Unboxing:-) K čelovce je čelenka, držáky na kolo je třeba dokoupit zvlášť
Druhý nejsilnější režim 1800 lm - maximum čelovky je 3500 lm. Foceno iPhonem na běžný režim...
Plonkovní Fidlock Uni base, který se mi válel ve skříni a zámek ze staré flašky...
Sundání baterie z rámu je otázka vteřiny...
Čelovka Lucifer L+ – budu ji vozit jako hlavní světlo v kombinaci Lupine Piko na přilbě…Otestováno zatím jen kolem komína, ale vypadá to dobře…Zpracování lampy je luxusní, trochu však pokulhává provedení obalu na batterty pack a jeho upnutí na rám – je zřejmý, že výrobce je spíš běžec než cyklista ( líbil by se mi způsob upnutí, jako má Šolc ), ale to jsem pořešil způsobem v galerie…
(vloženo 6.11.25)
Na silnici vozím světlo s upraveným kuželem.
Mám model který má reálný dálkový režim, který se dá vypnout. Není to regulace výkonu, ale je to opravdu další část diody, která se zapne a přes optiku rozšíří kužel do dálky. Je k tomu dálkové ovládání, dá se to rychle vypnout jako v autě.
Na krizové dojetí mám slabší světla jen s ořezaným kuželem z horní části a opravdu to pomáhá.
Ke kabelům – že to člověku nevadí, neznamená, že nejsou opruz :-)
Každý kdo přešel na all in one se k tomu už nevrátil i v případě, že původní světlo bylo výkonnější.
Jak píše Jiri – na silnici, nebo stezce dávám nejslabší režim a světlo sklopím k zemi – i v terénu většinu času světlo vozím v nějakém středním módu a silnější zapínám jen při sjezdu, nebo ve složitějším terénu…A stejně tak i s čelovkou, kterou si přisvítím jen v lese…
Yatza: Tak rozumný člověk tato výkonná světla snad nespouští na silnici nebo cyklostezkách ve městě. Osobně silnější světlo zapínám až v terénu, kde je minimální šance někoho potkat, a zbytek cesty jedu na blikačku nebo zapnu světlo s oříznutým kuželem. Třeba na gravelu vozím výhradně světlo s oříznutým kuželem (viz fotka), tam tyto silné lampy absolutně nedávají smysl.
Hosi a co delate, kdyz potkate podobnyho svetlonose v protismeru? Ja kdyz potkavam rano po ceste do prace cyklisty a bezce, tak presne 100% z nich oslnuje jako prase. Chodim pesky, takze proste zastavim na kraji cesty a zakryju si oci, ale na kole bych si asi rozbil hubu.
Na tom kousku mi to nějak zásadně nevadilo – uvidím co při dalších jízdách. Já mám skoro 2 metry a toto je foceno tak nějak od břicha, čímž chci říct, že moje zorný pole je trochu jinde, než se z fotky zdá. Ale jak říkám – uvidím a případně budu řešit…:-)
když už to tak ladíš, a používáš hlavně na kole, asi bych si nějak vystínoval to silné osvětlení na přední gumu a nějak pořešil ty bowdeny/hadice, to musí oslňovat
Lister – já jsem zvyklej na kabely, tak mi to asi nepřijde :-) Vozil jsem to tak u světla Hope, u Lupine a teď Lucifera..ještě mám Knoga PWR MTN, kterej má integrovanou baterku a že bych z něho skákal nadšením, to úplně ne:-)
Jiří: odpojit konektor a odejmout baterku je otázka asi 2 vteřin – lampu nechávám na kole. Navíc můžu pořídit rezervní baterku do batohu a když ji opatřím fidlock zámkem ( dá se koupit samostatně ), tak je výměna v terénu otázka okamžiku…Ale chápu, že každýmu vyhovuje něco jinýho…:-)
Chtěl njem napsat vlastně úplně to stejné, co Jiří
Plus za Fidlock, minus za externí baterii – mám doma 2 taková světla a ani jedno už nevozím.
Já jsem dneska poprvé testoval za tmy přední a zadní světlo co mám na novém Diveržákovi. I na nejmenší svítivost mě to stačí.