| Velikost | akorát | 
| Hmotnost | ... | 
| Rám | Bianchi - Puch + čepy na canti | 
| Vidlice | swiss made | 
| Kliky | sachs | 
| Převodník | řemenice 48z | 
| Kazeta | řemenice 25z | 
| Řetěz | řemen | 
| Náboj přední | joytech | 
| Náboj zadní | sachs orbit - dual speed | 
| Brzda přední | canti | 
| Brzda zadní | canti | 
| Brzdové páky | altenburger | 
| Ráfek přední | grand rock | 
| Ráfek zadní | grand rock | 
| Dráty | sapim | 
| Pedály | wellgo | 
| Řídítka | alu | 
| Představec | alu | 
| Sedlovka | alu | 
| Sedlo | ifa | 
| Pláště | continental cyclocross 622-42 | 
lůxus
Sic si na tom nedovedu predstavit kde bych jezdil a co bych s tim delal, ale provedeni a invence je hodne
s tim krizenim bych to videl presne naopak. cim vyssi naba a rafek, tim kratsi drat a pri vic krizeni pujde z rafu pod mensim uhlem.
@killme: Imho bohatě stačí 3× kříž. Vysoká flanše je naopak odolnější proti vytržení než nízká (víc matroše kolem díry)…
vilem: znas neco lepsiho na vysoky naby? robb: je to vyztuha zadni patky
Co je to na tý páty fotce za to L-ko vzadu? To je tak uchycený nebo to snad má být nějakej variátor?:-D
krasny kolo na flakani po meste
16.5.13 09:19
parádička:-)