0
                • TJK  

                  prdlajs, brzdy z jakyhokoli prskoletu ale i z dospely motorky sou proste zbytecne velky, tezky a hlevne v pripade tech prskoletu hnusny jak prdel :-) Hope to pošlou do jiný dimenze :-)

                  0 0
    • Ondrero  

      Ták a kotouče jsou doma…

      Už jen našetřit na brzdy :D

      0 0
      • TJK  

        njn ta V2jka je stejne monstrum :-DD

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Speda  

        Ty vole … dobrej mazec :-)

        0 0
      • Kamikaze 591  

        Kotouč jako prase!

        Jinak všeobecně k tvému počinu. Dost se mi to líbí. Jen obpravdu možná škoda, že si trochu nepohraješ s motorem. Resp. nedáš tam zrovna něco jiného. Napadá mě třeba nějaká 85ccm 2T vodou chlazená. Např z tohoto nebo potom minibikový motor který je hodně maličký a výkonu má taky dost od 2,5kw až po tuším 13kw teď dělá blata nejsilnější. Např

        0 0
        • Vilém  

          Ten motor z te CR by byla sebevrazda.

          0 0
          • Kamikaze 591  

            Tak sebevražda určitě ne, ale jelo by to hezky.

            0 0
            • Vilém  

              Nejakejch 25k do ramu z babetty s brzdama z kola? Na to bych nesedl:)

              0 0
              • Kamikaze 591  

                Já bych se spíš bál toho rámu než brzd :D. Brzdy si myslím že by to zvládly.

                0 0
                • Ondrero  

                  Rám je zesílenej :D

                  Když bych chtěl stavbu co jede,tak si udělám

                  Café racera ze stařičké Suzuki GSX 550.

                  To má asi 62 koníků důchodců :D

                  A vyměnit motor…to už by pak nebyla Babetta :D

                  Když bych chtěl něco na blbnutí.Tak to bych vzal motor z té své Suzuki a narval ho do motokáry…

                  To by byla švanda :D

                  0 0
    • Ondrero  

      Koho zajímalo jak přidělám kotouč k bubnu,tak mám pár nových detailních fotek na Rajčeti.

      Prácička to byla pohodová a myslím že nějakou pevnost to má.

      0 0
      • Kamikaze 591  

        Super!

        0 0
      • Ráďa-BF  

        Pecka!! S tvou šikovností a tech. možnostmi sis mohl bez problémů udělat kotouč klidně svůj ;) Těším se opravdu na výsledek!

        0 0
      • Atilla  

        tleskám

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • TJK  

        kurňa.. musím se někdy stavit to omrknout naživo :-)

        btw… měl bych pro tebe džob :-)

        0 0
        • Ondrero  

          No zatím to není nic moc.

          Ten odrbanej hnusně červenej rám to hrozně kazí.

          Ten až bude v laku,tak to bude špice.

          Copak by to mělo být za džob? :D

          0 0
          • TJK  

            potřeboval bych vykunit držách na chainguide na sedlovou trubku :-) taková jednoduchá objímka s čůrem pro ten chainguide

            0 0
            • Ondrero  

              A ty potřebuješ něco spešl? Páč tyhle objímky na té fotce nemůžou tolik stát ne?

              0 0
              • TJK  

                Mám chainguide s držákem pod osu a chtěl bych na to udělat držák na sedlovku

                0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Kubiczech  

        S tou škodou času to beru zpět. Paráda. (:

        0 0
    • Ondrero  

      Jak je to s normalizováním rozměrů.

      Můžu si držák třmenu udělat přes Deore třmen?

      Půjde na to pak našroubovat bez problémů cokoliv?

      Chci udělat POST MOUNT držák rovnou.

      Bez dalšího šroubování adaptérů.

      0 0
      • kubad  

        Hope V2 maji sirsi desky a cela brzda tak muze byt trochu jinak posazena, takze bych asi drzak resil primo na tuhle brzdu,

        0 0
        • TJK  

          ja mysim ze kdyz to udela na stred, tak mu to musi vyjit, a ovalny diry na trmenu mu daji prostor na posun… ale stredy podle me musi sedet…

          0 0
          • kubad  

            stredy jo myslel sem to vyskove

            0 0
            • TJK  

              jo to je jasny, ale rekl bych ze to budou mit vyreseny spis kombinaci s kotoucem, i kdyz bude vyskova pozice desek na V2 jina nez na klasice, tak to dorovnaji kotoucem… preci jen PM je jasne danej standart a pokud by se s tim melo laborovat tak by byli sami proti sobe… ale kdo vi.. ja jen hadam :-)

              0 0
      • TJK  

        jj je to standart ale pokud bys chtel pujcit Hope tak neni problem, staci rict :-)

        btw.. jen tak pro inspiraci :-D

        0 0
        • Ondrero  

          Joo to je ale moooc pěkný…

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • Ondrero  

          Tak nakonec to upnutí držáku udělám na chlup stejně jako to je na tom obrázku.

          2 šrouby M8 se mi dolů do vidle vejdou.

          0 0
    • Ondrero  

      Mohl bych použít tyhle brzdy?

      Mě ty 4 pístky hrozně lákaj.

      http://stopbike.cz/…/produkt.php?…

      Když už to má stát 10 tis tak ať to tak taky vypadá :D

      0 0
      • TJK  

        No pouzijes ale bude to nahovno pac si uz koupil V2 kotouc a ten ma jiny rozmery a pasuje na nej jen V2 trmen…

        to bys musel koupit Hope Tech Evo V4

        http://www.hopetech.com/page.aspx…

        zbytecne bych to neprekopaval a kup V2jky budou stacit a designove jsou taky luxusni

        0 0
        • Ondrero  

          Ten Hope to ale komplikuje :D

          Každej díl jinej :D

          Hlavně že mají výměnné díly na změnu barvy :D

          Dobrá budu se držet prvotního plánu…

          0 0
          • TJK  

            nekomplikuje :) ty si to komplikujes :) krom V2 trmenu a kotouce je zamenitelny cokoli… jen maji nove upravy strev na modelech 2012 stealth evo… a pak jak pise niz david tech V4 ktera ale myslim nejde pouzit na tvuj na tvuj V2 kotouc…

            0 0
            • kubad  

              tak použít by šla, asi to tolik jezdit nebude aby to něčemu vadilo že to brzdí na 2/3 kotouče :D

              0 0
              • TJK  

                tak asi jo, ale dle me zbytecny, dal bych V2 a fertig :) bude to jak 100% funkcni tak i pekny

                0 0
        • vojtechposmourny  

          Já jezdim V2 kotouč s Avidama a problém ve funkci nevidím.

          0 0
          • TJK  

            to se ani nedivim kdyz udelas dobrovolne takovou picovinu jako rvat na ultimate ktery maji relativne uzky desky jednou tak sirokej V2 kotouc… ale tak je to tvoje kolo…

            0 0
            • vojtechposmourny  

              No alespoň nemusím štípat ty packy na deskách kvůli nýtům. Obráceně by to bylo horší, ne?

