Zdravím, poradíte mi jaké brzdy na Babettu?
Měl jsem v plánu 596 co mám i na kole.
Ale lákaj mě brzdy Shimano ZEE (4 pístkové třmeny)
Kotouče mám vybraný.
203 a 180 mm.
Zdravím, poradíte mi jaké brzdy na Babettu?
Měl jsem v plánu 596 co mám i na kole.
Ale lákaj mě brzdy Shimano ZEE (4 pístkové třmeny)
Kotouče mám vybraný.
203 a 180 mm.
Jak se osvědčily bowdeny místo hadic? (možná si tě s někým pletu :) )
K tomu jsem se ještě nedostal. :D
Nejdřív byla na řadě úprava vidlice.
Dělám na tom pomalu :D
Nějakej rozumnej důvod, proč dávat na babetu kotouče? Nevím jak je chceš uchytit…? A když už, tak proč tam bastilt kotouče z kola a ne raději z motorky?
No protože na Babettě bohatě stačej brzdy z kola.
Brzdy z motorky jsou moc těžké a hůř dostupné.
Na brzdy z kola seženu,kotouče,destičky,páčky prostě vše hned a v pohodě.
A hlavně nehledat v tom nic smysluplného.
Je to jen můj koníček.
Na babetu seženeš taky všechno v pohodě a nové věci.
Ježíš copak to vypadá jako klasická babetta?
Košík,vysoká řidítka a blatníky?
Nene toto je můj malej custom :D
A ten si žádá custom díly…:D
Co sem se tu bavil s lidma co je vozí, tak ty ZEE sou pecka, tak nějak jak ty nový sainty, konec konců o tolik ořezaný nejsou, akorát asi o $120 levnější..sám sem je hužel eště nezkusil, snad koncem roku ;-(
Díky moc za odpověď.
Alespoň někdo pochopil že se ptám na brzdy.
A né jestli se to někomu líbí nebo ne.
Mimochodem, sou ZEE už k dostání v čr? JEstli jo, kolik to tam tak stojí? ;-O
Nazdar, mají je třeba na Kupkolo 5990kč.
Taky mám na ně zálusk na kupkole :D
Sice trochu mimo strom,ale neda mi to:)
Osobne bych mel strach z tenkeho kotouce. Nechal bych vypalit silnejsi a mezi pulky trmene bych dal nejakou podlozku, na rozsireni.
No a pak se jen modlit, ze to vydrzi trmen:)
No párkrát jsem tu četl že se někdo bojí výdrže kola třeba při 120 kilech váhy..
No já mám přes 90 plus bába tak 30 kilo.
A rychlost do 50 km/h :D
Takže z kopce mě předjede kdejakej kolař :D
Proto ta důvěra v kotoučovky :D
Hele já myslim, že 200mm kotouč nějakej Hope nebo XT (s těma mám zkušenosti) vydrží dost..nejednou sem jel celej Whistler nebo Leogang na jedný brzdě víceméně bez toho, že bych jí pustil na víc než 5s, po cestě (po defektech a tak), a i když bys pak na kotouči moh rozdělat oheň, vždycky vydržel ;)
A nebo tam dát 220mm hope vented ;)
podobná zkušenost, 160mm XT v Alpách, celý sjezd naplno pod brzdama , dole by se sice i na třmenech dalo ohřívat jídlo, ale drželo to:-)
Ty voe, dík, to tady stojí jedna! ) Si asi nechám dovýzt )
a s tom chces na silnici? doufam ze te chytnou a dostanes fest flastr,
Hmm díky moc za odpověď k tématu.
By mě zajímalo co si dokážeš ty udělat sám.
Co? Nebo na to máš jen lidi,když neumíš ocenit něčí práci?
Na ježdění mám velkou mašinu.
Tohle bude spíš show-bike.
Nebo to snad vypadá jako bastl?
No asi nemá cenu na bike forum se na cokoliv ptát co se týká úprav a vlastního stylu.
Je fakt že kola se moc neupravujou.
Ono není žádné umění jít do shopu a jen koupit a přidělat díly :D
A nic proti kolařům,sám najezdim 5 tis ročně.Nic moc ale jako turista to jde.
nezaškodilo by napsat hned na začátek o co se jedné a trochu se rozepsat co od toho použití očekáváš, pak by ses možná dočkal rozumných odpovědí místo ušklebků,
jinak pokud to technicky vyřešíš pro to použití je asi fuk co tam dáš za brzdy
Jojo ok.
Já to tu nechtěl až tak probírat.
Nejsem tu na Bebetta foru :D
Právě mě trošku ušklíbání naštvalo, protože to dělám fakt zodpovědně.Díly na CNC a z duralu 7075.
Takže žádné co dala garáž…
Nová ložiska,motor po GO. Ráfky a podvozek ze Simsona.
http://ondrero.rajce.idnes.cz/…-Cafe_Racer/
A asi půjdu do těch ZEE 4 pístků.
Vylešti ty řídítka a dej tam Hope s Tech pákou. Ale přijde mi to jako škoda práce a škoda peněz.
Škoda práce škoda peněz? :D
No v rámci koníčku to je v pořádku ne? :D
Lidi rvou prachy různě…A Babettka nebude patřit mezi to nejzbytečnější :D
Škoda je narvat prachy do televize a pak u ní zabít život. Ondrero je borec (a podivín, ale kdo nejsme :D)
Krásně napsané, většina s tebou nebude souhlasit a to znamená jen to, že máš pravdu:)
Dle foto co jsi sem vložil to vypadá na zajímavou stavbu. Já osobně bych použil jiný motor, nějaký výkonnější 2T, něco ze scooteru. Aby to mělo snadno dokoupitelný kitový např. 80 ccm válec atd a zbytek si dotvořit tou cestou co jdeš ty. Pokud jde o vzhled, tak chápu, že bubnovky na vzhledu nepřidají, ale účinnost na ten slaboučkej motor je dobrá. Jinak to Zee může brzdit dobře no, osobně zkušenost nemám
Joo ještě jeden detail.
Je to srdcová záležitost.
Zkrátka Babetta po pantátoj.
Po povodních měla jít do šrotu.
Moje touha není z toho mít závodní dělo.
Ani netoužím na tom jezdit.
Ale baví mě na tom kutit.
Něco jako když malíř maluje obraz.
Sochař kutá sochu.
Je to malé,přenosné a lehké a dělá mi to stejnou radost jako bych dělal na velké motorce :D
Myslím, že veľa ľudí chápe :) Aj ja sa rád vàtam v biku aj keď už na ňom netreba nič spraviť :)
A to já mám toho ještě moc moc :D
Hlavně držáky třmenů budou delikátní :D
mimo téma…
s motorem jsi něco dělal?respektive s válcem,hlavou,případně jehlová ložiska na klice atd?
koleno výfuku je teda luxus,pěkná práce:-)
leží mi doma taky jeden kousek,už jsem to před lety tunil,hlavně motor,ale pak nějak nedotáhl do konce.
rychlost jsem dostal někde k 65km/h,brzdy mi k tomu stačily původní(vážil jsem asi šede),jen se mi zvedla krapátek spotřeba asi na 4L…
No dával jsem ojnici na jehly.
Válec,karbec a hlavu z 210.
Výbrus
Snížená hlava o 0.5 mm.
A trošku jsem zvětšoval výfukovej kánál.
Ložiska a gufera všechny NEW.
Ale o výkon mi moc nejde.
Jde mi spíš o stajling :D
A co nejnižší váhu.
Dobrý, to se mi líbí.
Jak uchytíš kotouče na náboj?
Jinak rodla vyleštit, Hope Tech M4 by k tomu byly super.
Vůbec bych to ladil do lešteno-černa.
Na náboj přišroubuju redukci…
A společně to potom hodím na soustruh a dodělám tvar pro kotouč.
Závity a hrubej tvar už budu mít z CNCčka.
Budu lízat jen pár desetinek,aby byl kotouč souosej s kolem.
A brzdy už mám vybrané : Hope tech V2.
Aby tě Tatra přejela a silničáři seškrábli…
Nemáš nic k tématu…Tak radši nepřispívej :D
Nevím by mě něco mělo přejíždět :D :D :D
Když se s tím na silnici nedostanu.
Třeba kubad by mi ze začátku napařil nejradši pořádnej flastr.
Pak jsme si ujasnili o co jde a sám mi pomáhá shánět brzdy.
