| Velikost | L |
| Hmotnost | cca 10,5 kg |
| Rám | Alu 7005 T6 |
| Vidlice | Cr-Mo 1 |
| Hlavové složení | Acor A-Head |
| Kliky | Campagnolo Xenon |
| Středové složení | Campagnolo Xenon |
| Přesmykač | Campagnolo Xenon |
| Měnič | Campagnolo Xenon |
| Řazení | Campagnolo Xenon |
| Převodník | Campagnolo Xenon |
| Kazeta | Campagnolo Xenon |
| Řetěz | Campagnolo C-9 |
| Náboj přední | Campagnolo Veloce |
| Náboj zadní | Campagnolo Xenon |
| Brzda přední | Campagnolo Xenon |
| Brzda zadní | Campagnolo Xenon |
| Brzdové páky | Campagnolo Xenon |
| Ráfek přední | Mavic Open Pro CD |
| Ráfek zadní | Remerx Stormy |
| Dráty | DT |
| Pedály | Look A 3.1 |
| Řídítka | Ritchey Comp |
| Představec | Ritchey Comp |
| Sedlovka | Ritchey Comp |
| Sedlo | Fi'zi:k Arione |
| Pláště | Ritchey Race Slick Pro |
Ty jo jo to je cukroušek. Přední vidla je fakt k pomazlení.......
dostačující. Sedlo jsem chtěl kvalitní kvůli mýmu zadku :)) Podle mě je kvalita sedla důležitější než kvalita šaltru, přesmykače atd., zvláště na silničce, kde se tolik neopotřebovávají.
fsoucek:špičkovej je jenom přední ráfek,protože mi ten předešlý dosloužil a jelikož nechci stagnovat, ale upgradovat, dal jsem tam něco lepšího. Nemám prachy na výměnu všeho najednou, tudíž ani na drahý kolo. A kampagnolo Xenon je myslím zatím funkčně
Zajímavě poladěné, levný rám, levná sada, ale špičkové sedlo, špičkové ráfky.
peeet: Sorry, ale odrazek se fakt nevzdám. Myslím, že je zbytečný psát proč.