              0 0
              • kubad  

                jj taky fakt :D

                a že ti to jezdí po polovině brzdné plochy kotouče ti nevadí?

                0 0
                • vojtechposmourny  

                  No, takhle jsem nad tím nepřemýšlel. Když jsem ty kotouče viděl, tak první, co mně napadlo, bylo to s nýty. Tak jsem je vzal.

                  Nicméně pokud bych kupoval nové brzdy, stejně by to byly V2…

                  0 0
                • Ondrero  

                  Tak pokud ho to ubrzdí tak proč ne? :D

                  0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • kubad  

        kdybys něměl ty kotouče tak jo, ale teď bohužel

        jinak Hope má nové 4 pístky Tech V4 to je maskr

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Janouch  

      ty jsi uplná hvězda BF a to jsi jsem přijel tunit babetu :))))) ne fakt mas to moc pěkny a těším se na výsledek doufám že se zde pochlubíš…

      0 0
      • TJK  

        ano ano… naprosto souhlasim.

        0 0
        • Ondrero  

          Sem nečekal že se to tak chytne…:D

          A to budu ještě řešit sekundární převod přes díly z kola.

          0 0
          • TJK  

            Hele co zajit na piffsona ať vim kerej že to vlastně seš? :-D

            0 0
            • Ondrero  

              No určitě mě znát budeš…Na základku jsem chodil s Lukášem.

              Moc jsme se neměli v lásce :D

              Teda jsetli máš bráchu.

              Ale moc Jahoďáků mít v chrastavě nebudem.

              Ondra Jaroš…To jméno si určitě někdy slyšel :D

              Jo a zajít můžem :D

              Akorát já už nějakej ten pátek nepiju.

              Ale je fakt,že osobně bychom si toho mohli říct kotle :D

              0 0
    • Ondrero  

      Trochu mosazných doplňků…

      http://ondrero.rajce.idnes.cz/…a-Cafe_Racer

      0 0
    • Ondrero  

      M12 plus M8…

      0 0
    • fousek  

      Bych dal temer jakykoliv DH brzdy (Formula 1, Saint/Zee, Magurara Gustav M, Avid Code atd.) rozhodl bych se podle ceny.

      Ale kapku nechapu prestavbu Babety na Babetu. Prijde mi to jako fura prace a vysledek bude zase jen Babeta, ale delej jak myslis.

      0 0
      • Ondrero  

        No ona není můj koníček babetta jako taková…

        Můj koníček a to co mě baví je ta strojařina.

        A babetta byla zrovna k dispozici.

        Už jsem si dělal hafo věcí do auta.

        Pár věcí na motorku.

        Sem tam nějakej držák domů.

        Ale ta babetta bude konečně kompletní práce.

        Od motoru,přes podvozek až po stajling.

        Proto tolik neřeším práci co na tom je a kolik to bude stát.

        Neřeším výkon motoru.

        Ale zase nechci dělat Potěmkinovu vesnici.

        Vše musí fungovat.Ale vlastně to nikdy nevyužiju.

        Ta práce na tom je koníček.

        Nehodlám to pak prodávat za účelem zisku.

        A kdo bude mít takhle vymazlenou babettu?

        No právě moc lidí ne…

        0 0
    • pernaaa  

      Moc pěkný to máš, takovou babettu bych si nechal líbit. Těším se na finální podobu. K brzdám. . .jak radí fousek nade mnou. S DH brzdama podle mě vedle nešlápneš.

      0 0
      • Ondrero  

        No já už mám domluvené tady s Kubou že si od něj vezmu Hope brzdy.

        To už mám tedy vyřešené.

        A díky za pochvalu.

        Finální podoba habruje na výběru barvy…

        Moje představa je kaštanová tmavá metalíza.

        Černou nechci :D

        0 0
        • HELLBOY22  

          Ak myslíš takúto hnedú tak to bude podľa mňa nádhera.

          http://www.google.sk/imgres…

          0 0
        • pernaaa  

          Hope tech? To bude paráda! Ale abych pravdu řekl, tak barvu bych si asi představoval jinou. Podle RAL vzorníku to bude takový obyčejný. Ale jestli ta metalíza bude spíš do stylu mýho bajku, tak to jo :) Já mám právě na bajku takovou hnědobronzovou a na sluníčku to vypadá super.

          0 0
        • Georrge  

          a co zelená škoda rally metalíza?:)

          0 0
          • Ondrero  

            No moje první vize byla zelená metla co mají dvojkové RS Fabie.

            Ale jelikož to stavím do retra,tak se taková výrazná moc nehodí.

            0 0
            • buba CZ  

              Moc retro mi to nepřijde,ale budu se moc těšit na finále a fandím Ti :-)

              0 0
              • Ondrero  

                Copak je na tom nějaká moderna? :D :D :D

                0 0
                • buba CZ  

                  Podle mě kotouče,rodla,pláš­tě a lebka na ventilku :D

                  0 0
                  • Ondrero  

                    Lebky jsou putovní :D

                    Pláště ano

                    Kotouče možná

                    A řidítka jsou jak u čistokrevného cafáče :D

                    No je to takovej bastl no :D

                    0 0
    • Ondrero  

      Kurde brzdy už mám na poště a vejplata přijde až v pondělí..:D

      To bude napínací víkend :D

      0 0
    • Ondrero  

      Tak řidítka musí projít předěláním…

      EVO 1 stojí zaprd a ty řidítka když se protáčí dolů i když se pořádně utáhnou.

      Takže musím udělat EVO 2 :D

      0 0
    • Ondrero  

      Je to domáááá

      Kvalita jak blázen.

      Ale je vidět že se s tím obráběním neserou.

      Je to na pár místech jak po hrubování :D

      Ale asi je to efektní záměr.

      0 0
    • Ondrero  

      Ach joooooo

      Tak musím udělat znova redukce na kotouče.

      Musím je udělat o 3–4 mm širší.

      Měl jsem to stavěné na Deore třmeny.

      Ty Hope jsou širší a nejsou zaoblený takže překáží drátům.

      Takže držáky se prozatím odkládají :D

      0 0
      • alinceb  

        Tak to je pořádný zlo…:) Se někdy stavíme s Tomášem na exkurzi…

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Kamikaze 591  

        Hrubé! Kdybych to mel blíž, tak chci na exkurzi taky :D

        0 0
        • Ondrero  

          Jako fotky jsou O.K. ale naživo to je ještě větší maso :D

          0 0
    • Ondrero  

      Papír model na adaptéry :D :D

      http://ondrero.rajce.idnes.cz/…a-Cafe_Racer

      Blížím se pomalu do finále :D

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • White2146  

        respekt ;)

        Jinak co tam hodláš dávat za sedlo? Podle tech řidítek by to chtělo neco sportovního a ne to sedátko co je tam ted :)

        0 0
    • Ondrero  

      Tak brzdy jsou na svém místě…

      Držáky se musí ještě dodělávat.

      Vyfrézovat odlehčovací kapsy a celkově je zkrášlit :D

      Nicméně to brzdí pěkně a kotouče škrtají o destičky jen minimálně.

