Lucifer L+

Přidat foto

Unboxing:-) K čelovce je čelenka, držáky na kolo je třeba dokoupit zvlášť

Druhý nejsilnější režim 1800 lm - maximum čelovky je 3500 lm. Foceno iPhonem na běžný režim...

Plonkovní Fidlock Uni base, který se mi válel ve skříni a zámek ze staré flašky...

Sundání baterie z rámu je otázka vteřiny...

Čelovka Lucifer L+ – budu ji vozit jako hlavní světlo v kombinaci Lupine Piko na přilbě…Otestováno zatím jen kolem komína, ale vypadá to dobře…Zpracování lampy je luxusní, trochu však pokulhává provedení obalu na batterty pack a jeho upnutí na rám – je zřejmý, že výrobce je spíš běžec než cyklista ( líbil by se mi způsob upnutí, jako má Šolc ), ale to jsem pořešil způsobem v galerie…

(vloženo 6.11.25)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Lister
Lister

dnes 10:06

Na silnici vozím světlo s upraveným kuželem.

Mám model který má reálný dálkový režim, který se dá vypnout. Není to regulace výkonu, ale je to opravdu další část diody, která se zapne a přes optiku rozšíří kužel do dálky. Je k tomu dálkové ovládání, dá se to rychle vypnout jako v autě.

Na krizové dojetí mám slabší světla jen s ořezaným kuželem z horní části a opravdu to pomáhá.

Ke kabelům – že to člověku nevadí, neznamená, že nejsou opruz :-)

Každý kdo přešel na all in one se k tomu už nevrátil i v případě, že původní světlo bylo výkonnější.

Reagovat
gemini
gemini

dnes 09:18

Jak píše Jiri – na silnici, nebo stezce dávám nejslabší režim a světlo sklopím k zemi – i v terénu většinu času světlo vozím v nějakém středním módu a silnější zapínám jen při sjezdu, nebo ve složitějším terénu…A stejně tak i s čelovkou, kterou si přisvítím jen v lese…

Reagovat
jIrI___
jIrI___

dnes 07:33

Yatza: Tak rozumný člověk tato výkonná světla snad nespouští na silnici nebo cyklostezkách ve městě. Osobně silnější světlo zapínám až v terénu, kde je minimální šance někoho potkat, a zbytek cesty jedu na blikačku nebo zapnu světlo s oříznutým kuželem. Třeba na gravelu vozím výhradně světlo s oříznutým kuželem (viz fotka), tam tyto silné lampy absolutně nedávají smysl.

Reagovat
Yatza
Yatza

dnes 06:53

Hosi a co delate, kdyz potkate podobnyho svetlonose v protismeru? Ja kdyz potkavam rano po ceste do prace cyklisty a bezce, tak presne 100% z nich oslnuje jako prase. Chodim pesky, takze proste zastavim na kraji cesty a zakryju si oci, ale na kole bych si asi rozbil hubu.

Reagovat
gemini
gemini

6.11.25 22:16

Na tom kousku mi to nějak zásadně nevadilo – uvidím co při dalších jízdách. Já mám skoro 2 metry a toto je foceno tak nějak od břicha, čímž chci říct, že moje zorný pole je trochu jinde, než se z fotky zdá. Ale jak říkám – uvidím a případně budu řešit…:-)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

6.11.25 21:55

když už to tak ladíš, a používáš hlavně na kole, asi bych si nějak vystínoval to silné osvětlení na přední gumu a nějak pořešil ty bowdeny/hadice, to musí oslňovat

Reagovat
gemini
gemini

6.11.25 21:43

Lister – já jsem zvyklej na kabely, tak mi to asi nepřijde :-) Vozil jsem to tak u světla Hope, u Lupine a teď Lucifera..ještě mám Knoga PWR MTN, kterej má integrovanou baterku a že bych z něho skákal nadšením, to úplně ne:-)

Reagovat
gemini
gemini

6.11.25 21:38

Jiří: odpojit konektor a odejmout baterku je otázka asi 2 vteřin – lampu nechávám na kole. Navíc můžu pořídit rezervní baterku do batohu a když ji opatřím fidlock zámkem ( dá se koupit samostatně ), tak je výměna v terénu otázka okamžiku…Ale chápu, že každýmu vyhovuje něco jinýho…:-)

Reagovat
Lister
Lister

6.11.25 21:35

Chtěl njem napsat vlastně úplně to stejné, co Jiří

Plus za Fidlock, minus za externí baterii – mám doma 2 taková světla a ani jedno už nevozím.

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

6.11.25 21:33

Já jsem dneska poprvé testoval za tmy přední a zadní světlo co mám na novém Diveržákovi. I na nejmenší svítivost mě to stačí.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

6.11.25 21:27

To upnutí na fidlock je dobrý nápad. Nicméně světlo s kabely mi na kolo už nesmí, je to opruz sundávat a nandávat :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

gemini 11
becis 37
hustolez 5
easyrider 37
Fugas 9
FreeBoy 14