Moje cesta na silnici začala, když jsem na svém hliníkovém ht MTB začal trávit na zpevněných cestách víc času a na širokých pláštích to nebylo ono. Začal jsem pokukovat po silničce, ale nevěděl jsem, jestli mě to bude bavit, tak jsem začal na levnějším Canyonu Endurance Al na 105ce.
No, postupem času jsem zjistil, že na silničce trávím víc času než na biku, s Canyonem jsem byl spokojený, ale jednou jsem přišel s kolem do servisu a když jsem se rozhlédl po prodejně, na zdi visel nasvícený tenhle Izák, v karbonu, na elktrice, v krásné barvě, s tvary, kterým se svařené hliníkové trubky nemůžou rovnat a ke všemu za rozumnou cenu.
No chvíli jsem se rozmýšlel, ale nakonec nebylo o čem a kolo bylo doma. Rozdíl v tuhosti jsem poznal okamžitě, stejně jako rozdíl v pohodlí, to je jeden level rozdílu proti Canyonu, druhý je elektrika, Di2 je prostě silně návyková, člověk to pozná hlavně když pak někde sedne zpátky na mechaniku, už bych ji nechtěl.
Už ho mám víc než rok, ale sem jsem ho neměl odvahu dát, dokud jsem nenašel slevněné ERC1400, které kolo posunují o další level dál a to myslím snad i vzhledově.
Není to žádný aero drtič, ani žádný superlehký vrchař, ale na to moje ježdění pro radost, kdy průměrku 30kmh překročím jen občas (i když čím dál častěji) je to řekl bych uplně ideální a hlavně se mi pořád moc líbí.
(vloženo dnes)
| Značka | Isaac |
| Model | Vitron |
| Modelový rok | 2024 |
| Velikost | L |
| Hmotnost | 8,6 s pedály a gramin držákem |
| Rám | Karbon |
| Kliky | Shimano 105 |
| Přesmykač | Shimano 105 Di2 |
| Řazení | Shimano 105 Di2 |
| Převodník | Shimano 105 |
| Kazeta | Shimano 105 |
| Náboj přední | DT Swiss 240 Dicut Aero |
| Náboj zadní | DT Swiss 240 Dicut Aero |
| Brzda přední | Shimano 105 |
| Brzda zadní | Shimano 105 |
| Brzdové páky | Shimano 105 Di2 |
| Ráfek přední | DT Swiss ERC1400 |
| Ráfek zadní | DT Swiss ERC1400 |
| Pedály | Garmin Rally RS100 |
| Sedlo | SQ Lab 612 |
| Pláště | 29 Continental Aero 111, 30 Continental GP5000 STR |