      Byla to ale nechutná piplačka odladit aby vše na sebe bylo kolmé a v s ose.

      0 0
      • Vilém  

        Zachyt reakce mas udelanej jak?

        0 0
        • Ondrero  

          Dražka.

          Takže je to posuvné kvůli dopínání řetězu a přitom pevný.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • campijozo  

        A fotka z vrchu nebo ze zadu by nebyla? :)

        Jinak pěkný! :)

        0 0
    • Ondrero  

      Odlehčení na zadním držáku…

      Nemůžu se dočkat až bude nalakovaný rám.

      To pak bude vypadat jinak.

      A hlavně to chce fotky za denního světla.

      Ten blesk na tom materiálu vytáhne všechny škrábance.

      A vypadá to nepěkně oproti skutečnosti.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • vojtechposmourny  

        Paráda…

        0 0
      • mr.nikdo  

        Mazec. Nechces tomu udelat jeste vroubkovani, aby se hodil drzak ke trmenu? :-)

        0 0
        • jIrI___  

          On to chudák frézuje na čisto a ty mu teď napíšeš, že měl skončit u hrubování? :))

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • mr.nikdo  

            No vsak, az to bude mit hotove, tak se zeptam, jestli nechce pomoc ;-) :-D

            0 0
    • alinceb  

      Mám na tebe takovou prosbu. Potřeboval bych upravit jednu sedlovku s offsetem, kterou mám doma, na přímý zámek. Je to carbonová sedlovka s vlepeným ALU zámkem. Představoval bych si to takhle:

      Zámek odříznu a zbyde jen uvnitř vlepená „vložka“. Z čela sedlovky se vyfrézuje půlkruhová dosedací plocha a sedlovka se o kus níž provrtá pro vložení kotvícího válečku. Systém zámku by měl být stejný jako na obrázku.

      Tak sem se chtěl zeptat, jestli bys tuhle úpravu nezvládl + případně nezvládl vytvořit i zámek (kotvící váleček a kotvy ližin). U kolébky ještě zvažuju výrobu z karbonu (zbytek sloupku vidlice nebo sedlovky; možná i z ALU).

      Kdybys to nechtěl řešit tady, tak mi napiš do mailu z profilu…

      0 0
      • mountaineer  

        Jakej na to máš připravený rozpočet?:o)

        Mám tu přebytečný díly zámku z Thomsona plus 3d cnc frézku takže bych ti to mohl upravit taky,pokud se nedohodneš s Ondrerem.

        Případně zkus napsat shamanovi,mě na prodej samostatný zámky svých sedlovek.

        0 0
        • alinceb  

          Já doma mám i sedlovku, ze které by to šlo udělat (EXU). Taky mám doma horní díl zámku (platle místo kotev) ze Shaman sedlovky (měnil sem za KCNC) a kolíbku bych mohl použít stávající Pells, ale chci to udělat tak, aby mi doma nezbyly nepoužitelní „dárci orgánů“ a taky aby to nějak hezky vypadalo a bylo to lehké. Navíc Ondra je z Chrastavy, takže za rohem…:)

          Pak mám ještě náhradní plán – viz. obrázek…:)

          0 0
          • mountaineer  

            OK:o)

            0 0
          • Ondrero  

            Psal jsem ti na mail.

            Došel?

            0 0
          • jecnak  

            Kdybys chtel ten zamek ze Shamana, tak dej vedet, klidne ti ho venuju.

            0 0
            • alinceb  

              To by se šiklo. Sedlovka zemřela? V podstatě potřebuju hlavně ten váleček, kolíbku a kdyžtak šrouby. Vrchní placku doma mám, ale tu bych chtěl stejně vyměnit ze motýlky…

              0 0
              • jecnak  

                Vlastne je z ROOXe, ted si nejsem jisty, ale tvarove jsou stejne. Sedlovka rupla v tom odfrezovanem pulmesici nahore.

                0 0
                • alinceb  

                  Máš i tu sedlovku? Hodila by se jako matroš na výrobu náhradní kolébky a tak…:)

                  0 0
                  • jecnak  

                    Uz davno ne. Kdyz budes mit cestu, tak napis a ja zamek vezmu k sobe do prace.

                    0 0
                    • alinceb  

                      Já teďka na Prahu moc nejezdim a ale na druhou stranu na to zas tak nespěchám, protože zima bude dlouhá…:) Čekám, až bude Bareš mít upravený můj rám a pak si tam naplánuju nějaké pochůzky…:)

                      0 0
    • Ondrero  

      Tak až na zkrácení hadiček mám brzdy hotové.

      http://ondrero.rajce.idnes.cz/…a-Cafe_Racer

      0 0
    • Ondrero  

      Tak a mám konečně přidělaný pancéřovky.

      Asi už budu dělat jen samé drobotiny :D

      http://ondrero.rajce.idnes.cz/…-Cafe_Racer/

      0 0
      • jIrI___  

        S tím červeným lakem budeš něco dělat?

        0 0
        • Ondrero  

          Jojo budu bábu lakovat do tmavě hnědé metalízy…

          0 0
          • jIrI___  

            Jo, už to čtu výš :). Já osobně bych šel do jiné barvy, ale jsem zvědavý na výsledek.

            0 0
            • Ondrero  

              Do jaké?

              Jde mi především o retro vizáž :D

              A tu hnědou bych možná doplnil i o prvky nějaké krémové světlé…

              0 0
              • Kubiczech  

                Ta hnědá podle mého dost dobře nebude ladit s tou zlatou a ani se stříbrnou. Já bych vsadil na klasiku – na zelenou British Racing.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
      • Georrge  

        luxus jak cip :)

        0 0
    • Ondrero  

      Konečně jsem se pustil do rozety.

      Jako polotovar jsem použil převodník z BMX.

      Chtěl jsem tu rozetu nechat černou,ale při frézování poslední kapsy mi ten kus vylítnul a samozřejmě se odrbal…Takže jsem jí musel ofrézovat i na čelech.

      Pak mě ještě čeká vykoumat pastorek na motoru.

      Origo nemá zuby na řetěz z kola.

      Více foto na rajčeti :D

      0 0
    • Bish0p  

      Asi je zvláštní topovat cizí vlákno ale mě tenhle projekt prostě baví a chtěl bych vidět progress. ;)

      0 0
    • Kami  

      hoho, tak to je paráda. Kdysi jsem chtěl dat do minimotardu motor z fichtla, ale nakonec mě přešla motivace. Co tam máš za pružinotlumiče? To jsou na jawu 50, rozteč cca 350mm?

      Dodávej další foto, hezký!

      0 0
      • Ondrero  

        Zadek je origo ze Simsona Electronic.

        Předek zkrácené trubky taky ze Simsona. Kluzáky stočený kvůli vzhledu a váze o 3mm na průměru.

        Zadní tlumiče bych bral nějaké lehčí,ale asi nic lepšího neseženu.

        Ty ze Simsona fungují dobře.

