 
                                2016
 
                                2016
 
                                2016
 
                                Sezóny 2013-2015
 
                                Sezóny 2013-2015
Facelift pro rok 2016. Bylo potřeba zalepit pár odřenin a prasklin. Proto i nový lak.
Po 20 sezónách točení GripShiftem přechod na páčky XTR. Po vynikajícím Gripshiftu X0 pro 9 kolečko je Gripshift X0 pro 10 kolečko nesmyslně komplikovaný a předražený. X01 v tom pokračuje. XTR na kazetě X01 funguje parádně.
(vloženo 16.4.14)
| Značka | Niner | 
| Velikost | 19 | 
| Rám | Niner Jet 9 Carbon | 
| Vidlice | Fox float 29 | 
| Tlumič | Fox Float CTD | 
| Hlavové složení | Mortop |=> 2015 Ritchey WSC | 
| Kliky | RF Next |=> 2016 RF Next | 
| Středové složení | RF Next | 
| Přesmykač | X0 |=> 2016 není | 
| Měnič | X0 |=> 2016 XTR M9000 | 
| Řazení | X0 |=> 2016 XTR M9000 | 
| Převodník | RF Next 42-32-24 |=> 2016 RF NW 36, 34 nebo 30 zubů | 
| Kazeta | Ultegra 11-28 nebo XT 11-36 |=> 2016 Sram X01 10-42 zubů | 
| Náboj přední | DT 240 | 
| Náboj zadní | DT 240 | 
| Brzda přední | X0, kotouč XT 180 mm |=> 2017 Sram Level TLM, kotouč XT 180 mm | 
| Brzda zadní | X0, kotouč XT 180 mm |=> 2017 Sram Level TLM, kotouč XT 160 mm | 
| Brzdové páky | X0 |=> 2017 Sram Level TLM | 
| Ráfek přední | Enve 29 XC | 
| Ráfek zadní | Enve 29 XC | 
| Dráty | Sapim X-ray | 
| Pedály | XTR |=> 2016 X-Pedo M-Force 8 Ti | 
| Řídítka | Niner RDO | 
| Představec | Niner RDO | 
| Sedlovka | Niner RDO nebo Kind Shock i900 | 
| Sedlo | Fizik Kurve nebo Gobi |=> 2015 Fizik Tundra M1 |=> 2017 Fizik Antares M1 | 
| Pláště | aktuálně Racing Ralph | 
Davam za 5, kdyby se dalo dat vice, tak i pridam :-) Toto se nam holkam libi :-)
Bez debat za 5, novy kabat tomu dodal uplne jiny rozmer, paradni!!!
Trochu ma tam irituje ta hadica k zadnej brzde, ale aj tak krasne a za 5*
24.4.16 12:46
Ten stojánek je přísnej :)
moc moc hezký…ak to jezdí? :)
u druhé fotky jsem se lekl že to je opřené jen o to stéblo trávy, to by byla váha! :) parada
Tak to je bomba, na první pohled mě ani neťuklo, že je to 29… Za mě paráda!
!
muzes jet velkou placku skoro 70% normalnich tras s rozsahem cele kazety a jen na fakt kopce das malou… kort kdyz hazis 2 kazety s takovym rozsahem.. je to o pohodli
jen bych mel par veci :-) Mortop bych tam nedaval .. sice lehky ale moc toho nevydrzi… Novy XT/XTR 180/160 budou slapat jako hodinky! .. jo a 2 placka nema vyhodu ve vaze ale v prevodech.. na to na co ted smrdlas 3 prevodniky se svoji vykonnosti
koukam ze dalsi socka co nema na poradnou meridu a jezdi na nejaky divne pokrouceny plive! :-D
moc
Jediné co se nepovedlo jsou X0 brzdy. Co by jste doporučovali za náhradu?
Silniční kazeta je v nížině fajn, je dobré mít dole pulky. A do hor je kazeta 11–36 vyměněná za 5 min.
1 převodník by byl fajn, ale rozsahem převodu mě nestači. A 2 převodník má proti 3 převodníku usporu jen par gramu maleho převodníku, žádná další vyhoda. 2 převodník 38–26 jsem zkoušel, ale chyběl mě rychlejší převod. Proto ta 3 placka.