| Značka | RB |
| Velikost | 58 |
| Hmotnost | 8,4 |
| Rám | Hliník |
| Vidlice | Ritchey Carbon Pro |
| Hlavové složení | Ritchey Comp průmysly |
| Kliky | Campagnolo Veloce 2010 Ultra Torque 50/34 |
| Středové složení | Campagnolo |
| Přesmykač | Campagnolo Veloce 2010 |
| Měnič | Campagnolo Veloce 2010 10s |
| Řazení | Campagnolo Veloce 2010 10s |
| Kazeta | Campagnolo Veloce 12-25 |
| Řetěz | Campagnolo Veloce 2010 10s |
| Náboj přední | Novatec A291SB-SL |
| Náboj zadní | Novatec F482SB Superlight |
| Brzda přední | Campagnolo Veloce 2010 skeleton |
| Brzda zadní | Campagnolo Veloce 2010 skeleton |
| Brzdové páky | Campagnolo Veloce 2010 10s |
| Ráfek přední | Prolog fullblack |
| Ráfek zadní | Prolog fullblack |
| Dráty | DT Revolution |
| Pedály | Shimano PD-A520 |
| Řídítka | BBB Fastbar |
| Představec | BBB |
| Sedlovka | PZ CR 2.3 |
| Sedlo | Ritchey WCS |
| Pláště | Continental GP 4000 S II |
31.5.13 13:36
Červené šrouby tam měl předchozí majitel – chystám se je vyměnit za stříbrné nebo černé.
na váhu kašli, sundal bych ty červený polepy z kol a šrouby z převodníků dal černý, jinak to vypadá pěkně
Je mi jasné že je to nepřesné, ale nechce se mi kvůli tomu kupovat závěsnou digi váhu :)
Tak rám po nalakování vážil přes 1700g,jinak krom pláštů tam nejsou zas tak šílené těžítka.Váženo na osobní váze po rozdílu mé hmotnosti, takže je to + –