        Jinak oproti sérii je tahle Bába o 15 kg lehčí :)

        0 0
    • Ondrero  

      Tááák a řetěz je doma.

      Už jen vyrobit pastorek.

      Kurnik budu muset zapřemýšlet jak z rozteče řetězu a průměru válečků vydedukuju rozměry na 13 zubé kolečko :D

      0 0
      • jIrI___  

        Nejsou tyhle údaje ve strojnických tabulkách?

        0 0
        • Ondrero  

          Nenašel jsem co jsem potřeboval.

          Nicméně autocad za mě spočítal co bylo třeba :D

          0 0
      • TJK  

        co takhle pastorek z kazety a k němu lu šroubovaný unašeč?

        http://www.tracksupermarket.com/…ourcog_m.jpg

        0 0
      • alinceb  

        Ideálně podle standardní kazety. Jestli chceš, tak ti můžu jako mustr půjčit XT 9sp kazetu 11–32 + SS pastorek z festky (šířka řetězu)…

        A jinak bych od tebe potřeboval něco trošku vyfrézovat…:)

        0 0
        • Ondrero  

          Ajáj už mám hotovo.

          Navíc tam mám BMX řetěz.

          Zadní rozetu jsem udělal z převodníku na BMX.

          A je to trošku masivnější než klasika na horáku.

          0 0
          • alinceb  

            BMX řetěz je imho stejný jako MTB, jen je jinak široký a má jinak dimenzované články. BMX řetězy se normálně používají na SS/festky v kombinaci s se standardníma vícerychlostníma klikama…

            Btw. potřeboval bych vytvořit něco jako tohle (spodní obrázek). Je to podélně rozříznutá trubka vnějšího průměru 30,9mm, dlouhá 60mm s drážkama pro ližiny sedla na spodním kusu. Jen bych to potřeboval udělat z nějaké trubky z tlustší stěnou a na koncích s úkosem na spodním dílu. Zvládnul bys to?

            0 0
            • jIrI___  

              Ten úkos tam potřebuješ k čemu?

              0 0
              • alinceb  

                Estetická záležitost…spodní kolíbka se bude směrem od ližin zužovat (jako to má třeba Zdyn na svých kolíbkách). Ten materiál tam stejně nemá opodstatnění a vypadá to ošklivě…

                0 0
            • jeniiiik  

              To co jsi vyráběl už se ti ohlo?

              0 0
              • alinceb  

                Neohlo. To bylo jen na zkoušku, jestli to bude fungovat a půjde to sestavit. Mám strach o pevnost, tak bych to rád udělal s něčeho pevnějšího…

                0 0
                • Ondrero  

                  No nevím jestli tu pevnost co potřebuješ budu mít…

                  0 0
                  • alinceb  

                    Ono by stačilo to udělat z něčeho s tlustší stěnou. Tohle je ze sedlovky s hodně tenkou stěnou. Bude to vozit přítelkyni, tak to nemusí být zas superpevné jak pro metrákového chlapa…

                    0 0
    • Ondrero  

      Tak pokusím se do března babču dodělat a poslat jí do přihlášky na Bohemian Custom Bike 2013 :)

      http://www.bohemiancustombike.cz/

      Do kategorie Tuzemák :D

      I potvrzení účasti by byla pecka.

      Tak uvidíme.

      Řetěz pasuje parádně a příští týden dodělám komplet sekundární převod.

      Pak dopasovat lanko na plyn a vykoumat elektriku.

      Plus dokončit výfuk.

      Kryt do předního náboje.

      Vyrobit cedulky na nádrž s nápisem BERETTA

      A vyrobit nějaký pěkný stojan.

      Nakonec rozebrat,nalakovat a konečně složit.

      0 0
    • Ondrero  

      Tak další díl je ready.

      Už jen zkrátím a snýtuju řetěz a mám sekundár hotov.

      http://ondrero.rajce.idnes.cz/…a-Cafe_Racer

      Teď začnu stavět stojan.Už mě nebaví mít babču opřenou o postel :D

      0 0
    • Ondrero  

      Konečně mám prskoleta na co postavit.

      Už jen udělat koncovky ze silonu aby se stupačky neodíraly a trošku poladit vzhled.

      Jen seženu nádrž (ta co mám je nechutně rezavá vevnitř) a může se připravovat na lak.

      0 0
      • Ondrero  

        Stojan už je funkční a zbývá doladit štyl.

        Komplikovanost vrchní části je z důvodu seřizovatelnosti vůči naklápěcím stupačkám.

        Můžu ladit řidítka,stupačky, výšku sedla.

        Ale posaz bude vždycky děsnej :D

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Ondrero  

      Tak jsem splašil za 300 kaček bezva nádrž bez koroze a přidávám fotky té svojí hrůzy co jsem měl :D

      0 0
      • TJK  

        s tou by fakt byla prace :)

        0 0
        • Stancek  

          Za 3 kila se to vyplati, ale zas tak moc prace s tim by to nebyla. Dve hrsti maticek, horka voda, dve hodky prace a na konci vyplachovat lihem a a i tahle by byla jak nova… jenom se potom nesmi nechat „na suchu“

          0 0
          • TJK  

            na to kaslat. obalit do polstare nebo deky a navat to do michacky :-) ale kvuli 3 stovkam za lepsi nema senu tohle podstupovat.. jo takhle zachranovat nejakou raritu to je jina

            0 0
            • Kamikaze 591  

              Tož to by mě nenapadlo to hodit do míchačky :-D že jsem podobný problém teda už řešil…

              0 0
              • Ondrero  

                No já bych to řešil jinak…

                Dal bych tam staré plátky od nástrojů a ocelové špony.

                A pak to upnul do soustruhu a na pomalé otáčky nechal třeba půl dne běžet…

                To by pak byla leštěnka.

                Ale takhle to stálo 300 a mám 2 nádrže :D

                0 0
                • K2  

                  Kamarád mi na tohle doporučoval střepy z autoskla (boční okno) – rozpadnou se na krystaly.

                  PS: Pro jistotu bych stejně přidal benzínový filtr

                  0 0
            • Stancek  

              Babettu bych tam hodil ale prislo mi to rychlejsi udelat rucne. Nez vytahnu michaccku, natahnu kabel, omotam nadrz… na tom bych stravil casu vic. O michacce jsem uvazoval pred casem, kdyz jsem renovoval starenku hondici, ale netroufl jsem si, mel jsem strach ze se mi to nekde promackne a na tak starej stroj uz nejsou nahradni dily, a nebo stoji nesmysl.

              0 0
              • TJK  

                perovej polstar je odzkousena technologie :) a hlavne to proste pustis a nechas treba. pul dne chrastit

                0 0
          • Vilém  

            Pro tyto ucely se to jeste nekdy zevnitr vyliva nejakou praskyrici, nebo vodnim sklem.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • Ondrero  

      Rozebíračka a bude následovat lakovačka :D

      0 0
      • alinceb  

        Měl bys pošetřit na nějaké pořádné sedlo…;)

        0 0
        • Ondrero  

          Ono nemám v plánu na tom jezdit.

