 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                Přechod na nový pohon 1x12 Shimano
 
                                Přidán wattmetr Xcadey
(vloženo 10.9.13)
| Značka | Specialized | 
| Model | STUMPJUMPER COMP CARBON 29 | 
| Modelový rok | 2014 | 
| Velikost | 21 | 
| Rám | FACT 8m karbon | 
| Vidlice | RockShox Reba RL 29, Solo air spring | 
| Tlumič | ne | 
| Hlavové složení | 1-1/8 and 1-1/2 | 
| Kliky | Custom SRAM S-2200 karbon | 
| Středové složení | SRAM PF30 | 
| Přesmykač | ne | 
| Měnič | Shimano SLX 7100 | 
| Řazení | Shimano XT 8100 | 
| Převodník | 34 Garbaruk Direct Mount | 
| Kazeta | Shimano SLX, 12-speed, 10-51 | 
| Řetěz | Shimano 12 speed 7100, spojka SRAM | 
| Náboj přední | Specialized Hi Lo disc, OS28 end caps, sealed cartridge bearing, QR, 32h | 
| Náboj zadní | DT Swiss DT 350, pevná osa RWS 135x10 mm | 
| Brzda přední | Shimano XT BR-M785 | 
| Brzda zadní | Shimano XT BR-M785 | 
| Brzdové páky | Shimano XT BR-M785 | 
| Ráfek přední | Roval 29 | 
| Ráfek zadní | DT XM401-29" | 
| Dráty | DT Swiss Industry, stainless, 14g | 
| Pedály | Shimano PD-M520 | 
| Řídítka | Specialized XC flat, 680 mm | 
| Představec | Specialized XC, 110 mm | 
| Sedlovka | Specialized, 400 mm | 
| Sedlo | Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm | 
| Pláště | Maxxis Ikon 29x2,2 Exo, tubeless ready, kevlar, nasazeno bez duší+NoTubes tmel | 
Malá aktualizace: brzdy jsem loni měnil (prasklá páka, únik kapaliny) za XT, takže po více než 3 letech mohu říci Magura MTS a XT jsou nebe a dudy! XT brzdí ve všech směrech lépe, Magury byla naprostá tragedie!
f.fry: proti xt je to bida, ale porad jsou asi lepsi nez treba avidy 5tky :)
Mám toho stejného, takže nemohu jinak než super. Na tomto kole je radost i jízda do kopce :-)
Jo, v sobotu si pro něj jedu, přesně tahle barevná kombinace je ve skutečnosti úžasná, už se nemužu dočkat !
Mám najeto cca. 1200 km, brzdy ze začátku zvuky, vibrace , děs. Po prvním maratonu si to sedlo, a teď brzdí dobře, jen občas trochu pískaj