Postavil jsem ho pro sebe a pro našeho závodníka Romana, už dlouho jezdil na těžkém hliníkovém zgarbovi. Rám je čínské výroby. Rámy beru z fabriky s otevřenými formami. Mohl jsem si navolit na rámu co tam budu chtít. Šel jsem do vnitřního vedení hlavou, UDH, závit T47 ve středu. Presfit nesnáším. Glowe box zatím neumožňují. Ten mám na gravel a silničním rámu. Ty mám zatím neosazené. Chtěl jsem vyzkoušet nejlevnější osazení pohonu s UDH, a ten Sram 70 t-type je neuvěřitelný. Asi se všude vykašlu na Shimano. T-type ve spurtu při řazení na menší pastorky řadí jako po másle, vůbec necítím změnu převodu, skoro jak variátor. Porovnávám samozřejmě s Shimanem co střílí jak z brokovnice. Jsem z toho fakt nadšený. Pro některé elektrokola, které řadí i v tahu, už lidem doporučuju hlavně t-type. Jo a kazeta 10–50z je na HG ořech, to jsem nečekal se přiznám, přehlídl jsem popis. A prý že to nejde na HG – 10 zubů. :) Ty kotouče jsem si koupil z nostalgie, protože se mi před mnoha lety jako děcku strašně líbily, ale je to totální katastrofa, možná použitelné jako přívěsek na klíče, ale brzdit nebrzdí, pulzují, no děs. Šly hned dolů. Teď tam mám bezčepové plovoucí kotouče Zeno Performance.
(vloženo dnes)
| Značka | Müller’s Bikes |
| Model | Carbon 29” |
| Modelový rok | 2025 |
| Hmotnost | 11 |
| Rám | MÜLLER'S 29" CARBON XC, UDH, T47 |
| Vidlice | Fox 34 Performance |
| Kliky | Sram 70 |
| Středové složení | T47 First |
| Měnič | Sram 70 T-Type |
| Řazení | Sram 70 T-Type |
| Kazeta | Sram 70 T-Type HG 10-51z |
| Náboj přední | Remerx přímé dráty |
| Náboj zadní | Remerx přímé dráty |
| Brzda přední | Shimano Deore |
| Brzda zadní | Shimano Deore |
| Ráfek přední | Ambrosio Crossover TLR kalíškované |
| Ráfek zadní | Ambrosio Crossover TLR kalíškované |
| Řídítka | Ritchey WCS |
| Představec | Da Bomb MP8 |
| Sedlovka | SUMART DSP41-316U |
| Pláště | Tufo |