Zatím pouze tak, jak přišlo v krabici. Zima je dlouhá a momentálně mám na čem jezdit, takže poladíme, potuníme. Berdy/Duke budou jistě,TUFO taky, asi Gemini kombo, Flight Attendant hodně zvažuju – přeci jen 7 baterek je celkem dost! Brzdy taky zvažuju – Piccoly mne lákají, ale s Cura brzdami jsou všichnim, co je vozí, velice spokojení… Co se týče velikosti, na jaře jsem v Barceloně na S1 jezdil a tvářilo se to OK, ale takto mi to přijde brutálně malé, tak uvidím! S2 mám objednanou taky, tak si prostě vyberu…
(vloženo 26.9.25)
Značka | UNNO |
Model | HORN Factory |
Modelový rok | 2026 |
Velikost | 16 |
Hmotnost | 9.7 |
Rám | UNNO Horn |
Vidlice | ROCKSHOX SID SL ULTIMATE FA 110mm |
Tlumič | ROCKSHOX SIDLUXE ULTIMATE FA 110mm |
Hlavové složení | Acros Block Lock |
Kliky | SRAM - XX SL Q174, |
Středové složení | SRAM DUB |
Měnič | SRAM XX SL Eagle AXS. T-Type transmission. 12 speed |
Řazení | SRAM AXS Pod Discrete Clamp |
Převodník | QUARQ Spider Power Meter 170mm, 34T |
Kazeta | SRAM - XX SL XS-1299 10-52t |
Řetěz | SRAM - XX SL T-Type |
Náboj přední | DT Swiss 180 |
Náboj zadní | DT Swiss 180 |
Brzda přední | FORMULA Cura X |
Brzda zadní | FORMULA Cura X |
Brzdové páky | FORMULA Cura X karbon |
Ráfek přední | DT SWISS XRC 1200 |
Ráfek zadní | DT SWISS XRC 1200 |
Dráty | DT Swiss Aerolite |
Pedály | uvidím, asi LOOK X-Track SL Ti |
Řídítka | DEUX XC Integrated 760mm |
Představec | DEUX XC Integrated 60mm |
Sedlovka | ROCKSHOX Reverb AXS 150mm |
Sedlo | FIZIK Vento Antares 00 |
Pláště | SCHWALBE Rocket Ron Evo 29” x 2.25” / Thunder Burt Evo 29” x 2.25” |
S červenou je třeba šetřit :-)
Po půlroce jsem si na FA už zvykl. Pohodové jízdy Bias 0, závody 1.
Jiří, nemyslel jsi spíš zprznit červeným eloxem? :-) Zůstal bych u stříbrné a další doplňkovou barvu nepřidával.
@tomxxx Chceš, jezdím na něm chvíli, takže si zatím zvykám, ale už jen kvůli těm hadicím to stálo za to.
Pěkné kolo, ale chtělo by to trochu oživit aspoň třeba červeným eloxem.
Ještě jsem zapomněl na centrální tlumič – jeho baterie vydrží násobně déle než ta ve vidlici. Mám pocit, že ho dokonce nabíjím méně často než přehazku.
Jezdím s nastavením BIAS +2, ale nejsem si jistý, jestli to má nějaký vliv na výdrž baterií.
Nejvíc energie žere FA v přední vidlici – vydrží mi zhruba 250 km.
Sedlovku používám jen jako držák na náhradní baterii.
Power Meter vydrží přibližně půl roku,
Transmission kolem 600–800 km
a ovladače odhaduju minimálně na rok.
Mimochodem, tu multinabíječku na čtyři aku jsem ještě ani nevybalil – pořád používám starou oldschool nabíječku, co jsem kdysi dostal k jinému kolu.
Takže obava ze sedmi baterií je úplně zbytečná.
Piccoly mám na 2 kolech. Jsou to neuvěřitelně silné brzdy (porovnávám s shimano xtr 2 písty, Magura MT7 a Sram level stelth ultimate 4 písty), ale nejlepé brzdí s originál destičkama, které mi vydrží 800 – 1000 km.
V této cenové kategorii bych čekal matchmaker ovladače/brzdy. Nelibí se mi geometrie kola. A ty spacery pod kokpitem bych vyhodil jako první :)
kolo parádní, musí letět :D
technická: nechápu ten kokpit, proč –17st negativ a pak 3cm podložek pod ním?, je to ošklivé, a při tomto rozpočtu nebyl problém objednat vhodnější kokpit. pokud posed není definitivní – a bude se ladit OK.
Asi si prodal ledvinu 355 000 kč je šílené
Akorát bych v tomto zdvihu nahodil starého Reverba AXS, ten je přece jenom hezčí.
Krásný kolo za 5 :)
až se budeš chtít zbavit těch XRC 1200 dej vědět, rád je koupím :)
Supr čupr, tvůj plán se mi líbí, jinak jsou teď skladem brzdy Intend Trinity TR, tak zvaž i je. :-)
Dal bych aspoň červenou sidlu, ať to není takový páprdovský funébr bike, jinak top.
Já zase zvážiju, jestli ten FA nechci, protože 5 hadic a bowenů je moc.
Cena 355k a s dalšími upgrady se to už bude blížit k 500k :-)) Ale rozumím ti, plně sériové kolo bych taky nechtěl. Ať ti to jezdí!