          Ale člověk nikdy neví.

          A potřebuji právě nějaké takové široké.

          Na úzké žiletce by mě upadla prdel potom :D

          0 0
    • Georrge  

      Ondrero až tu budeš, tak mi prosím napiš na mejl george.mlcoch(za­vinac)email.cz , neco bych potřeboval, diky :)

      0 0
    • Ondrero  

      Tak já jedu dál…

      Dneska jsem sundával půl dne horkovzduškou a špachtlí starej lak.

      Na sváry a rohy vemu odstraňovač starého laku a dráťák.

      A budeme lakovat plničem.

      0 0
      • TJK  

        Hele ondro kdybys to rovnou vzal P06 tak ten lak stahnes jak kuzi z hada :-) slo by to rychlejc nez tou horkovzduskou… jinak se na to tesim.. az to bude s mit v kupe prijedu se zase mrknout :-)

        0 0
        • Ondrero  

          Nooo představ si tu situaci…Venku sluníčko a já jentak v kraťasech hezky pěkně s citem loupu rám a nádrž :D

          Pohoda :D

          A co že to je ten P06?

          Nějaký odstraňovač nátěrů?

          0 0
    • Pán z Dubu  

      Tak ať to máš do soboty v kupě

      0 0
      • Ondrero  

        Ouuuuu tak na tohle jsem chtěl jet…

        Bohužel ještě jsem nazačal lakovat.

        A v tom hnusu venku jen tak nezačnu.

        0 0
    • Ondrero  

      Jedůůů

      Tak už jen vyhladit nedostatky a hurá lakovat.

      0 0
    • Ondrero  

      Díly v plniči

      Zítra se ubrousím :D

      0 0
    • Ondrero  

      Takže zjednodušeně…

      Šmirgl 40–60 na drsnění plechu plus odbroušení zbytků starého laku.

      Tmel se skelným vláknem na větší nerovnosti plus broušení.

      Jemný tmel na vyhlazení plus broušení šmirglem 240–320.

      2 složkový plnič.

      Broušení 240–320.

      Plnič

      Broušení 240–320.

      Jemný tmel na úplnéé zdokonalení :D

      Plnič

      Broušení 240–320–600 a 1000 pod vodou.

      A už jen báze a lak :D

      Snad poslední 2 fáze nepokazím :D

      0 0
    • Ondrero  

      Tak konečně nalakováno.

      Více foto na :

      http://ondrero.rajce.idnes.cz/…a-Cafe_Racer

      0 0
      • Bafoon  

        Takovou barvu jsem nečekal, to jsem zvědav na výsledek. Ten popis přípravy na lak – brutal, jsi démon :-)

        0 0
      • Georrge  

        ty pí*o, tak to je meganámrd :) čím si to lakoval? Myslím pistolí nějakou? Těším se na celek až to bude smontované, a těším se hodně, asi jako ajťák na první mrdání :)

        0 0
        • Vilém  

          Vercajk ma nafocenej o par radku vyse.

          Jen me trochu zarazila ta tlakova lahev misto kompresoru, ale proc ne.

          0 0
          • Ondrero  

            Ty myslíš tu věc s budíkem?

            To je odlučovač vody ze vzduchu.

            Já to stříkal v práci v hale a tam máme 3 velké kompresory.

            Akorát sem tam pustí vodu.

            Takže musím mít vlastní odlučovač.

            0 0
            • Vilém  

              Jo odlucovac jsem poznal. Ale myslel jsem, ze je s reducakem a ze to hnals tou bombou co je vlevo:)

              0 0
        • Ondrero  

          No pistol je docela obyčejná.Spíš taková Hobby :D

          Stála kolem litra.

          Jinak hnědá báze stála 300 kaček a lak mám za krabičku cigár :D

          Snažím se v tom co nejvíc zdokonalovat.

          Jsem rozhodil sítě co by stálo lakování…no okolo 5 tis prej :D

          0 0
          • TJK  

            jj a presne proto sem zacal s vlastnim lakovanim :-)

            0 0
            • Ondrero  

              Protože lakovat může člověk celej život…Ať už nohy od stolu, rám na kolo a nebo AL disky na auto :D

              0 0
              • Bafoon  

                mno dík za červa do hlavy, nějak mě tenhle směr úvahy nenapadl :-)

                už jen za lakování dodávky po vyvaření(a že by mi bylo jedno jak to dopadne) jsem dával cca2K

                0 0
                • TJK  

                  tak jde o to co a jak kde sezenes… tu ramovku co jsem delal, tak stal jen material 1600kc … zase uplne levne to neni…

                  0 0
                  • Ondrero  

                    Jako jasně barva něco stojí.

                    Ředidla, hadry, isolepy a další chujoviny…

                    Ale ten pocit z vlastní práce je k nezaplacení :D

                    0 0
                  • Bafoon  

                    hele já to beru jen jako pro úvahu, ale je fakt, že tenhle rok bych se vyřádil na té dodávce, dvou rámech a třech vidlicích – čistě pro svoji zkušenost. Nadto třeba jak jsme se bavili o Nineru tak jeden rok zelenej, pak oranžovej,… kdo si hraje :-D

                    0 0
                    • Ondrero  

                      Nehledě na dnešní trend Plastidipu.

                      To můžeš měnit barvy podle chuti každej měsíc :D

                      0 0
      • trpaslik72  

        vau, tak to sem taky nečekal, krásnej lak (sorry za starší reakci), máš můj obdiv!!

        0 0
    • Ondrero  

      Na stojanu konečně.

      Teď už jen v klidu nastrojovat :)

      0 0
    • Ondrero  

      Nějaké detaily…

      0 0
      • svářeč  

        ten rotor mám doma plechový,takže lehčí.babice s tím jela daleko lépe.ale ty vlastně výkon nepotřebuješ:-).

        zatím moc pěkná práce.

        0 0
        • Ondrero  

          Až seženu materiál, tak si to vyrobím na míru :D

          Ale nikomu se doma 130mm kulatina neválí :D

          0 0
    • Ondrero  

      Péra na hlavě pérujou :D

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • smith22  

      Docela by mě zajímalo jaký tam bude přední světlo.Bude tam vůbec nějaký?Já bych tam asi nějakou stylovou lampu dal.Takhle je to moc strohý.

      0 0
      • Ondrero  

        Nene takhle to bude finále.

        Tahat kabely, vypínače, mít cívky navíc…

        0 0
        • smith22  

          cívky navíc?A co původní stav, to přece světlo mělo ne?

          0 0
    • Ondrero  

      Alfred Víčkok :D

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Georrge  

      kutilové pomoc :) snažím se něco nalakovat a štětcem je to na pí*u, vypadá to škaredě. Tak to chcu vzít sprejováním, ale barvy ve spreji jsou na hovno (chci dvousložkovou barvu), takže jedině pistolí, no ale tu nemám, ale chci koupit. Ale jakou? Je to na občasné použití, žádné velké nároky, jen aby to bylo rovnoměrné a vypadalo to zhruba jako ze spreje. A teď – mám koupit elektrickou přímo s malým kompresorkem, kde asi bude všechno vychytané aby to fungovalo, nebo mám koupit tlakovou k velkému kompresoru? Moc velký kompresor nemám, vlastně jen prázdný hasičák napojený na ledničkový kompresor :) na malé věci by to ale mohlo stačit ne?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • kopečák1  

        co cheš stříkat? Na malý věci je ledničák se vzdušníkem bohatě stačí…

        pistoli určitě dvoučinnou, ovládáš jak množství barvy, tak množství vzduchu.