Takže třeba taky zapneš to co máš v hlavě a nebudeš se tu do mě zbytečně navážet.
Radši kdyby ses pořádně podíval, na koho cabbage reagoval… :)
no ale odpověď sedí tak co :D
Aha tak to nebylo na mě,že mě má drtit Tatra ? :D
Tak to pardon :D
Ty jsi ale dobrosrdečný a přející :))
Nejseš ty z té Moravy ? :))
krásná práce… klobouk dolů…
Díky díky
Ty jo, zkouknul jsem galerku na rajčeti a je vidět, že si s tím hraješ. Je to perfektní.
Mimochodem: tys ty boční kryty vyházel? jeden by se mně hodil, nemužu ho totiž dohledat.
Jo taky už v tom mám docela nasypáno :D
A boční kryty mám.
Mám vše co není na bábě na fotkách :D
Kdybys náhodou tenhle boční kryt chtěl vyhazovat, tak bych ho za rozumnej peníz vzal :-).
Jojo kryt mám :D
vzhledem k tomu, jak babeta normálně brzdí bych se zee vubec nebál. Ostatně na DH to dostane pořádnej kouř, kterej tomu při normální jizdě nedáš. Spíš musíš vyřešit uchycení třmene. A rozhodně tam dej těžký kotouče.
No já nejdřív přidělám kotouč.
Potom vezmu komplet brzdu a třmen dám do polohy.
Stisknu páčku a tu zaaretuji páskama.
No tím budu mít třmen v pevné poloze a nastoupí na řadu modelína.
Udělám si „modelína model“ a ten si pak v práci nechám oťukat
na 3Dčku.
Podle naměřených hodnot vyrobím finální držák.
Co znamená „těžký kotouč“ ?
Mám v plánu koupit 2 dílné s plovoucíma čepama.
Včera jsem dokončil řidítka.
Je to lepší než je mít rovné shora na brýlích.
Taky jsem je pořádně vykutal.
hmm paradni, jen se optam, ty rodla maji nejakou ucpavku v te objimce u brejli? ja jen abys je nerozmackl pri utahovani, a pak jeste jedna vec, nevim jestli se ti TECH paka vejde k ty vnitrni velky objimce, mozna bude potreba to krapet odfrezovat, ale to asi pro tebe nebude problem…
Tak mě napadá, co vlastně zbyde z té babety…:D
moc nic, ale to asi neva :-) me se to libi :-D ma to styl…
tak tak :D
To jako nepochybně, ale napadlo mě, proč si třeba nesvaří už vlastní rám a nedá pořádný motor, když už na tom stroji vymění cca. 70% dílů…:)
Kdysi sem v Pardubicích viděl týpka na Stadionu S11 upraveném na způsob urbantrial – bez blatníků a světel, široké rajdy z kola, jiné obutí, atp. Vypadalo to moc hezky a bylo to hravé jako normální kolo…:)
No právě chci zachovat linie babetty.
Rám,nádrž,motor,zadní šavle a bubny…
To je to hlavní a to už se nezmění.
To už by pak nebyla Babettka :D
Mohl jsem ladit Suzuki GSX 550.
Ale Babka mi je k srdci blíž.
Spíš než výměna dílů to je úplně očesání :D
Sériovka váží podle příručky 44 kg.
Já bych se rád dostal pod 30 kg.
Motor i s laufem má 9 kg.
Rám s kolama,vidlema,řidítkama a sedlem 12 kg.
Takže mám ještě 9 kilo na brzdy,řetěz a zadní rozetu.
Plus drobotiny jako elektrika,plynové lanko…
To prodloužení o 5 mm jak jsi dával fotku.
To by neměl být problém.
Ale co matroš ?
Mám 7075 což je špica,ale na takhle zatěžovanej díl nevím nevím…
origo bude taky „hlina“ :-)nemam strach ze by to 7075 nedala…
A nechtěl bys tam dát kotoučovky ze scootera? Měl bych z Runnera 125.
Ouu dneska mi přišel balík s kotoučema :D
Už není cesty zpět :D
OK, nedá se nic dělat. Tak ať se dílo daří :-)
prdlajs, brzdy z jakyhokoli prskoletu ale i z dospely motorky sou proste zbytecne velky, tezky a hlevne v pripade tech prskoletu hnusny jak prdel :-) Hope to pošlou do jiný dimenze :-)
Ták a kotouče jsou doma…
Už jen našetřit na brzdy :D
njn ta V2jka je stejne monstrum :-DD
Ty vole … dobrej mazec :-)
Kotouč jako prase!
Jinak všeobecně k tvému počinu. Dost se mi to líbí. Jen obpravdu možná škoda, že si trochu nepohraješ s motorem. Resp. nedáš tam zrovna něco jiného. Napadá mě třeba nějaká 85ccm 2T vodou chlazená. Např z tohoto nebo potom minibikový motor který je hodně maličký a výkonu má taky dost od 2,5kw až po tuším 13kw teď dělá blata nejsilnější. Např
Ten motor z te CR by byla sebevrazda.
Tak sebevražda určitě ne, ale jelo by to hezky.
Nejakejch 25k do ramu z babetty s brzdama z kola? Na to bych nesedl:)
Já bych se spíš bál toho rámu než brzd :D. Brzdy si myslím že by to zvládly.
Rám je zesílenej :D
Když bych chtěl stavbu co jede,tak si udělám
Café racera ze stařičké Suzuki GSX 550.
To má asi 62 koníků důchodců :D
A vyměnit motor…to už by pak nebyla Babetta :D
Když bych chtěl něco na blbnutí.Tak to bych vzal motor z té své Suzuki a narval ho do motokáry…
To by byla švanda :D
Motor na bábu?
Až na to, že to podle mě není spolehlivé. Taková podstatná věc u motoru. Jednoduché už to taky není jako 2T.
…a minimalne jednou tak tezky.
No rozebíral,renovoval a skládal jsem si 4 válec na Suzuki.
Takže tahle čína by neměla být o moc složitější :D
Všichni ať tam dám něco silnějšího,tak bych tam chtěl 4takt.
No oil no smoke :D
Koho zajímalo jak přidělám kotouč k bubnu,tak mám pár nových detailních fotek na Rajčeti.
Prácička to byla pohodová a myslím že nějakou pevnost to má.
Super!
Pecka!! S tvou šikovností a tech. možnostmi sis mohl bez problémů udělat kotouč klidně svůj ;) Těším se opravdu na výsledek!
tleskám
kurňa.. musím se někdy stavit to omrknout naživo :-)
btw… měl bych pro tebe džob :-)
No zatím to není nic moc.
Ten odrbanej hnusně červenej rám to hrozně kazí.
Ten až bude v laku,tak to bude špice.
Copak by to mělo být za džob? :D
potřeboval bych vykunit držách na chainguide na sedlovou trubku :-) taková jednoduchá objímka s čůrem pro ten chainguide
A ty potřebuješ něco spešl? Páč tyhle objímky na té fotce nemůžou tolik stát ne?
Mám chainguide s držákem pod osu a chtěl bych na to udělat držák na sedlovku
S tou škodou času to beru zpět. Paráda. (:
Jak je to s normalizováním rozměrů.
Můžu si držák třmenu udělat přes Deore třmen?
Půjde na to pak našroubovat bez problémů cokoliv?
Chci udělat POST MOUNT držák rovnou.
Bez dalšího šroubování adaptérů.
Hope V2 maji sirsi desky a cela brzda tak muze byt trochu jinak posazena, takze bych asi drzak resil primo na tuhle brzdu,
ja mysim ze kdyz to udela na stred, tak mu to musi vyjit, a ovalny diry na trmenu mu daji prostor na posun… ale stredy podle me musi sedet…
stredy jo myslel sem to vyskove
jo to je jasny, ale rekl bych ze to budou mit vyreseny spis kombinaci s kotoucem, i kdyz bude vyskova pozice desek na V2 jina nez na klasice, tak to dorovnaji kotoucem… preci jen PM je jasne danej standart a pokud by se s tim melo laborovat tak by byli sami proti sobe… ale kdo vi.. ja jen hadam :-)
jj je to standart ale pokud bys chtel pujcit Hope tak neni problem, staci rict :-)
btw.. jen tak pro inspiraci :-D
Joo to je ale moooc pěkný…
Tak nakonec to upnutí držáku udělám na chlup stejně jako to je na tom obrázku.
