22:00 odjezd z domova.
Trojská lávka.
Parta hic. Autor toho nápadu je ten na fotce vpravo
Cyklostezka u Vltavy.
Červená v Vltavy. Tohle bylo ještě fajn.
Kralupy 00:57.
Ústí 7:57
Děčín 9:05 a klasická strava :-)
Překročení státní hranice.
Hřensko.
Příjezd do Drážďan.
Finále v Drážďanech.
„Hele jedu holkám do Drážďan pro gumový medvídky, nechceš se přidat? Odjezd v pondělí večer, návrat vlakem v 15:10.“ zněla ta věta. Jeden kámoš to vymyslel, já se přidal a další se toho chytil jak h.vno košile :) A tak jsem v pondělí večer vyrazil přes Hvězdu do Tróji, kde jsme se potkali a vyjeli. V noci mlha, u vody chladno, nový blatníky se hodily. V Ústí už za světla. Od Bad Schandou párkrát zapršelo, ale jinak fajnový výlet. Btw červená podél Vltavy není příjemná ani za scucha a světla, natož za tmy a mokra :-)
Edit: Kolo dostalo oproti originálnímu setupu upgrade – Redshift Shockstop představec, Ritchey Beacon řidítka, Lizard Skin omotávku.a pláště Schwalbe G-One RX Performance.
A obecně místo Edge 830 je doma nyní Coros Dura.
(vloženo 12.11.25)
miťo: Jsem. Měl jsem to půjčený od Mohyho na Bohemce, takže už nějaké zkušenosti mám. Navigovat to umí, na Bohemce se mi zdálo, že na některých složitých křižovatkách to bylo pomalejší, ale nic co by byl nějak extra problém. Mapy jsou jiný než na Garminu, ale ani tam to nebyla žádná sláva. Primární motivací pro změnu byla výdrž Dury. Po 4 dnech Bohemky, kdy byla fakt kosa, a už docela krátký dny a záznamy měly tak 15–16 hodiny, měla pořád ještě 30%. S Garmin radarem funguje v pohodě. Možná toho neumí tolik jako Garmin, ale to mi nevadí, já chtěl 3 základní věci – aby mě to navigovalo, aby se ta trasa uložila a aby to opravdu hodně vydrželo. To se mi zatím plní.
Bezva výlet! Noční začátek musel být parádní, pěkně v tichu a klidu bez provozu a po ránu v nejhezčí části trasy :-)
Jo mimo jine – autor nápadu na výlet je letošní vítěz gravel závodu Alaska Divide. 1700 km za 6 dni.
Diky Pepo, stalo to za to!
Plysovykozisek: hele ja na biku ho normálně vozím,to bez něj nevyjedu. Ale tady na gravel, který byl celý téměř po asfaltu, jsem ho nevzal.
Já jsem dospěl k názoru, že světlo na helmě je na houvno i když jsem to dobře dotáhl, tak se to třepalo, takže jedině světlo na řidítkách.
Dobře kluci. Velký respekt v tom počasí a tmě .
Ještě jste mohli v Řeži u ústavu přejít most a pak jet podél kolejí po druhé straně :-)
Enron_ jestli myslíš úsek za Řeží, tak jezdit tam po tmě není asi úplně ideál, jinak je to ale jeden z nejhezčích úseků červené v téhle oblasti :).
no na takovejch kostitřasech co máte chce Větrušická rokle techniku :)
hawrda: spíš než špatně je to nepřijemný, alespoň jsme se na tom shodli. V některých úsecích je to hodně úzký, resp není tam mezi pšinou a vodou moc místa. Teď to ještě bylo mokrý a lehce to klouzalo. Jako jasně, mohli jsme jet vrchem. Byla to jen taková poznámka pod čarou.
Adu+jiri-+kotew: Díky kluci!
miťo: Jj, zpátky vlakem. Pro mě 228, kámoš co to vymyslel + cca 60 dalších.
Dobrá práce borci.
Takže návrat vlakem? I tak moc pěkný, kolik do nakonec dalo? V tomhle počasí je každý kilometr pracnější než v létě.
Super pojezd," díky za přípomenutí (2011)":https://img44.rajce.idnes.cz/…5-WA0003.jpg?…! ;-)