        Podle typu barvy (velikost pigmentu) bych volil trysku…

        na občasný použití bohatě stačí něco takového:

        http://www.airbrushcentrum.com/shop-karta.php…

        0 0
        • Ondrero  

          No já mám malej kompresor z Bauhausu za 3 tis a pistoli za tisícovku.

          A na domácí lakování to bohatě stačí. Kolik barvy-vzduchu a jak lakovat(bez stejkanců) mám zmáknuto.

          Jen nemám pořádně kde lakovat :(

          Takže v garáži nebo venku vždy do laku něco spadne.

          Zrovna před týdnem jsem láknul mamce Šemíka :D

          0 0
        • Georrge  

          no teď to mám na malé věci na kolo, ale chystám se i na feldu :) celou. Nic většího ale asi nikdy stříkat nebudu. Celou feldu airbrushovou pistolí, no nevím jestli bych to dal :D jinak dají se nějak regulovat trisky? Mají vůbec nějaký vliv na jemnost rozprášení? Že bych třeba na malé věci dal menší trisku ať to mám jemnější, na větší věci kde mi na tom tak nesejde bych dal nějakou tlustší…

          0 0
          • Ondrero  

            No na Feldu by stačila i taková:

            http://www.inaradi.com/…-p-4254.html

            I malé věci se s tím dají stříknout :D

            Co jsem zkoušel, tak nejmenší věc byla angličák :D

            0 0
            • Georrge  

              bych bral, ale musel bych koupit hrozne moc prislusenstvi :D ten hasicak jeste nemam hotovy…

              jinak nevis jak to je s tema tryskama? Svagr mi dneska pujcil elektrickou strikaci pistoli, nejakou levnou, neni to spatne, jen to vali hrozne moc barvy najednou, coz by ani tak nevadilo, ale dela to dost velke kapky (spatny rozptyl asi) takze povrch je trochu krupicovity. Nedalo by se to vylepsit mensi tryskou? Ze by vetsi tlak v mensi dire vic rozmelnil barvu, jeste zkusim i ridci.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • Ondrero  

      Start kit mega Torx :D

      Přes toto by se měl ten motor startovat.

      Už jen vykoumat jak to startovat :D

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Stancek  

        Znamej startuje motor z babci vrtackou, jenom ten torx Te asi potrapi v momente, kdy to chytne. Chtelo by to mozna spis nejakou zubatku, ktera po zvyseni otacek nastroj vyhodi ze zaberu.

        0 0
        • Ondrero  

          Já si chci právě vykoumat nějaký přípravek s volnoběžkou.

          Aby když to chytne,tak se volnoběžka točila.

          Pak by mi to nemělo nic udělat.

          Přeci jen to není žádnej mega motor :D

          0 0
      • Vilém  

        Chtelo by to nejakej malej sikovnej motorek, nebo silnou aku.

        Mel jsi to udelat po vzoru starych frez, do setrvaku z boku dirku, namotat na nej remen a uz to vrci.

        0 0
      • trpaslik72  

        jo takhlé :DD příklepovkou bych to startoval :))

        0 0
    • Ondrero  

      Lehce poladěný stojánek :D

      0 0
    • kali222  

      kdyz vidim tve vyrobni moznosti, chut a ochotu tomu dat cas…napada me snad jen …skoda se zahazovat s babetou. :) na druhou stranu jako šoubajk by ti to mohlo udelat reklamu. :)

      0 0
      • Ondrero  

        Právě o tom to je, že to je „Jen“ Babetta :D

        To je právě ten protiklad udělat z něčeho úplně obyčejného něco nevšedně pěknýho.

        A hlavně není kapitál na nějakou velkou mašinu :D

        Plus jak říkáš bába bude jen jako prezentace.

        Třeba mě vezmou do týmu v Americkým čopru :D :D :D

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • mr.nikdo  

      Ses nepochlubil, ze uz mas hotovo

      0 0
    • Ondrero  

      Odlehčený kryt na řetěz a emblémy na nádrž…

      Jsou sice trošku masivnější,ale o to zvýraznění myšlenky jde :D

      0 0
    • Ondrero  

      Master of Babetts konečně v novém bytě :D

      Podestlána alcantarou a dokonce jí mám doma schválenou od drahé polovičky :D

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Carloss  

        ještě sportovní bajkový sedlo

        0 0
      • smith22  

        Víš co by mě zajímalo.Jestli na to sedíš shrbenej, ohlej k řídítkům nebo sedíš pohodlně jako na chopperovi?Tipuji, shrbenej.

        0 0
    • Ondrero  

      Tak konečně opět něco co se týká Beretty.

      Už dávno jsem věděl ,že chci mít u babči fotoknihu s fotoseriálem přestavby.

      No a zrovna dělám na podstavci.

      0 0
      • alinceb  

        Očividně se nudíš…:) Nechtěl bys mi zase něco málo vykutit?:)

        0 0
        • Ondrero  

          Noo tenhle měsíc v té práci končím a už to nebude taková pohoda.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • Ondrero  

      0 0
    • Ondrero  

      2 měsíce čekání, nahánění a Brooks je konečně doma.

      Je to luxusní záležitost. Jak sedlo tak i balení …

      Takže už mám England brzdy a sedlo :D

      0 0
    • Ondrero  

      Lauf EVO 2

      0 0
    • Ondrero  

      Master Of Babetts

      0 0
    • Ondrero  

      Tak a Bábuš je co se týče výroby 100% ready. Už mám v plánu jen poladit ten hnusnej plastovej kryt zapalovaní.

      Na to ale postačí kudla a barva.

      0 0
      • Bafoon  

        Jako… tím, že jsi to dodělal sis to u mě … :D co budeš dělat dál, tohle byla krásná story :)

        0 0
        • Ondrero  

          No ještě pár detailů dodělávat musím.

          Ale už né na CNC.

          0 0
          • Janouch  

            to krasna prace blahopreju jen nechapu proc, kdyz už te to stalo takove usili a penize na ni nebudes jezdit je to vubec pojizdny pokud ne tak velke zklamani…

            0 0
            • jIrI___  

              Už při pohledu na konstrukci výfuku je jasné, že to na jezdění moc nebude :)

              0 0
              • Ondrero  

                Tak tak ono by to asi jelo.

                Ale místo koně a půl by tam byl sotva jeden :D

                0 0
            • Ondrero  

              Motor je po výbrusu, má nová ložiska, gufera, novou kliku na jehlových ložiskách místo bronzového pouzdra,

              sníženou hlavu, zánovní karburátor.