2 šrouby M8 se mi dolů do vidle vejdou.
Mohl bych použít tyhle brzdy?
Mě ty 4 pístky hrozně lákaj.
http://stopbike.cz/…/produkt.php?…
Když už to má stát 10 tis tak ať to tak taky vypadá :D
No pouzijes ale bude to nahovno pac si uz koupil V2 kotouc a ten ma jiny rozmery a pasuje na nej jen V2 trmen…
to bys musel koupit Hope Tech Evo V4
http://www.hopetech.com/page.aspx…
zbytecne bych to neprekopaval a kup V2jky budou stacit a designove jsou taky luxusni
Ten Hope to ale komplikuje :D
Každej díl jinej :D
Hlavně že mají výměnné díly na změnu barvy :D
Dobrá budu se držet prvotního plánu…
nekomplikuje :) ty si to komplikujes :) krom V2 trmenu a kotouce je zamenitelny cokoli… jen maji nove upravy strev na modelech 2012 stealth evo… a pak jak pise niz david tech V4 ktera ale myslim nejde pouzit na tvuj na tvuj V2 kotouc…
tak použít by šla, asi to tolik jezdit nebude aby to něčemu vadilo že to brzdí na 2/3 kotouče :D
tak asi jo, ale dle me zbytecny, dal bych V2 a fertig :) bude to jak 100% funkcni tak i pekny
tak tak a jeste usetri :-)
No už bych brzdy neřešil…
Už je řeším :D
Já jezdim V2 kotouč s Avidama a problém ve funkci nevidím.
to se ani nedivim kdyz udelas dobrovolne takovou picovinu jako rvat na ultimate ktery maji relativne uzky desky jednou tak sirokej V2 kotouc… ale tak je to tvoje kolo…
No alespoň nemusím štípat ty packy na deskách kvůli nýtům. Obráceně by to bylo horší, ne?
jj taky fakt :D
a že ti to jezdí po polovině brzdné plochy kotouče ti nevadí?
No, takhle jsem nad tím nepřemýšlel. Když jsem ty kotouče viděl, tak první, co mně napadlo, bylo to s nýty. Tak jsem je vzal.
Nicméně pokud bych kupoval nové brzdy, stejně by to byly V2…
Tak pokud ho to ubrzdí tak proč ne? :D
kdybys něměl ty kotouče tak jo, ale teď bohužel
jinak Hope má nové 4 pístky Tech V4 to je maskr
ty jsi uplná hvězda BF a to jsi jsem přijel tunit babetu :))))) ne fakt mas to moc pěkny a těším se na výsledek doufám že se zde pochlubíš…
ano ano… naprosto souhlasim.
Sem nečekal že se to tak chytne…:D
A to budu ještě řešit sekundární převod přes díly z kola.
Hele co zajit na piffsona ať vim kerej že to vlastně seš? :-D
No určitě mě znát budeš…Na základku jsem chodil s Lukášem.
Moc jsme se neměli v lásce :D
Teda jsetli máš bráchu.
Ale moc Jahoďáků mít v chrastavě nebudem.
Ondra Jaroš…To jméno si určitě někdy slyšel :D
Jo a zajít můžem :D
Akorát já už nějakej ten pátek nepiju.
Ale je fakt,že osobně bychom si toho mohli říct kotle :D
tak uz vím odkud fouka :-D .. cajk… domluvime treba po mejlu zajdem na pokec.
Oukej…
Trochu mosazných doplňků…
M12 plus M8…
Bych dal temer jakykoliv DH brzdy (Formula 1, Saint/Zee, Magurara Gustav M, Avid Code atd.) rozhodl bych se podle ceny.
Ale kapku nechapu prestavbu Babety na Babetu. Prijde mi to jako fura prace a vysledek bude zase jen Babeta, ale delej jak myslis.
No ona není můj koníček babetta jako taková…
Můj koníček a to co mě baví je ta strojařina.
A babetta byla zrovna k dispozici.
Už jsem si dělal hafo věcí do auta.
Pár věcí na motorku.
Sem tam nějakej držák domů.
Ale ta babetta bude konečně kompletní práce.
Od motoru,přes podvozek až po stajling.
Proto tolik neřeším práci co na tom je a kolik to bude stát.
Neřeším výkon motoru.
Ale zase nechci dělat Potěmkinovu vesnici.
Vše musí fungovat.Ale vlastně to nikdy nevyužiju.
Ta práce na tom je koníček.
Nehodlám to pak prodávat za účelem zisku.
A kdo bude mít takhle vymazlenou babettu?
No právě moc lidí ne…
Moc pěkný to máš, takovou babettu bych si nechal líbit. Těším se na finální podobu. K brzdám. . .jak radí fousek nade mnou. S DH brzdama podle mě vedle nešlápneš.
No já už mám domluvené tady s Kubou že si od něj vezmu Hope brzdy.
To už mám tedy vyřešené.
A díky za pochvalu.
Finální podoba habruje na výběru barvy…
Moje představa je kaštanová tmavá metalíza.
Černou nechci :D
Ak myslíš takúto hnedú tak to bude podľa mňa nádhera.
tohle jo. . . :)
Joo to je přesně ta barva co chci …
Hope tech? To bude paráda! Ale abych pravdu řekl, tak barvu bych si asi představoval jinou. Podle RAL vzorníku to bude takový obyčejný. Ale jestli ta metalíza bude spíš do stylu mýho bajku, tak to jo :) Já mám právě na bajku takovou hnědobronzovou a na sluníčku to vypadá super.
a co zelená škoda rally metalíza?:)
No moje první vize byla zelená metla co mají dvojkové RS Fabie.
Ale jelikož to stavím do retra,tak se taková výrazná moc nehodí.
Moc retro mi to nepřijde,ale budu se moc těšit na finále a fandím Ti :-)
Copak je na tom nějaká moderna? :D :D :D
Podle mě kotouče,rodla,pláště a lebka na ventilku :D
Lebky jsou putovní :D
Pláště ano
Kotouče možná
A řidítka jsou jak u čistokrevného cafáče :D
No je to takovej bastl no :D
Ale krásnej :-)
Kurde brzdy už mám na poště a vejplata přijde až v pondělí..:D
To bude napínací víkend :D
Tak řidítka musí projít předěláním…
EVO 1 stojí zaprd a ty řidítka když se protáčí dolů i když se pořádně utáhnou.
Takže musím udělat EVO 2 :D
krásná práce:-)
tebe to v práci hodně baví,co?myslím ty fušky:-D
Jojo je to dobrá praxe…
Byl jsem na mašině,kde stačilo dát kulatinu a na konci směny vybrat kusy z dopravníku.
Dobrej JOB při kterém se dá fušovat :D
Je to domáááá
Kvalita jak blázen.
Ale je vidět že se s tím obráběním neserou.
Je to na pár místech jak po hrubování :D
Ale asi je to efektní záměr.
Efektni zamer a predevsim snizeni nakladu:)
To jo ty nástroje to jen tak prolítnou :D :D :D
Na druhou stranu když teda snižují náklady,tak proč to stojí takovou střelu :D
To dělá ten nápis :)
Ach joooooo
Tak musím udělat znova redukce na kotouče.
Musím je udělat o 3–4 mm širší.
Měl jsem to stavěné na Deore třmeny.
Ty Hope jsou širší a nejsou zaoblený takže překáží drátům.
Takže držáky se prozatím odkládají :D
Tak to je pořádný zlo…:) Se někdy stavíme s Tomášem na exkurzi…
Hrubé! Kdybych to mel blíž, tak chci na exkurzi taky :D
Jako fotky jsou O.K. ale naživo to je ještě větší maso :D
Papír model na adaptéry :D :D
http://ondrero.rajce.idnes.cz/…a-Cafe_Racer
Blížím se pomalu do finále :D
respekt ;)
Jinak co tam hodláš dávat za sedlo? Podle tech řidítek by to chtělo neco sportovního a ne to sedátko co je tam ted :)
Brookse?
Nějaké nápady? Já se v sedlech teda neorientuju :D
Ale nesmí stát ranec :D
Tioga Spyder jasná volba.
Tak brzdy jsou na svém místě…
Držáky se musí ještě dodělávat.
Vyfrézovat odlehčovací kapsy a celkově je zkrášlit :D
Nicméně to brzdí pěkně a kotouče škrtají o destičky jen minimálně.
