Mam rad horáky z devadesatek, tak každy rok davam do kupy skoro stejne kolo, kolo se jeví jako dokončené, ale mam plán… Fasconovaly mně kluci z FERN bicycle ( https://www.fern-fahrraeder.de/…road-touring ), a jejich cesťáky, tak pokud nadšeni neopadne bude se řezat, vrtat a pajet.
To kolo je mimo jakoukoliv kategorii, pro mně je to silnice do města, do budoucna tam hodím jine pláště Schwalbe Big Apple a možna i zkusím jini vyplety.
Co se tyče osazeni je tam můj ověřeny setup zakladem kterého jsou kliky shimano z roztečí 110 (LX, EXAGE, Alivio C10), ktere už od vyroby maji největší pilu 46 zubů. Dale jsem hodně vyběravy co se tyče řazeni, musi to chodit bez námahy, čistě a přesně. Zbytek je taky XT jako paky, ale bez problemu snesu i nižší řady jen u přehazovačky dávám kolečka z desítkového XTečka bo prumyslove ložiska, je to spiš takova úchylka a tady je zrovna nemam protože je to nedostatkove zboži, pokud někdo mate navic z namotané nebo naražené rad se je ujmu.
Za pozornost stoji i vidle z kola Arcadia ktere bylo vyrobeno z trubek ISHIWATA, jen se musel prodloužit krk.
Chce to ještě nějaké ergonomicke gripy, kolečka na přehazovačku, světlo dopředu, rozvrtat sedlovu trubku z 26,8 na 27,2 určitě tam chci sedlovku bez offsetu, a pak cele to rozebrat, nechat dle požadavku upravit, novy lak, a pak když se to tak razantně promění tak nejsem jisty že tomu bude konec…
Jednim z bezpečnostních prvku jako helma se pro mně stalo světlo Cubelights, přidává to pocit čitelnosti pro řidiče co jede vzadu, a to znamená dalši bod pro mojí bezpečnost.
Marin je dopravní prostředek, vždy mně spolehlivě doveze do a z prace takže cil dosaženo, a když bude čas tak cestu 80+ na tom ujedu bezbolestně.
(vloženo 3.8.25)
Značka | Marin |
Model | Muirwoods |
Modelový rok | 1994 |
Velikost | 21 |
Rám | Marin |
Vidlice | Arcadia ISHIWATA |
Hlavové složení | Ritchey |
Kliky | Shimano Deore LX M560 |
Přesmykač | Shimano Deore XT |
Měnič | Shimano Deore XT |
Řazení | Shimano Deore XT M739 |
Převodník | Shimano Deore LX |
Kazeta | Shimano Deore LX |
Náboj přední | DT Swiss |
Náboj zadní | DT Swiss |
Brzda přední | Tektro Quartz |
Brzda zadní | Tektro Quartz |
Brzdové páky | Shimano Deore XT M739 |
Ráfek přední | Inferno |
Ráfek zadní | Inferno |
Řídítka | Orbea |
Představec | Orbea |
Sedlovka | Ritchey |
Sedlo | EC 90 |
Pláště | Schwalbe Fast Fred 2,25 |
Buďte v klidu, kola jsou Inferno, materiál Magnesium, vnitřek/naboje DT Swiss je tam ratchet a samozřejmě i průmyslová ložiska, neváží to jako Grimeca spolu z lehoučkýma pláštěma je to fakt přijatelné. Už mam doma kola Motex na ktere hodim plaště Big Apple, tak tipuji že na tom budu hůř než teď, až na to dojde tak schválně to budu i vážit. A duvodem proč zrovna tito loukotě nebo proč kola Motex je že maji ve srovnani z ostatnímy větší vnitřní šířku ráfku 21 mm, tak je to taková daň funkčnosti když chceš vozit širší pláště.
punk za pet
Pokud jsou to kola Grimeca, tak to jsem mel kdysi v rukou a na kole bych to teda nechtel, byly hooodne tezky.
Loukotě jsou škaredé, a to je dobře, protože krásy je kolem nás až moc. Žádná nudařina – pět kulí, jako v Sarajevu.
Koukám na to už druhý den a pořád se nemůžu smířit s těma kolama. Přiznám se že nevím co je to za historický technický poklad, ale hrozně mě tam štvou.