Trochu se zpožděním, ale co už…
Nová evoluce dětského kola, zase dva roky pryč a větší velikost. Leze to do peněz, fakt :).
S ohledem na fakt, že předchozí Kubík C62 Race fungoval celé dva roky excelentně, absolutně žádný problém, tak volba byla trochu jasná. To stejné ve větší velikosti, pokud možno. A světe div se, to stejné kolo stále v prodeji s mírným upgradem, hlavně cenovým (nahoru).
V zimě bylo času dost hledat, už jsem měl v košíku úplně stejné kolo, ale pak jsem narazil na tohodle modrého fešáka, označení SLX bondi blue.
Moc tomu nerozumím, proč SLX, kolo mělo komponenty XT :). Asi interní označení.
Proti verzi Race, kde je Lyrik a Superselect+ je tlumení Fox 36 a X2, obojí Performance, brzdy XT 8120 vs Magura MT5/MT4, pohon komplet Shimano XT (to nevadilo, věděl jsem, že to stejně celé předělám na Sram).
Takže rozhodnuto, ještě klasický dotaz na prodejce v ČR, jestli by se aspoň trochu nemohl přiblížit ceně z Německa (ne vůbec, to bych nemohl, oni mají úplně jiné ceny), splnil jsem morální povinnost podpořit prodejce v ČR a objednal samozřejmě v Cube store v Německu. Za tři dny doma, krabice jako kráva, musel jsem to vyndat z krabice a nechat šoférovi DHL tu krabici na spálení, do auta bych to nedal.
Balení jako vždy precizní, v tašce komplet návody na všechno, kolo obalené na choulostivých místech ještě navíc kartonem. Došlo včas, tak to dostal pod stromeček, ty vole, odlákat obě děcka (mladší by to hned šplíchnul) odpoledne pryč, abych to tam mohl dovléct a nějak zakamuflovat, to byl výkon hodný agentů Stasi :)).
Samozřejmě, radost obrovská…
Nicméně, na váze nelichotivých cca 14,6 kg v původním setupu.
Celé jsem to nakonec rozhodil, kola Newmen šla rovnou do krabice na terasu, nahozeny trochu omlácené, ale plně funkční karbony od Ibisu s i9 nábami, jiné pláště, komplet pohon XT pryč a nahrazen Sram GX, trochu pokrátit rodla a hotovo. PÁR NĚMCŮ BYCH POSTAVIL KE ZDI ZA TO HLÁVKO S INTEGROVANÝMI KABELY. Pokrátit bowdeny a hadice byl docela kumšt a furt je to esteticky hnusné…v rámu už je prostor pro nějaký vercajk, tak to nemusí už vozit v báglu, duše, montpáky a nějaký ten inbus se tam v pohodě vleze.
Kámoš mi to polepil fólkou, ten matný lak je prevít, sám jsem se do toho už nechtěl pouštět.
Pedály – raději jsem to vyfotil bez, protože synek chtěl zpátky ty svoje hnusné, bílé, úplně dobité, ošoupané celohliníkové platformy s 10 piny na každé straně, úplně fuk, jestli to ladí, hlavně že to drží, TATI :). To jsem musel trochu rozdejchávat :).
Je to trochu konfekce, ale pro děcko myslím pořád super bike a pro mou šrajtoflu úplně v pohodě akceptovatelné. A váze nakonec bez pár gramů cca 14 kilo, no…
Vědíc, co s tím bude zase provádět, že ta modrá kráska, které jsem v dílně věnoval tolik lásky a nervů (HLÁVKO), bude zase furt lítat do luftu jak nějaký bazarový dirt, dopady na placku, když to nevyjde, že ty krásné karbonové kliky Praxis budou do čtvrt roku ošoupané do běla…
Ještě mě čeká jedna velikost, má momentálně nějakých 165 cm… Takže za dva roky repete a snad už to bude poslední bike, co budu platit já :))
(vloženo 25.5.25)
Značka | Cube |
Model | Stereo One55 C:62 |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | M |
Hmotnost | 14 |
Rám | Karbon |
Vidlice | Fox 36 Performance Grip2 160 mm |
Tlumič | Fox X2 Performance 205x60 mm zdvih 155 mm |
Hlavové složení | Acros ICR - vykostit ty vocasy :) |
Kliky | Praxis Girder HD carbon |
Středové složení | Praxis |
Přesmykač | - |
Měnič | Sram GX lunar |
Řazení | Sram GX lunar |
Převodník | Praxis 32t |
Kazeta | Sram GX 10-52 |
Řetěz | Sram GX |
Náboj přední | i9 Torch |
Náboj zadní | I9Torch |
Brzda přední | Shimano XT 8120 |
Brzda zadní | Shimano XT 8120 |
Brzdové páky | Shimano XT 8120 |
Ráfek přední | Ibis 942 carbon |
Ráfek zadní | Ibis 942 carbon |
Dráty | Sapim X-race |
Pedály | hrozný, omlácený platformy |
Řídítka | RaceFace Turbine zkrácené na 750 mm |
Představec | RaceFace Turbine 35mm |
Sedlovka | Cube - TranzX 150 mm |
Sedlo | SDG Bel air |
Pláště | Přední Bontrager SE5 Team Issue 29x2,5, zadní Maxxis Dissector 29x2,4 |
Napiš si do profilu zdvihy P+Z