Byla to ale nechutná piplačka odladit aby vše na sebe bylo kolmé a v s ose.
Zachyt reakce mas udelanej jak?
Dražka.
Takže je to posuvné kvůli dopínání řetězu a přitom pevný.
A fotka z vrchu nebo ze zadu by nebyla? :)
Jinak pěkný! :)
Odlehčení na zadním držáku…
Nemůžu se dočkat až bude nalakovaný rám.
To pak bude vypadat jinak.
A hlavně to chce fotky za denního světla.
Ten blesk na tom materiálu vytáhne všechny škrábance.
A vypadá to nepěkně oproti skutečnosti.
Paráda…
Mazec. Nechces tomu udelat jeste vroubkovani, aby se hodil drzak ke trmenu? :-)
On to chudák frézuje na čisto a ty mu teď napíšeš, že měl skončit u hrubování? :))
No vsak, az to bude mit hotove, tak se zeptam, jestli nechce pomoc ;-) :-D
Mám na tebe takovou prosbu. Potřeboval bych upravit jednu sedlovku s offsetem, kterou mám doma, na přímý zámek. Je to carbonová sedlovka s vlepeným ALU zámkem. Představoval bych si to takhle:
Zámek odříznu a zbyde jen uvnitř vlepená „vložka“. Z čela sedlovky se vyfrézuje půlkruhová dosedací plocha a sedlovka se o kus níž provrtá pro vložení kotvícího válečku. Systém zámku by měl být stejný jako na obrázku.
Tak sem se chtěl zeptat, jestli bys tuhle úpravu nezvládl + případně nezvládl vytvořit i zámek (kotvící váleček a kotvy ližin). U kolébky ještě zvažuju výrobu z karbonu (zbytek sloupku vidlice nebo sedlovky; možná i z ALU).
Kdybys to nechtěl řešit tady, tak mi napiš do mailu z profilu…
Jakej na to máš připravený rozpočet?:o)
Mám tu přebytečný díly zámku z Thomsona plus 3d cnc frézku takže bych ti to mohl upravit taky,pokud se nedohodneš s Ondrerem.
Případně zkus napsat shamanovi,mě na prodej samostatný zámky svých sedlovek.
Já doma mám i sedlovku, ze které by to šlo udělat (EXU). Taky mám doma horní díl zámku (platle místo kotev) ze Shaman sedlovky (měnil sem za KCNC) a kolíbku bych mohl použít stávající Pells, ale chci to udělat tak, aby mi doma nezbyly nepoužitelní „dárci orgánů“ a taky aby to nějak hezky vypadalo a bylo to lehké. Navíc Ondra je z Chrastavy, takže za rohem…:)
Pak mám ještě náhradní plán – viz. obrázek…:)
OK:o)
Psal jsem ti na mail.
Došel?
nn, zatím nic…
Ale email mám dobře a je v odeslanejch …Takže někam dojít musel :D
Už sem mi to refreshlo – nějak nám dneska zlobí net. Odpověď už sem poslal…;)
Kdybys chtel ten zamek ze Shamana, tak dej vedet, klidne ti ho venuju.
To by se šiklo. Sedlovka zemřela? V podstatě potřebuju hlavně ten váleček, kolíbku a kdyžtak šrouby. Vrchní placku doma mám, ale tu bych chtěl stejně vyměnit ze motýlky…
Vlastne je z ROOXe, ted si nejsem jisty, ale tvarove jsou stejne. Sedlovka rupla v tom odfrezovanem pulmesici nahore.
Máš i tu sedlovku? Hodila by se jako matroš na výrobu náhradní kolébky a tak…:)
Uz davno ne. Kdyz budes mit cestu, tak napis a ja zamek vezmu k sobe do prace.
Já teďka na Prahu moc nejezdim a ale na druhou stranu na to zas tak nespěchám, protože zima bude dlouhá…:) Čekám, až bude Bareš mít upravený můj rám a pak si tam naplánuju nějaké pochůzky…:)
Tak až na zkrácení hadiček mám brzdy hotové.
Tak a mám konečně přidělaný pancéřovky.
Asi už budu dělat jen samé drobotiny :D
S tím červeným lakem budeš něco dělat?
Jojo budu bábu lakovat do tmavě hnědé metalízy…
Jo, už to čtu výš :). Já osobně bych šel do jiné barvy, ale jsem zvědavý na výsledek.
Do jaké?
Jde mi především o retro vizáž :D
A tu hnědou bych možná doplnil i o prvky nějaké krémové světlé…
Ta hnědá podle mého dost dobře nebude ladit s tou zlatou a ani se stříbrnou. Já bych vsadil na klasiku – na zelenou British Racing.
luxus jak cip :)
Konečně jsem se pustil do rozety.
Jako polotovar jsem použil převodník z BMX.
Chtěl jsem tu rozetu nechat černou,ale při frézování poslední kapsy mi ten kus vylítnul a samozřejmě se odrbal…Takže jsem jí musel ofrézovat i na čelech.
Pak mě ještě čeká vykoumat pastorek na motoru.
Origo nemá zuby na řetěz z kola.
Více foto na rajčeti :D
Ty jedeš…:)
Asi je zvláštní topovat cizí vlákno ale mě tenhle projekt prostě baví a chtěl bych vidět progress. ;)
+1
Zdravíčko lidičky práce na bábě jsou zatím pozastavený.
Vánoce a jiné aktivity atd…
Ale už brzo bude první pokračování :D
Taky se přidávám k těm výše :)
hoho, tak to je paráda. Kdysi jsem chtěl dat do minimotardu motor z fichtla, ale nakonec mě přešla motivace. Co tam máš za pružinotlumiče? To jsou na jawu 50, rozteč cca 350mm?
Dodávej další foto, hezký!
Zadek je origo ze Simsona Electronic.
Předek zkrácené trubky taky ze Simsona. Kluzáky stočený kvůli vzhledu a váze o 3mm na průměru.
Zadní tlumiče bych bral nějaké lehčí,ale asi nic lepšího neseženu.
Ty ze Simsona fungují dobře.
Jinak oproti sérii je tahle Bába o 15 kg lehčí :)
Tááák a řetěz je doma.
Už jen vyrobit pastorek.
Kurnik budu muset zapřemýšlet jak z rozteče řetězu a průměru válečků vydedukuju rozměry na 13 zubé kolečko :D
Nejsou tyhle údaje ve strojnických tabulkách?
Nenašel jsem co jsem potřeboval.
Nicméně autocad za mě spočítal co bylo třeba :D
co takhle pastorek z kazety a k němu lu šroubovaný unašeč?
Větší váha :D
Udělám si 3 kousky (11,12,13 zubů…)
Ideálně podle standardní kazety. Jestli chceš, tak ti můžu jako mustr půjčit XT 9sp kazetu 11–32 + SS pastorek z festky (šířka řetězu)…
A jinak bych od tebe potřeboval něco trošku vyfrézovat…:)
Ajáj už mám hotovo.
Navíc tam mám BMX řetěz.
Zadní rozetu jsem udělal z převodníku na BMX.
A je to trošku masivnější než klasika na horáku.
BMX řetěz je imho stejný jako MTB, jen je jinak široký a má jinak dimenzované články. BMX řetězy se normálně používají na SS/festky v kombinaci s se standardníma vícerychlostníma klikama…
Btw. potřeboval bych vytvořit něco jako tohle (spodní obrázek). Je to podélně rozříznutá trubka vnějšího průměru 30,9mm, dlouhá 60mm s drážkama pro ližiny sedla na spodním kusu. Jen bych to potřeboval udělat z nějaké trubky z tlustší stěnou a na koncích s úkosem na spodním dílu. Zvládnul bys to?
Ten úkos tam potřebuješ k čemu?
Estetická záležitost…spodní kolíbka se bude směrem od ližin zužovat (jako to má třeba Zdyn na svých kolíbkách). Ten materiál tam stejně nemá opodstatnění a vypadá to ošklivě…
Jo takhle, já si ten úkos představil na jiném místě.
To co jsi vyráběl už se ti ohlo?
