| Velikost | 55 |
| Rám | De Rosa King 3 |
| Vidlice | De Rosa King 3 |
| Hlavové složení | Ritchey WCS |
| Kliky | Campagnolo Record 11 |
| Středové složení | Campagnolo Record 11 |
| Přesmykač | Campagnolo Record 11 |
| Měnič | Campagnolo Record 11 |
| Řazení | Campagnolo Record 11 |
| Převodník | Campagnolo Record 11 53/39 |
| Kazeta | Campagnolo Record 11 12/25 |
| Řetěz | Campagnolo Record 11 |
| Náboj přední | Campagnolo Bora One |
| Náboj zadní | Campagnolo Bora One |
| Brzda přední | Campagnolo Record 11 |
| Brzda zadní | Campagnolo Record 11 |
| Brzdové páky | Campagnolo Record 11 |
| Ráfek přední | Campagnolo Bora One |
| Ráfek zadní | Campagnolo Bora One |
| Pedály | Speedplay Zero Ti |
| Řídítka | Deda Zero |
| Představec | Deda Zero |
| Sedlovka | integrovaná |
| Sedlo | Selle Italia SLR |
| Pláště | Tufo |
26.5.13 16:02
Mark-H14 : nemám potřebnou váhu, ale odhadem je to lehčí jak moje tchýně :o)
Doyle : mám k němu i papíry z Itálie / HonzaRez , radiator : silnice je tak trochu cirkus :o)
Celkově super, ale rám je na první pohled k nerozeznání od kopie z Číny za 1100USD. Je to tedy origo rám nebo kopie? Případným zájemcům pošlu odkaz.
na tohle se moc říct nedá ..jen přikyvovat hlavou a v tichosti česky závidět
Radost pohledět…
tohle je opravdu čistokrevná silnice, takhle to má vypadat
srdecni zalezitost :-)
Moooc mě líbí se :-)