Rám má modro-zelenou perleť, na foto není úplně zachycená. Je tam pak gradient do šedé, což se tedy moc nepovedlo, ale naštěstí se ta šedá ztrácí, je pouze v místě středu. Další ošizená věc, je ta žlutá...z dálky dobrý, ale z blízky je taková vyblitá a fádní.
Červená vidle - must!
3D stisk
Přední papuč - Eliminator. Má se to jezdit na zadku s Butcherem, ale takhle mi to dává smysl. Uvidíme, co udělá hodně morka a hnusu v brzké době.
Tu je lehce vidět ta barva, z blízka vypadá super. Jinak brzdné kombo, kotouče se fakt osvědčily, už cestovaly asi na 3. kolo a nějaký ten tisíc km budou mít za sebou. 180mm úplně stačí.
Vozím i servis! Knoty v klice, bombička u košíku, náhradní ventilek na bowdenu, rychlospojka pod víčkem ventilu Bombera, pod sedlem v brašně multitool a duše.
Letos došlo téměř ke kompletní obměně strojového parku, i když tedy z části neplánovaně…no a jelikož trávím cca 50% ročního nájezdu na bajku, tak jsem letos měnil i bajky. Ty mám aktuálně dva – XC Scalpel na větší štreky, no a jako doplněk a pro mě „vysoko zdvihové“ kolo jsem zvolil tohle. Objevil se na jaře, jako výprodejový kousek a shodou okolností v rámci Brna, takže jsem po něj ještě ten den jel.
Na moje ježdění ideál, beru ho primárně na přírodní věci v okolí Brna, letos bylo 2× na Rychlébkách a přírodní věci mám prostě nejradši (nejen na kole :-)).
Kolo dělají ve verzi ST (short travel), kde má zadek na 120mm zdvihu, avšak na stejném rámu je i plnotučný Sensor, který má akorát delší chod tlumiče a tedy 140mm vzadu a je doplněn 150mm vpředu. Tohle se mi i líbí jako možnost případného posunu směrem více do terénu…
Nicméně aktuálně je to laděno spíše do rychla, jsou tam lehčí karbon výplety a hlavně jsem to nechtěl zabít plášti. Tedy zkouším kombo Groundcontrol a Eliminator, obojí v T7, Eliminator pak v nějaké odolnější verzi, což se zatím jeví OK… Řidítka jsou spíše níže, nemají až takový rise, původně byly ještě níže, ale chtěl jsem mít mezi XC kolem a tímhle trošku rozdíl a to právě i posedem, tedy jsem se trošku cíleně natlačil do vzpřímeného posedu. Poslední věc do rychla je možná zbytečně moc zubů, a to 34z. Na tomhle kole nespěchám, takže by asi stačilo 32, ale to až zničím tento.
Vůči sérii jsem měnil téměř vše. Začal jsem výměnou vidlice Marzocchi Bomber Z2 za Marzocchi Bomber Z2, ale v červené!!! Červená vidle se mi vždy líbila, a tady mi přišla vhodná. Dále jsem chtěl vyzkoušet lepší brzdy, takže jsem na bazaru našel nové XT ve čtyřpístku, no a je to zase o kousek dál. Kotouče jsou teda jen 180/180mm, ale vše brzdí, nic se nepřehřívá.
Řazení XT mi leželo ve sklepě, takže jsem sundal původní NX a už to dal celé na Shimano (i když happy nejsem, mechaniku od Sramu mám asi radši). Alespoň mi to drží v objímkách brzd a trošku jsem učesal kokpit.
Pak se ještě měnila sedlovka, chvilku jsem tam měl AXS, ale ta šla na XCcko, takže jsem našel na bazaru novou Bike Yoke se 185mm zdvihem.
Aktuálně máme teda natočeno cca 800 km a ještě přichází jeho chvíle. V zimě to bude asi bajk NO.1
(vloženo dnes)
| Značka | GT |
| Model | Sensor Carbon ST |
| Velikost | L |
| Rám | Carbon + alu zadní vzpěra, 120mm zdvih |
| Vidlice | Marzocchi Bomber Z2, 140mm |
| Tlumič | Fox Float DPS 185x47,5 |
| Kliky | Truvativ Stylo Carbon 175mm |
| Řazení | Shimano SLX |
| Kazeta | SRAM 10-50z |
| Brzda přední | Shimano XT M8120 / 180mm Shimano XTR rotor |
| Brzda zadní | Shimano XT M8120 / 180mm Shimano XTR rotor |
| Ráfek přední | D.R.A.C. Wheels carbon, 28h |
| Ráfek zadní | D.R.A.C. Wheels carbon, 28h |
| Řídítka | ALU 750mm, 15mm rise, 9backsweep |
| Představec | Alu 50mm |
| Sedlovka | Bike Yoke 185mm travel |
| Sedlo | 3D Ryet |
| Pláště | Specialized Eliminator T7, Groundcontrol T7 |