Neohlo. To bylo jen na zkoušku, jestli to bude fungovat a půjde to sestavit. Mám strach o pevnost, tak bych to rád udělal s něčeho pevnějšího…
No nevím jestli tu pevnost co potřebuješ budu mít…
Ono by stačilo to udělat z něčeho s tlustší stěnou. Tohle je ze sedlovky s hodně tenkou stěnou. Bude to vozit přítelkyni, tak to nemusí být zas superpevné jak pro metrákového chlapa…
Tak pokusím se do března babču dodělat a poslat jí do přihlášky na Bohemian Custom Bike 2013 :)
http://www.bohemiancustombike.cz/
Do kategorie Tuzemák :D
I potvrzení účasti by byla pecka.
Tak uvidíme.
Řetěz pasuje parádně a příští týden dodělám komplet sekundární převod.
Pak dopasovat lanko na plyn a vykoumat elektriku.
Plus dokončit výfuk.
Kryt do předního náboje.
Vyrobit cedulky na nádrž s nápisem BERETTA
A vyrobit nějaký pěkný stojan.
Nakonec rozebrat,nalakovat a konečně složit.
Tak další díl je ready.
Už jen zkrátím a snýtuju řetěz a mám sekundár hotov.
http://ondrero.rajce.idnes.cz/…a-Cafe_Racer
Teď začnu stavět stojan.Už mě nebaví mít babču opřenou o postel :D
by mě zajímalo, co ta hlína vydrží …
Taky jsem nad tím zauvažoval.
Však tu Ondra několikrát napsal, že tu Babettu nemá na ježdění…;)
Tak :D
Ale je to pěkně pevná hlína :D
na showbiku? Až do morálního zhynu ;)
Tak tak :D
Konečně mám prskoleta na co postavit.
Už jen udělat koncovky ze silonu aby se stupačky neodíraly a trošku poladit vzhled.
Jen seženu nádrž (ta co mám je nechutně rezavá vevnitř) a může se připravovat na lak.
Stojan už je funkční a zbývá doladit štyl.
Komplikovanost vrchní části je z důvodu seřizovatelnosti vůči naklápěcím stupačkám.
Můžu ladit řidítka,stupačky, výšku sedla.
Ale posaz bude vždycky děsnej :D
Tak jsem splašil za 300 kaček bezva nádrž bez koroze a přidávám fotky té svojí hrůzy co jsem měl :D
s tou by fakt byla prace :)
Za 3 kila se to vyplati, ale zas tak moc prace s tim by to nebyla. Dve hrsti maticek, horka voda, dve hodky prace a na konci vyplachovat lihem a a i tahle by byla jak nova… jenom se potom nesmi nechat „na suchu“
na to kaslat. obalit do polstare nebo deky a navat to do michacky :-) ale kvuli 3 stovkam za lepsi nema senu tohle podstupovat.. jo takhle zachranovat nejakou raritu to je jina
Tož to by mě nenapadlo to hodit do míchačky :-D že jsem podobný problém teda už řešil…
No já bych to řešil jinak…
Dal bych tam staré plátky od nástrojů a ocelové špony.
A pak to upnul do soustruhu a na pomalé otáčky nechal třeba půl dne běžet…
To by pak byla leštěnka.
Ale takhle to stálo 300 a mám 2 nádrže :D
Kamarád mi na tohle doporučoval střepy z autoskla (boční okno) – rozpadnou se na krystaly.
PS: Pro jistotu bych stejně přidal benzínový filtr
Babettu bych tam hodil ale prislo mi to rychlejsi udelat rucne. Nez vytahnu michaccku, natahnu kabel, omotam nadrz… na tom bych stravil casu vic. O michacce jsem uvazoval pred casem, kdyz jsem renovoval starenku hondici, ale netroufl jsem si, mel jsem strach ze se mi to nekde promackne a na tak starej stroj uz nejsou nahradni dily, a nebo stoji nesmysl.
perovej polstar je odzkousena technologie :) a hlavne to proste pustis a nechas treba. pul dne chrastit
Pro tyto ucely se to jeste nekdy zevnitr vyliva nejakou praskyrici, nebo vodnim sklem.
Rozebíračka a bude následovat lakovačka :D
Měl bys pošetřit na nějaké pořádné sedlo…;)
Ono nemám v plánu na tom jezdit.
Ale člověk nikdy neví.
A potřebuji právě nějaké takové široké.
Na úzké žiletce by mě upadla prdel potom :D
Jsem si říkal „Brzdy na Babettu“, takový blbý téma. No a pak jsem se nemohl odtrhnout od fotek a teď nedočkavě čekám na výslednou podobu. :)
moje řeč:-)
tak tak :) jen houšť
Ó jak já se těším až startnu na jaře sportku…
Ondrero až tu budeš, tak mi prosím napiš na mejl george.mlcoch(zavinac)email.cz , neco bych potřeboval, diky :)
Tak já jedu dál…
Dneska jsem sundával půl dne horkovzduškou a špachtlí starej lak.
Na sváry a rohy vemu odstraňovač starého laku a dráťák.
A budeme lakovat plničem.
Hele ondro kdybys to rovnou vzal P06 tak ten lak stahnes jak kuzi z hada :-) slo by to rychlejc nez tou horkovzduskou… jinak se na to tesim.. az to bude s mit v kupe prijedu se zase mrknout :-)
Nooo představ si tu situaci…Venku sluníčko a já jentak v kraťasech hezky pěkně s citem loupu rám a nádrž :D
Pohoda :D
A co že to je ten P06?
Nějaký odstraňovač nátěrů?
Jinak já odstraňovač mám dobrej.
Ale nebaví mě to, jak je to všechno opatlaný.
Stejně to musím pak brát špachtlí.
Navíc ta srágora pěkně štípe :D
asi tenhle TJK myslel http://www.ebarvylaky.cz/…06–06-l.html . Je v klidu, fakt po požere všechno :)
Tak ať to máš do soboty v kupě
Ouuuuu tak na tohle jsem chtěl jet…
Bohužel ještě jsem nazačal lakovat.
A v tom hnusu venku jen tak nezačnu.
Jedůůů
Tak už jen vyhladit nedostatky a hurá lakovat.
jeď Draku! :-)
dávej!… Dávej!… DÁÁÁÁÁVEJ!!! :-DD
Díly v plniči
Zítra se ubrousím :D
Takže zjednodušeně…
Šmirgl 40–60 na drsnění plechu plus odbroušení zbytků starého laku.
Tmel se skelným vláknem na větší nerovnosti plus broušení.
Jemný tmel na vyhlazení plus broušení šmirglem 240–320.
2 složkový plnič.
Broušení 240–320.
Plnič
Broušení 240–320.
Jemný tmel na úplnéé zdokonalení :D
Plnič
Broušení 240–320–600 a 1000 pod vodou.
A už jen báze a lak :D
Snad poslední 2 fáze nepokazím :D
skvělá práce sem zvědav na celek, to bude krutá babeta :D
Díky :)
Takovou barvu jsem nečekal, to jsem zvědav na výsledek. Ten popis přípravy na lak – brutal, jsi démon :-)
Joooo příprava je nejdůležitější :D
ty pí*o, tak to je meganámrd :) čím si to lakoval? Myslím pistolí nějakou? Těším se na celek až to bude smontované, a těším se hodně, asi jako ajťák na první mrdání :)
Vercajk ma nafocenej o par radku vyse.
Jen me trochu zarazila ta tlakova lahev misto kompresoru, ale proc ne.
Ty myslíš tu věc s budíkem?
To je odlučovač vody ze vzduchu.
Já to stříkal v práci v hale a tam máme 3 velké kompresory.
Akorát sem tam pustí vodu.
Takže musím mít vlastní odlučovač.
Jo odlucovac jsem poznal. Ale myslel jsem, ze je s reducakem a ze to hnals tou bombou co je vlevo:)
Ahááá :D
Né to je hasičák :D :D :D
No pistol je docela obyčejná.Spíš taková Hobby :D
Stála kolem litra.
Jinak hnědá báze stála 300 kaček a lak mám za krabičku cigár :D
Snažím se v tom co nejvíc zdokonalovat.
Jsem rozhodil sítě co by stálo lakování…no okolo 5 tis prej :D
jj a presne proto sem zacal s vlastnim lakovanim :-)
Protože lakovat může člověk celej život…Ať už nohy od stolu, rám na kolo a nebo AL disky na auto :D
mno dík za červa do hlavy, nějak mě tenhle směr úvahy nenapadl :-)
už jen za lakování dodávky po vyvaření(a že by mi bylo jedno jak to dopadne) jsem dával cca2K
tak jde o to co a jak kde sezenes… tu ramovku co jsem delal, tak stal jen material 1600kc … zase uplne levne to neni…
Jako jasně barva něco stojí.