              Nová těsnění a filtry.

              Novou elektriku, svíčka hází jiskru.

              Ano pojízdné to 100% je.

              Někteří taky postaví auto, které pak nejezdí ale je převáženo podvalem na srazy.

              Navíc mých 100 kg a babetta? :D

              Prskolety jsem si užíval před 15 lety jako začínající jezdec na moto :D.

              Když bych chtěl postavit stavbu na ježdění, tak bude mít minimálně 500 motor, blatníky,světla at­d…

              Už jsem takhle dělal Panelku 250,ČZ 250,Bizona 350, Simsona, Mz 150, GSX550…

              Ale nikdy né v takovém rozsahu jako Babettu.

              Většinou to byli spíš renovace.

              GSX550 by nikoho nezaujala byť by byla v supr stylu, tak jako tahle Babetta.

              Jsem v ČR a většina začínala na Babettách, pinckách, Simsonech.

              Je to otázka nostalgie v moto branži :)

              0 0
            • Georrge  

              ty nemáš doma nic, co bys měl jen proto, aby jsi z toho měl radost?

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Janouch  

                ale jo a neni to jen LV jen mi prijde, ze kdyz už si stim dal tolik prace tak by to proste jezdit melo pac stavet jen nefunkcni maketu je .. neni dobry :) nerikam že na ni musit jezdit kazdej den jen az to nekam pritahne na tuningovej sraz tak by to melo bejt funkcni

                0 0
                • svářeč  

                  vždyť píše,že funkční je na 100%;-)

                  tak to znamená,aspoň podle mě,že prostě jede:-)

                  asi by mi to ale nedalo a musel bych to nakopnout.i za cenu několika hodin čištění výfuku a nového obýváku:-D

                  0 0
                  • Ondrero  

                    Olej do motoru, benzín do nádrže,naplnit tlumiče olejem.

                    To vše se mi nechce, páč bych to zase musel všechno vylévat pryč a čistit :D

                    Takhle jsem na dílech udělal jen olejový film a tu musí postačit :D

                    0 0
                    • svářeč  

                      jo až takhle?:-D

                      psal jsem o tom,protože vzpomínka na kamaráda.

                      rozmontoval bábu sice v garáži,ale po celkové repasy do originálu ji dával dokupy v obýváku ve třetím patře bytovky.

                      po finálním sestrojení se neudržel,chytla na první šlápnutí a pak hned maloval místnost:-D

                      0 0
      • svářeč  

        co se toho krytu cívek týká…klíďo bych to udělal průhledné.

        určítě si i tu el. potunil,tak ať je vidět;-)

        0 0
        • Ondrero  

          Nooo já chtěl to přední čelo odříznout a dát tam plexi…

          A zbytek černého plastu dát do plniče a láknout černou metalízou. Jako je naproti setrvačník.

          0 0
          • svářeč  

            jóóó,takto se to dělalo na fichtlovi,namísto plechové krytky kousek slídy.

            ale uznej,že plast je jen plast a na takovém stroji by slušel hliníkový obrobek s plexi.

            no ale už teď to máš dokonalý:-)

            0 0
    • Ondrero  

      Upgrade :)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • svářeč  

        ach ten plast…

        vubec tam nesedne.

        0 0
        • Ondrero  

          Bude nalakovaný do černé metalízy, jako je naproti nalakovaná spojka.

          A bude tam i sklíčko …

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Ondrero  

      Téměř hotovo :)

      http://ondrero.rajce.idnes.cz/…a-Cafe_Racer#…

      Už jen natáhnout 2 káblíky do bužírky.

      0 0
    • Ondrero  

      Ještě budu vymýšlet blatníky a nějaká stylová světla.

      9z10 lidí mi to doporučilo :D

      0 0
      • Pán z Dubu  

        Nějakou pořádnou lampu jak z nákladovýho nádraží.

        0 0
        • Ondrero  

          Nene kamarád má nějakou luxusní čočku ze světlometu a s tou by se snad dalo něco podniknout.

          0 0
      • smith22  

        Hlavně, že jsi tvrdil, že tam žádný světlo nebude když jsem ti to už kdysi navrhoval  :-)

        0 0
        • Ondrero  

          Spíš to je tím ,že už to mám hotové a vymýšlím bejkárny :D

          0 0
    • Ondrero  

      Detail…

      0 0
    • smith22  

      Ti se toho nebáli :-)

      Babettou na Jadran 2013

      0 0
    • Ondrero  

      Přidané foto dokončené elektriky a vedení paliva.

      Už mi chybí jen editovat páčku na kohoutku a nějakou pěknou koncovku na sytič.

      http://ondrero.rajce.idnes.cz/…-Cafe_Racer/

      0 0
      • Concorde  

        Celé to máš hodně luxusní! Škoda, že jsi tak daleko. Potřeboval bych tady poblíž podobného „cnc-hračičku“ :)))

        0 0
    • Ondrero  

      60 šroubků…

      60 duralových zlatě eloxovaných imbusáků o různých délkách a průměrech.

      Taková porce by mi měla přijít příští týden.

      To je už jen takový zlatý hřeb na konec.

      Protože někde mám oceláky ve zlatém pozinku, někde modrý pozink, na motoru dokonce staré šrouby na šroubovák :D

      Plus snížení váhy o pár gramů :D

      Jsou to jen detaily, ale ty rozhodují o celku…

      0 0
      • TJK  

        hele leštič!… nechceš sem nahodti OT vlákno.. „jak si udělat oktáfku na dálkový ovládání“ :-D ne že bych to nesledoval na FB ale třeba by to tady někoho zajímalo… mě se to líbí třeba!

        0 0
        • alinceb  

          Ha, to neznám…jdu na FB…:D

          0 0
          • TJK  

            nuhehehe :-) … hele jak s 650b? mam to frknout davidovi rovnou? :-D

            0 0
            • alinceb  

              Ne, nech je u sebe. To je projekt hodně do budoucna. Jestli Ti jde o prachy, tak ty ti můžu poslat…;)

              0 0
              • TJK  

                nejak se domluvime… stejne ti visim ty Crossmaxy :-DD

                0 0
                • alinceb  

                  :D Můžeme to udělat nějakým zápočtem, jestli ty kola využiješ…

                  0 0
        • Ondrero  

          Octa 1:24 už je Hardcore prodžekt :D

          0 0
        • ghostik  

          To je zase co? :D

          0 0
          • Ondrero  

            Octavia Combi od abrexu předělávaná na liftback.

            Předloha je vlastní auto.

            Jinak je to měřítko 1:24.

            Přední pohon

            Diferenciál

            Kuličková ložiska

            Odpružení

            Řízení

            Brzdové kotouče

            Atd atd…

            Podvozek už bude komplet. Jen doladit poloosy a řízení :D

            http://ondrero.rajce.idnes.cz/Octavia_1_24

            0 0
            • Bender382  

              slušná práce, ale marně přemýšlím proč lepíš zadek OII na OI…

              0 0
              • Ondrero  

                Zadek O2 se bude ladit na zadek O1.

