Tak po delsi dobe si zde s dovolenim odlozim dalsi kousek do databaze :)
Konecne se mi do ruky dostal tenhle krasavec v moji velikosti, prahl jsem po nem snad uz od te doby co ho v roce 2002 udelali, ale ve 20" a nepraskly se mi ho az do ted nedarilo sehnat :)
Kdyz uz se mi dostal do ruky, tak se mi v hlave okamzite objevila hrisna myslenka s gramarenim. Nastesti toto obdobi uz mam davno za sebou a rekl jsem si jen tak lehce :) Na nekterych mistech proste gramareni nehodlam uz nikdy vice riskovat a i tak se mi to castecne vymstilo. Nechal jsem se zlakat dusema Revoloope 45G/ks a to byl nesmysl. Koupil jsem 2 ks a hned po instalaci zacala jedna uchazet primo je spoji, takze jsem tam dal zase Schwalbe Extralight a pohoda.
A nejvetsi vyzva a zaroven neodolatelne pokuseni byl tuning Sidky. Vzdycky jsem cetl na zahranicnich forech, jak se da hodne vahove stahnout Sid a po letech se mi konecne dostali do ruky oba potrebne modely! Kombinaci vnitrnosti SID RACE 2001 a SID RACE CARBON nohy + Ti cepy a srouby. Vysledek 1133g :) vc naplni a jezka.
Hodne me prekvapil brutalni vahovy rozdil bowdenu Aligator LY998 v kombinaci Jagwire KEB. opravdu cca 60% dolu! A zbytek uz byla zabava :)
(vloženo 8.9.25)
| Značka | Scott |
| Model | Team Issue |
| Modelový rok | 2002 |
| Velikost | 20" |
| Hmotnost | 8,360 |
| Rám | Scott Team Issue Scandium/alu 1194g!!! |
| Vidlice | Rock Shox SID Carbon Tuning! 1133g!!! |
| Hlavové složení | Cane Creek S2 |
| Kliky | Race Face Next LP |
| Středové složení | Race Face Taperlock Ti |
| Přesmykač | Shimano XTR FD-M953 |
| Měnič | Sram X.0 carbon |
| Řazení | Sram X.0 |
| Převodník | Coda Competition 29/44 |
| Kazeta | Shimano XTR CS-M952 |
| Řetěz | Connex |
| Náboj přední | Zapletena kola CrossMax XL Ceramic |
| Náboj zadní | Zapletena kola CrossMax XL Ceramic |
| Brzda přední | Avid SD Ti |
| Brzda zadní | Avid SD Ti |
| Brzdové páky | Avid SD Ti |
| Ráfek přední | Zapletena kola CrossMax XL Ceramic |
| Ráfek zadní | Zapletena kola CrossMax XL Ceramic |
| Pedály | Crank Brothers Egg Beaters Ti |
| Řídítka | Thomson X Country Carbon |
| Představec | FRM Scandium |
| Sedlovka | Thomson Elite |
| Sedlo | Selle Italia SLR carbon |
| Pláště | Schwale Furious Fred EVO 26x2.0 |
To cbb: hele dalsi FF v planu nakupovat nemam, je to sice uzasne lehky plast, ale vazne použitelny opravdu pro specifické podmínky :D
Nádhera, někde jsem tu tvou anabázi s těmi SIDy už četl. K tomu rámu pěkně sedne. Za sebe (čistě subjektivní názor) bych dal přestavec a sedlovku od jedné značky a tak nějak mi tam nesedí ten XTR přesmykač. Takový stříbrný X-9 by mi tam podle mě zapadl víc.
Krasny youngtimer a pekne fotky. Velky palec hore za Crossmaxy XL. Nemal som tu cest na tuto verziu, dostal som sa az k verzii SL (v striebornej verzii) a bol som s nimi velmi spokojny. Skutocne velmi pekna stavba. Urcite 5*
P.S. Ak by si mal zaujem, tak mam este jeden FF vo verzii 26×2.0" Kevlar plonkovy. Povedz si cenu. Poslem Zasielkovnou.
Spise do sbírky :) a na opatrné ježdění :D
Pokud budu na tom chtít jezdit bez kompromisu a aby mě nic nesralo, tak bych urcite dal normální pneu a razeni Halfpipe nebo packy xo, toho jsem si vědom. Ale to občasné ježdění ok.
Ono to tak asi dopadne, protoze jenom při prvnim projeti to kolo vystřelí jako kulka vpřed a asi bude skoda ho nechat jenom na zdi.
Jojo to je novější ročník 03 a mladší o kous.
Ten rozdíl děla to množství oleje a ten tubus u Pure delite.
Mám spodek a vnitřnosti z Race a vrch z Team Carbon. Bez zamykání. Možná to ale bude malinko novější Race, 3 ventilky s pure-de-lite nebo jak se to jmenovalo.
Počkej o 100g těžšího sida než tento? A máš tam vnitřnosti ze Sida Race 2001? Ten má totiž jenom tlumici patronu velice podobnou co se dávala do judy 98’ ! To je podstatne! Tahle patrona dávala jenom do teto race! Jine race uz to měli jinak.
Mam stejně udělaného SIDa, ale je o 100gr. těžší, asi to dělají ty titanové čepy a šrouby.
Revoloop duše, stejný problém, dal jsem do nich trochu mléka na bezduse a pohoda.
No a samozřejmě špatným zacházením a přetahováním šroubu apod… prostě jako dneska ????
S tím praskáním to bylo časté, ubírali materiál kde se dalo, však jenom hlavova trubka je tlustá jako papír, takže hlavně tam.
Naprosto nekompromisní i funkčně i vizuálně! Za 5*
Píšeš neprasklý – Jak na tom vlastně bylo to „Scandium“ ohledně praskání únavou v porovnání s tehdy běžnou slitinou Al?
Jediná vidle na který jsem se bál dolů z kopce byl SID. Řekl bych, že na gravel ideál :-D. Máš to fakt super.
Já byl tenkrát poprděnej z toho modelu G-zero. Ještě bych někde našel článek v cykloservisu, kde dělali bikecheck týmový modelu, co na něm jezdil Frischknecht…
To je úplně boží.