Ředidla, hadry, isolepy a další chujoviny…
Ale ten pocit z vlastní práce je k nezaplacení :D
hele já to beru jen jako pro úvahu, ale je fakt, že tenhle rok bych se vyřádil na té dodávce, dvou rámech a třech vidlicích – čistě pro svoji zkušenost. Nadto třeba jak jsme se bavili o Nineru tak jeden rok zelenej, pak oranžovej,… kdo si hraje :-D
Nehledě na dnešní trend Plastidipu.
To můžeš měnit barvy podle chuti každej měsíc :D
vau, tak to sem taky nečekal, krásnej lak (sorry za starší reakci), máš můj obdiv!!
Na stojanu konečně.
Teď už jen v klidu nastrojovat :)
Super…kdy se můžem stavit to očíhnout?:)
Nooo až to bude hotové přeci :D
Mám toho ještě dost :D
Zadní tlumiče komplet překopat k obrazu svému.
Víčko nádrže z plastu? Bléééé :D
Takže zase tvořit z AL :D
Výfuk nemám dokoumaný.
Nápisy na nádrž vygravírovat.
A ještě sedlo mě trápí.
Co máš se sedlem?
Nevím jaké na to dát…
To BMX je fajn,ale chtělo by to něco jiného.
Otázka je co…Úzké nějaké se na to podle mě nehodí.
Brookse B17, ale je to celkem ranec …
Héééj dobrý sedátko.
O tom budu uvažovat. I když stojí raketu teda…
Nedavno tu nekdo nabizel pekneho Brookse s pruzinama.
Varianta B, vrazit tam stary Favoritacky.
nebo tak: http://aukro.cz/…3170934.html
Výfuk by byl epesní z pařízka (jawa 550) :)
Z pařízka by mi šel až do kola :D
Ale styl takovej bude.
Jen pod motorem.
Nějaké detaily…
ten rotor mám doma plechový,takže lehčí.babice s tím jela daleko lépe.ale ty vlastně výkon nepotřebuješ:-).
zatím moc pěkná práce.
Až seženu materiál, tak si to vyrobím na míru :D
Ale nikomu se doma 130mm kulatina neválí :D
Péra na hlavě pérujou :D
Docela by mě zajímalo jaký tam bude přední světlo.Bude tam vůbec nějaký?Já bych tam asi nějakou stylovou lampu dal.Takhle je to moc strohý.
Nene takhle to bude finále.
Tahat kabely, vypínače, mít cívky navíc…
cívky navíc?A co původní stav, to přece světlo mělo ne?
Alfred Víčkok :D
kutilové pomoc :) snažím se něco nalakovat a štětcem je to na pí*u, vypadá to škaredě. Tak to chcu vzít sprejováním, ale barvy ve spreji jsou na hovno (chci dvousložkovou barvu), takže jedině pistolí, no ale tu nemám, ale chci koupit. Ale jakou? Je to na občasné použití, žádné velké nároky, jen aby to bylo rovnoměrné a vypadalo to zhruba jako ze spreje. A teď – mám koupit elektrickou přímo s malým kompresorkem, kde asi bude všechno vychytané aby to fungovalo, nebo mám koupit tlakovou k velkému kompresoru? Moc velký kompresor nemám, vlastně jen prázdný hasičák napojený na ledničkový kompresor :) na malé věci by to ale mohlo stačit ne?
co cheš stříkat? Na malý věci je ledničák se vzdušníkem bohatě stačí…
pistoli určitě dvoučinnou, ovládáš jak množství barvy, tak množství vzduchu.
Podle typu barvy (velikost pigmentu) bych volil trysku…
na občasný použití bohatě stačí něco takového:
No já mám malej kompresor z Bauhausu za 3 tis a pistoli za tisícovku.
A na domácí lakování to bohatě stačí. Kolik barvy-vzduchu a jak lakovat(bez stejkanců) mám zmáknuto.
Jen nemám pořádně kde lakovat :(
Takže v garáži nebo venku vždy do laku něco spadne.
Zrovna před týdnem jsem láknul mamce Šemíka :D
To nalakování filcky vyšlo dráž než nová, ne? :D
Otázka pár stovek :D
Šemík musí ještě 2 roky vydržet než se pořídí new kára :D
já ti dam Filcku
no teď to mám na malé věci na kolo, ale chystám se i na feldu :) celou. Nic většího ale asi nikdy stříkat nebudu. Celou feldu airbrushovou pistolí, no nevím jestli bych to dal :D jinak dají se nějak regulovat trisky? Mají vůbec nějaký vliv na jemnost rozprášení? Že bych třeba na malé věci dal menší trisku ať to mám jemnější, na větší věci kde mi na tom tak nesejde bych dal nějakou tlustší…
No na Feldu by stačila i taková:
http://www.inaradi.com/…-p-4254.html
I malé věci se s tím dají stříknout :D
Co jsem zkoušel, tak nejmenší věc byla angličák :D
bych bral, ale musel bych koupit hrozne moc prislusenstvi :D ten hasicak jeste nemam hotovy…
jinak nevis jak to je s tema tryskama? Svagr mi dneska pujcil elektrickou strikaci pistoli, nejakou levnou, neni to spatne, jen to vali hrozne moc barvy najednou, coz by ani tak nevadilo, ale dela to dost velke kapky (spatny rozptyl asi) takze povrch je trochu krupicovity. Nedalo by se to vylepsit mensi tryskou? Ze by vetsi tlak v mensi dire vic rozmelnil barvu, jeste zkusim i ridci.
Start kit mega Torx :D
Přes toto by se měl ten motor startovat.
Už jen vykoumat jak to startovat :D
Znamej startuje motor z babci vrtackou, jenom ten torx Te asi potrapi v momente, kdy to chytne. Chtelo by to mozna spis nejakou zubatku, ktera po zvyseni otacek nastroj vyhodi ze zaberu.
Já si chci právě vykoumat nějaký přípravek s volnoběžkou.
Aby když to chytne,tak se volnoběžka točila.
Pak by mi to nemělo nic udělat.
Přeci jen to není žádnej mega motor :D
Chtelo by to nejakej malej sikovnej motorek, nebo silnou aku.
Mel jsi to udelat po vzoru starych frez, do setrvaku z boku dirku, namotat na nej remen a uz to vrci.
Sakra, dodaval jsem odkaz na startovani a zmizel.
Jojo přesně tak to mám v plánu.
Přes nějaký špagát.
Jako bych roztáčel káču :D
Podívej se pro inspiraci do motorové pily.
jo takhlé :DD příklepovkou bych to startoval :))
Lehce poladěný stojánek :D
To je hliník?
Dural
MAZEC :)
kdyz vidim tve vyrobni moznosti, chut a ochotu tomu dat cas…napada me snad jen …skoda se zahazovat s babetou. :) na druhou stranu jako šoubajk by ti to mohlo udelat reklamu. :)
Právě o tom to je, že to je „Jen“ Babetta :D
To je právě ten protiklad udělat z něčeho úplně obyčejného něco nevšedně pěknýho.
A hlavně není kapitál na nějakou velkou mašinu :D
Plus jak říkáš bába bude jen jako prezentace.
Třeba mě vezmou do týmu v Americkým čopru :D :D :D
Ses nepochlubil, ze uz mas hotovo
Njn sem se nechtěl chlubit :D
Kdy budeš mít hotovo?Už se nemůžu dočkat :)
Už jen výfuk musím vymyslet :D
A emblémy na nádrž.
jebni tam taky trombon :D
Jojo 2 tooonovej :D
nebo pozoun a za jizdy ladit zvuk :D
A to jsem se kvuli videu vratil po odvykacce na B-F :-D.
Jsem vedel, ze ti udelam radost.
PS: Pak udelej video, jak na tom jezdis v elastacich a tretrach :-D
Nooo tak to bych vypadal srandovně i bez toho psrkoleta :D
To prece nevadi :)
Ja se poseru:)
Odlehčený kryt na řetěz a emblémy na nádrž…
Jsou sice trošku masivnější,ale o to zvýraznění myšlenky jde :D
Ono to bude i strilet?