                Octavia 1 liftback není k sehnání v 1:24.

                Jen 1:43 od kadenu a pak WRC speciály.

                0 0
                • Bender382  

                  tak to jo, zajímavý že ji abrex nedělal. A ty kola co tam máš teď jsou ale z té OII, což ale v reálu nemáš ne?

                  0 0
                  • Ondrero  

                    Mám Kentaury v 17 palcích.

                    To jsou velmi podobná kola.

                    O2 má Pegasus.

                    0 0
                    • Bender382  

                      ok, divil jsem se že bys tam dostal právě pegasusy když jsou jiný rozteče šroubů.

                      K tomu FB se dá nějak dostat? Docela by mě zajímalo pokračování…

                      0 0
                      • Ondrero  

                        Založil jsem topic, tak tam budu dávat pokračování.

                        Rajče aktualizuji stále.

                        Takže dotazy do new topicu :D

                        0 0
    • BLACK1E  

      Chlape to je bomba. Zatím jsem se ve fotkách dostal jen k tomu, jak sis vyhrál s redukcema na brzdy :) Taky kutim, ale tohle má uplně jinou úroveň.

      0 0
      • Ondrero  

        No ale taky už to trvá 3 roky.

        A pořád není hotovo.

        Nicméně musí být do 5.března :D

        0 0
    • Ondrero  

      Objednány new výpletové dráty…budou se komaxiovat.

      Ty orezliny stříknuté sprejem fakt néééé :D

      A nové hliníkové ráfky. Simson-předek a MZ-zadek.

      Ty otloukánky co tam mám, musí pryč :D

      0 0
      • Ondrero  

        Černý zinek přesně podle představ :)

        0 0
      • Pán z Dubu  

        Ráfky ze Simsona jsou profláklá tuctovka. Širokou nabídku zajímavě vyhlížejících pneu by Ti nabídly 406 ráfky pro BMX. Největší koule by měly karbonový ráfky http://www.aliexpress.com/…2266873.html a k tomu pneu s bílou (či jinak barevnou – prostě nečernou) bočnicí – ať vynikne uhlí v ráfku. Na výstavě by to byl silný argument.

        0 0
    • smatly3  

      sleduju to tady od začátku, máš můj respekt, jaký máš prosim tě rozpočet ? když vidím jak to furt vylepšuješ :)

      0 0
      • Ondrero  

        No to černění bylo za 70 korun :D

        A už čekám jen na Eloxované šrouby.

        To by mělo být vše konečně.

        Zpětně musím dodělávat vše co jsem odflákl ze začátku :D

        Třeba mě štve, že jsem si neudělal náboje na míru.

        Ale jen redukce na bubny :D

        Takže zatím je jen stočím,aby to jak buben nevypadalo.

        A možná pláště silnější pláště časem :D

        0 0
    • Ondrero  

      Tak dneska jsem jí dovezl na místo činu :D

      O víkendu se uvidí jak si vede.

      0 0
    • Ondrero  

      Tak alespoň bedna :D

      Možná by to bylo lepší, když by se hodnotil stroj a né prestiž majitele.

      Je to těžké, když se bodují chlapy co se už znají mezi sebou :D

      Ty 2 pinckové vedle mě jsou naprosto luxusní oproti tomu co vyhrálo.

      A ani do 5týho místa se nedostali.

      0 0
    • Ondrero  

      Zdravím pánové.

      Chci se jen zeptat jestli je novej Author Revolt 2012 za 26990 Káčé kauf v normě.

      Do teď jsem měl Authory z roku 2000 a 2002 Basic a Mystic :D

      Vždy mi to na výlety stačilo.

      Teď už se ale na těch kolech docela stydím.

      Už jsem jednou „lepší“ kolo měl.

      Tenkrát jsem koupil Kellyse za 5 tis zánovního a jen si na to naházel komponenty.

      Ale musel z domu…

      Teď je situace lepší a je na nové koleso.

      Authora chci i když tu asi nebude moc oblíbenej :D

      A líbí se mi název a barva :D

      0 0
      • Pán z Dubu  

        Mě se to zamlouvá, líbí se mi geometrie rámu.

        Author signuje i komponenty – tzn. znají je authoristi (pokud se neví, kdo je pro něj vyrobil). Např. ráfky mají rozumnou obvyklou hmotnost. Protože jsem zastáncem širších ráfků – těch 20 mm beru jako +.

        Pokud to je v prodeji u Vás, máš tak zázemí obchodu/servisu a můžeš si před koupí doladit výměnou délku představce a sedlo co by sedlo, neváhal bych a šel do toho.

        0 0
      • alinceb  

        Nevypadá zle. 15mm pevná vpředu je pro tebe imho dost potřeba. Kamarád má Mastera a jediná nevýhoda, je poměrně úzká zadní stavba, takže se ZTR Crest ráfkama musel dozadu dát jen 2.1" gumu, aby nehobloval karbon…

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Ondrero  

        Tak dnes složená záloha :D

        Fakt se mi líbí a budu na něm jezdit jen výletově.

        Tak by snad mělo vydržet.

        Všechny díly na tom kole jsem si jednotlivě hledal na netu za nejnižší cenu.

        Za kolik bych vše koupil jednotlivě jako lajk bez známých a kontaktů…

        Částka co jsem sečetl byla přes 34 tis.

        Takže mít kolo za 27 v záruce a z cyklošopu 1km od baráku je podle mě supr.

        Navíc ty chlapy jsou dobrý. Poradí a dá se s nima pokecat.

        Vlastně každý Author v rodině je od nich (cca 8 kol):D

        I ten 15 let starý Basic :D

        0 0
        • Pán z Dubu  

          To kolo „vyžaduje“ tuning – standardní hák hazky a shadow mezikus nahradit monoblokem

          http://www.google.cz/search…

          0 0
          • alinceb  

            To jako proč?

            0 0
            • Pán z Dubu  

              Tuning je přece pro radost a vyjádření individuality. S patřičným zaujetím Ti to asi vysvětlí Ondrero. A když to ubere nějaké gramy a zbytný spojovací materiál – proč né?

              0 0
              • alinceb  

                Já si myslel, že je to jen proto, aby se Ondra nenudil…:)

                Spíš mě zajímalo, jestli to má nějaký funkční důvod.

                0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Ondrero  

        Jojo s Berettou jsem tam byl letos :)

        Parádní akce.

        0 0
        • Pán z Dubu  

          Já se na bábě účastnil projížďky, s Berettou jsem Tě nezahlíd – asi pro mračna modrého dýmu.

          0 0
          • alinceb  

            To proto, že to není stroj na ježdění…:)

            0 0
            • Pán z Dubu  

              Tam bylo strojů, co nebyly na ježdění, přesto osedláni. Ta úmrtnost v každým kopečku byla zábavná (dokud nepřišla řada i na mne). S vychládacíma pauzama jsem dom dojel.

              0 0
    • Pán z Dubu  

      15. fichtl sraz 2016 http://hc-racing.blogspot.cz/…at-2013.html

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.