Už v minulosti jsme představili celou modelovou řadu hardtailů od španělské značky Orbea. Nyní jsme se podívali na třetí nejvyšší model Alma M-Pro.
Ultracyklistický závod RACAS se stal jedním z několika závodů na světě, které slouží jako kvalifikace pro nejprestižnější a nejstarší závod tohoto typu RAAM - Race Across America. Není divu. RACAS se svými parametry velmi přibližuje tomuto ikonickému závodu napříč Amerikou. Bude to tedy kvalitní prověrka účastníků!
Javornické okruhy jsou síť mountainbikových stezek a cykloturistických tras, které se nachází kolem Javornického masivu. Nejedná se o značené trasy ani singletrackový resort, stezky vznikly za pomoci nadšenců a pro orientaci po nich je vhodné použít GPS zařízení.
Ve chvílích, kdy si chcete být jisti každým detailem, je vhodné si vybrat nejen na základě cenové dostupnosti, ale také podle výkonu a funkcí, které daný komponent nabízí. Tím spíš, pokud plánujete návštěvu neznámých a náročných terénů.
Sever Kokořínska stranou od turisticky vytíženého Kokořínského dolu a okolí hradu nabízí možnost příjemné vyjížďky v zapomenutých roklích krajem pověstí.
Je tu nová sezóna, počasí venku už občas vypadá jarně, a tak beru kolo a vyrážím na své oblíbené traily za barákem. Jak ale pojmout svou první vyjížďku?
Husqvarna je jednou nejstarších firem ve Švédsku, přičemž továrna byla založena v roce 1697. Jako specialista na výrobu z železa a oceli firma vyráběla za posledních 300 let nespočetné množství výrobků včetně jízdních kol.
Určitě se vám stalo, že i po instalaci zcela nového lanka a bowdenu jste s výsledkem nebyli spokojeni. Lanko v bowdenu nechodilo úplně hladce nebo mělo větší odpor než obvykle. Pojďme se tedy pokusit vnést do problematiky lanek a bowdenů trochu světla.
I když cyklistika nepatří zrovna k nejčistším sportům, můžete si ježdění do značné míry zpříjemnit pomocí správných doplňků. Lepší jízdu vám zajistí nejen čistý řetěz a kolo jako takové, ale i aktivní ochrana během jízdy.
Trailový bike může být fajn volbou pro někoho, kdo se rád vydá na dlouhý výlet, ale zároveň to i rád pustí z kopce.
Moc aut a samé kostky a koleje. To si řekne nezasvěcený člověk ve chvíli, kdy si má představit, jak se jezdí na kole po Praze. Zas až tak úplně pravda to ale není…
Defekt straší nejednoho majitele galusek ať už z důvodu nemožnosti vyřešit ho snadno během vyjížďky, tak z důvodu nemožnosti galusku opravit a dále používat. V mnoha případech ale galusku opravit lze úplně stejně jako klasický plášť s duší.