No přece z toho výfuku co musí ještě vymyslet :D
Přestavby se pojmenovávají hodně nevšedně :D
Master of Babetts konečně v novém bytě :D
Podestlána alcantarou a dokonce jí mám doma schválenou od drahé polovičky :D
ještě sportovní bajkový sedlo
Noo závodní nebude :(
Objednal jsem Brooks B17
Víš co by mě zajímalo.Jestli na to sedíš shrbenej, ohlej k řídítkům nebo sedíš pohodlně jako na chopperovi?Tipuji, shrbenej.
Noo sedí se na tom docela dobře.
Jen sedlo to chce nějaké sedlo co řeže méně do zadku.
Chce to sedlo, co je Brooks.
Tak konečně opět něco co se týká Beretty.
Už dávno jsem věděl ,že chci mít u babči fotoknihu s fotoseriálem přestavby.
No a zrovna dělám na podstavci.
Očividně se nudíš…:) Nechtěl bys mi zase něco málo vykutit?:)
Noo tenhle měsíc v té práci končím a už to nebude taková pohoda.
…
pecka. klobúk dolu pred tvojou šikovnostou (y)
2 měsíce čekání, nahánění a Brooks je konečně doma.
Je to luxusní záležitost. Jak sedlo tak i balení …
Takže už mám England brzdy a sedlo :D
Lauf EVO 2
Heh :-) to uz si ale delas prdel :-DD
Trošku :D
:D
Master Of Babetts
já se poseru, blahem…
hmmm…
Tak to je Pecka!
ty vole… (obdivně)
Ale ty brzd sis měl udělat taky sám včetně cnc trubiček/hadiček;)
Všechna čest, krásná stavba!
Nádhera. Víc fotek!
Per sem fotky, vypadá to perfektně.
super!!!
pěkně ty píčo, pěkně… tohle bych chtěl vidět naživo :)
Krasny doplnek do obyvaku :)
Děkuji
Nádherná práce.
Super.
Dej to do našich biků :-)
Díky díky
Hoď fotky ze všech stran, díky…
Kde to máš vystavené, v obýváku, garáži, nebo u někoho v muzeu přestaveb?
Ty na tom fakt nebudeš jezdit?
Mám jí v obýváku :)
Primárně slouží jen jako dekorace.
Trochu mi tam razí ta žlutá pružina, ale jinak paráda :)
Fotky jsou zlo :D
Babetu vyladil luxusně do detailu, ale nálepky na televizi si nechá… :-)
Znak vesnice :o)
Ještě ji označit a je to komplet :o)
Kdo vám ten obývák navrhoval? vy nebo někdo jinej?
Naše práce.
Já mám v obýváku hnědou sedačku – nechceš ji přestěhovat spíš sem? :)
I ty jeden :)
povedlo se,gratuluju.
btw:byla tu řeč o rotoru,co se motá tuším na levé straně…jen že jsem našel doma ten plechový,kdybys chtěl.jen bys ho musel hodit zřejmě do chromu.je černý a jsou na něm známky použití.
Děkuji moc ale měl jsem na mysli plastový kryt co je na straně zapalování.
Tak a Bábuš je co se týče výroby 100% ready. Už mám v plánu jen poladit ten hnusnej plastovej kryt zapalovaní.
Na to ale postačí kudla a barva.
Jako… tím, že jsi to dodělal sis to u mě … :D co budeš dělat dál, tohle byla krásná story :)
No ještě pár detailů dodělávat musím.
Ale už né na CNC.
to krasna prace blahopreju jen nechapu proc, kdyz už te to stalo takove usili a penize na ni nebudes jezdit je to vubec pojizdny pokud ne tak velke zklamani…
Už při pohledu na konstrukci výfuku je jasné, že to na jezdění moc nebude :)
Tak tak ono by to asi jelo.
Ale místo koně a půl by tam byl sotva jeden :D
Motor je po výbrusu, má nová ložiska, gufera, novou kliku na jehlových ložiskách místo bronzového pouzdra,
sníženou hlavu, zánovní karburátor.
Nová těsnění a filtry.
Novou elektriku, svíčka hází jiskru.
Ano pojízdné to 100% je.
Někteří taky postaví auto, které pak nejezdí ale je převáženo podvalem na srazy.
Navíc mých 100 kg a babetta? :D
Prskolety jsem si užíval před 15 lety jako začínající jezdec na moto :D.
Když bych chtěl postavit stavbu na ježdění, tak bude mít minimálně 500 motor, blatníky,světla atd…
Už jsem takhle dělal Panelku 250,ČZ 250,Bizona 350, Simsona, Mz 150, GSX550…
Ale nikdy né v takovém rozsahu jako Babettu.
Většinou to byli spíš renovace.
GSX550 by nikoho nezaujala byť by byla v supr stylu, tak jako tahle Babetta.
Jsem v ČR a většina začínala na Babettách, pinckách, Simsonech.
Je to otázka nostalgie v moto branži :)
ty nemáš doma nic, co bys měl jen proto, aby jsi z toho měl radost?
ale jo a neni to jen LV jen mi prijde, ze kdyz už si stim dal tolik prace tak by to proste jezdit melo pac stavet jen nefunkcni maketu je .. neni dobry :) nerikam že na ni musit jezdit kazdej den jen az to nekam pritahne na tuningovej sraz tak by to melo bejt funkcni
vždyť píše,že funkční je na 100%;-)
tak to znamená,aspoň podle mě,že prostě jede:-)
asi by mi to ale nedalo a musel bych to nakopnout.i za cenu několika hodin čištění výfuku a nového obýváku:-D
Olej do motoru, benzín do nádrže,naplnit tlumiče olejem.
To vše se mi nechce, páč bych to zase musel všechno vylévat pryč a čistit :D
Takhle jsem na dílech udělal jen olejový film a tu musí postačit :D
jo až takhle?:-D
psal jsem o tom,protože vzpomínka na kamaráda.
rozmontoval bábu sice v garáži,ale po celkové repasy do originálu ji dával dokupy v obýváku ve třetím patře bytovky.
po finálním sestrojení se neudržel,chytla na první šlápnutí a pak hned maloval místnost:-D
Taky srdcař :D
co se toho krytu cívek týká…klíďo bych to udělal průhledné.
určítě si i tu el. potunil,tak ať je vidět;-)
Nooo já chtěl to přední čelo odříznout a dát tam plexi…
A zbytek černého plastu dát do plniče a láknout černou metalízou. Jako je naproti setrvačník.
jóóó,takto se to dělalo na fichtlovi,namísto plechové krytky kousek slídy.
ale uznej,že plast je jen plast a na takovém stroji by slušel hliníkový obrobek s plexi.
no ale už teď to máš dokonalý:-)
Taky jsem měl pincka.
A taky s plexi místo plechu :D
Upgrade :)
ach ten plast…
vubec tam nesedne.
Bude nalakovaný do černé metalízy, jako je naproti nalakovaná spojka.
A bude tam i sklíčko …
Téměř hotovo :)
http://ondrero.rajce.idnes.cz/…a-Cafe_Racer#…
Už jen natáhnout 2 káblíky do bužírky.
žasnu.
dej to do našich bajku:-D
pěkná práce
Moc pěkné,jen mi tam nesedí ten řetěz a to sedlo.
Ještě budu vymýšlet blatníky a nějaká stylová světla.
9z10 lidí mi to doporučilo :D
Nějakou pořádnou lampu jak z nákladovýho nádraží.
Nene kamarád má nějakou luxusní čočku ze světlometu a s tou by se snad dalo něco podniknout.
Hlavně, že jsi tvrdil, že tam žádný světlo nebude když jsem ti to už kdysi navrhoval já :-)
Spíš to je tím ,že už to mám hotové a vymýšlím bejkárny :D
Detail…
Ti se toho nebáli :-)
Přidané foto dokončené elektriky a vedení paliva.
Už mi chybí jen editovat páčku na kohoutku a nějakou pěknou koncovku na sytič.
Celé to máš hodně luxusní! Škoda, že jsi tak daleko. Potřeboval bych tady poblíž podobného „cnc-hračičku“ :)))
60 šroubků…
60 duralových zlatě eloxovaných imbusáků o různých délkách a průměrech.
Taková porce by mi měla přijít příští týden.
To je už jen takový zlatý hřeb na konec.
Protože někde mám oceláky ve zlatém pozinku, někde modrý pozink, na motoru dokonce staré šrouby na šroubovák :D
Plus snížení váhy o pár gramů :D
Jsou to jen detaily, ale ty rozhodují o celku…
hele leštič!… nechceš sem nahodti OT vlákno.. „jak si udělat oktáfku na dálkový ovládání“ :-D ne že bych to nesledoval na FB ale třeba by to tady někoho zajímalo… mě se to líbí třeba!
Ha, to neznám…jdu na FB…:D
nuhehehe :-) … hele jak s 650b? mam to frknout davidovi rovnou? :-D
Ne, nech je u sebe. To je projekt hodně do budoucna. Jestli Ti jde o prachy, tak ty ti můžu poslat…;)
nejak se domluvime… stejne ti visim ty Crossmaxy :-DD
:D Můžeme to udělat nějakým zápočtem, jestli ty kola využiješ…
Cajk… 50/50 ? :-)
U mě dobrý…;)
u mě taky :-) … tak třeba pošli bakšiš až budeš chtit.. ja ti k tomu sbalim draty a povesim na hrebik :-D
Octa 1:24 už je Hardcore prodžekt :D
Vsak si rika o hardkor topik ;))
To je zase co? :D
Octavia Combi od abrexu předělávaná na liftback.
Předloha je vlastní auto.
Jinak je to měřítko 1:24.
Přední pohon
Diferenciál
Kuličková ložiska
Odpružení
Řízení
Brzdové kotouče
Atd atd…
Podvozek už bude komplet. Jen doladit poloosy a řízení :D
slušná práce, ale marně přemýšlím proč lepíš zadek OII na OI…
Zadek O2 se bude ladit na zadek O1.
Octavia 1 liftback není k sehnání v 1:24.
Jen 1:43 od kadenu a pak WRC speciály.
tak to jo, zajímavý že ji abrex nedělal. A ty kola co tam máš teď jsou ale z té OII, což ale v reálu nemáš ne?
Mám Kentaury v 17 palcích.
To jsou velmi podobná kola.
O2 má Pegasus.
ok, divil jsem se že bys tam dostal právě pegasusy když jsou jiný rozteče šroubů.
K tomu FB se dá nějak dostat? Docela by mě zajímalo pokračování…
Založil jsem topic, tak tam budu dávat pokračování.
Rajče aktualizuji stále.
Takže dotazy do new topicu :D
jo, už jsem si všiml:)
Chlape to je bomba. Zatím jsem se ve fotkách dostal jen k tomu, jak sis vyhrál s redukcema na brzdy :) Taky kutim, ale tohle má uplně jinou úroveň.
No ale taky už to trvá 3 roky.
A pořád není hotovo.
Nicméně musí být do 5.března :D
Objednány new výpletové dráty…budou se komaxiovat.
Ty orezliny stříknuté sprejem fakt néééé :D
A nové hliníkové ráfky. Simson-předek a MZ-zadek.
Ty otloukánky co tam mám, musí pryč :D
Černý zinek přesně podle představ :)
Ráfky ze Simsona jsou profláklá tuctovka. Širokou nabídku zajímavě vyhlížejících pneu by Ti nabídly 406 ráfky pro BMX. Největší koule by měly karbonový ráfky http://www.aliexpress.com/…2266873.html a k tomu pneu s bílou (či jinak barevnou – prostě nečernou) bočnicí – ať vynikne uhlí v ráfku. Na výstavě by to byl silný argument.
sleduju to tady od začátku, máš můj respekt, jaký máš prosim tě rozpočet ? když vidím jak to furt vylepšuješ :)
No to černění bylo za 70 korun :D
A už čekám jen na Eloxované šrouby.
To by mělo být vše konečně.
Zpětně musím dodělávat vše co jsem odflákl ze začátku :D
Třeba mě štve, že jsem si neudělal náboje na míru.
Ale jen redukce na bubny :D
Takže zatím je jen stočím,aby to jak buben nevypadalo.
A možná pláště silnější pláště časem :D
Tak dneska jsem jí dovezl na místo činu :D
O víkendu se uvidí jak si vede.
Tipoval jsem, ze se zucastnis.
David x Goliasove.
Drzim pesti. Snad ji tam nikdo neprehledne :).
Tak alespoň bedna :D
Možná by to bylo lepší, když by se hodnotil stroj a né prestiž majitele.
Je to těžké, když se bodují chlapy co se už znají mezi sebou :D
Ty 2 pinckové vedle mě jsou naprosto luxusní oproti tomu co vyhrálo.
A ani do 5týho místa se nedostali.
Gratulace :)
I tak super, gratuluju.
Ted uz bys to konecne mel projet:)
to je asi vsude stejny.. rozhodne v zajetejch komunitach je tezky se prosadit.. takze 3 flek uspech jako prase! velka gratulace ondro!
Tvůj stroj mezi svými bude zde:
Jooo na nějaký Ficht sraz chci taky jet :D
Gratulace, bez legrace :)
Gratuluju…a fakt už by to chtělo projet…:)
Zdravím pánové.
Chci se jen zeptat jestli je novej Author Revolt 2012 za 26990 Káčé kauf v normě.
Do teď jsem měl Authory z roku 2000 a 2002 Basic a Mystic :D
Vždy mi to na výlety stačilo.
Teď už se ale na těch kolech docela stydím.
Už jsem jednou „lepší“ kolo měl.
Tenkrát jsem koupil Kellyse za 5 tis zánovního a jen si na to naházel komponenty.
Ale musel z domu…
Teď je situace lepší a je na nové koleso.
Authora chci i když tu asi nebude moc oblíbenej :D
A líbí se mi název a barva :D
Mě se to zamlouvá, líbí se mi geometrie rámu.
Author signuje i komponenty – tzn. znají je authoristi (pokud se neví, kdo je pro něj vyrobil). Např. ráfky mají rozumnou obvyklou hmotnost. Protože jsem zastáncem širších ráfků – těch 20 mm beru jako +.
Pokud to je v prodeji u Vás, máš tak zázemí obchodu/servisu a můžeš si před koupí doladit výměnou délku představce a sedlo co by sedlo, neváhal bych a šel do toho.
Nevypadá zle. 15mm pevná vpředu je pro tebe imho dost potřeba. Kamarád má Mastera a jediná nevýhoda, je poměrně úzká zadní stavba, takže se ZTR Crest ráfkama musel dozadu dát jen 2.1" gumu, aby nehobloval karbon…
Tak dnes složená záloha :D
Fakt se mi líbí a budu na něm jezdit jen výletově.
Tak by snad mělo vydržet.
Všechny díly na tom kole jsem si jednotlivě hledal na netu za nejnižší cenu.
Za kolik bych vše koupil jednotlivě jako lajk bez známých a kontaktů…
Částka co jsem sečetl byla přes 34 tis.
Takže mít kolo za 27 v záruce a z cyklošopu 1km od baráku je podle mě supr.
Navíc ty chlapy jsou dobrý. Poradí a dá se s nima pokecat.
Vlastně každý Author v rodině je od nich (cca 8 kol):D
I ten 15 let starý Basic :D
To kolo „vyžaduje“ tuning – standardní hák hazky a shadow mezikus nahradit monoblokem
To jako proč?
Tuning je přece pro radost a vyjádření individuality. S patřičným zaujetím Ti to asi vysvětlí Ondrero. A když to ubere nějaké gramy a zbytný spojovací materiál – proč né?
Já si myslel, že je to jen proto, aby se Ondra nenudil…:)
Spíš mě zajímalo, jestli to má nějaký funkční důvod.
Hmmm tohle není nerealizovatelný díl :D
Jojo s Berettou jsem tam byl letos :)
Parádní akce.
Já se na bábě účastnil projížďky, s Berettou jsem Tě nezahlíd – asi pro mračna modrého dýmu.
To proto, že to není stroj na ježdění…:)
Tam bylo strojů, co nebyly na ježdění, přesto osedláni. Ta úmrtnost v každým kopečku byla zábavná (dokud nepřišla řada i na mne). S vychládacíma pauzama jsem dom dojel.
Na příští rok kupuju Mustanga :D
Mustang už by bylo dobrý Gran Turismo – nejsi limitovaný malou nádrží.
Máš to kousek za čáru – co třeba elegantně kapotovaný a tady raritní Simson Schwalbe http://www.ddrmoped.de/…lbe/zubehoer
15. fichtl sraz 2016 http://hc-racing.blogspot.cz/…at-2013.html