Po letech na 27,5” trail fullu to chtělo změnu a trochu víc XC kolo na ježdění kolem komína. Tallboy nebyl k sehnání, Transition se mi vždy líbil, tak Spur nakonec vyhrál. Plán postavit to jako budget bike a přeházet ze starého kola co jde, vzal opět za své. Zůstalo řazení, řidítka a sedlovka, která mohla zůstat jen díky Asasinovo magii.
Jede to pěkně, kola od Toma jsou skvělá, tuhá a váží 1430 g. Po letech na Magurách trochu změna na poli brzd a Intend představec je krásný a váží jen 85g. Rám je pocitově trochu měkčí do boku než jsem byl zvyklý (aby taky ne, když váží jen 2.6 kila), ale nahoru to jede snad i líp než VPP. Dolů naopak trochu víc drncá, pořád je to spíš XC než Trail kolo, ale zvládne hodně. Komín pod představcem se ještě bude řešit až bude posed finální. Váha komplet s Fidlock základnou, nářadíčkem (Daysaver), CO2 pumpou a bombičkou 12.09 kg.
(vloženo dnes)
Značka | Transition |
Model | Spur V2 |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | L |
Hmotnost | 11.86 kg |
Rám | Transition Spur V2, 120 mm, Ride Wrap folie |
Vidlice | Fox 34 Performance Elite FIT4, 130 mm |
Tlumič | Fox Float DPS Factory, 190x45 mm |
Hlavové složení | Cane Creek 110, karbonové podložky Tune, karbonové víčko Beast |
Kliky | Race Face Era, 170 mm |
Středové složení | Race Face Cinch BSA |
Měnič | Sram XX1 AXS |
Řazení | Sram AXS |
Převodník | Race Face NW, 32T |
Kazeta | Sram X01, 10-52T |
Řetěz | Sram X01 |
Náboj přední | DT 350 SP |
Náboj zadní | DT 350 SP, 36T |
Brzda přední | Hope E4, Magura Storm SL.2 180 mm, titanové šroubky |
Brzda zadní | Hope E4, Magura Storm SL.2 180 mm, titanové šroubky |
Brzdové páky | Hope XCR Pro, karbonové páčky, hliníkové šroubky |
Ráfek přední | EIE A29C30D28 SL, paintless, bez děr |
Ráfek zadní | EIE A29C30D28 SL, paintless, bez děr |
Dráty | Sapim CX Ray vpředu, kombinace CX Ray / CX Sprint vzadu |
Pedály | Shimano XTR 9100 |
Řídítka | Race Face Next R |
Představec | Intend Grace FR 35mm |
Sedlovka | Rock Shox Reverb AXS 170 mm snížený na 150 mm |
Sedlo | Ergon SM Enduro Pro, titanové ližiny |
Pláště | Specialized Ground Control Grid T7 29x2.35” / Fast Trak Grid T7 29x2.35” |
Super, trochu to kazí ten kashima tlumič, ale jinak fakt pěkný. a lehoučký.
Dazz: ano, je to takto standard a byl to jeden z hlavních důvodů proč jít právě do Spura. Vnější vedení brzdy mám na sjezďáku a tam je to podle mě ještě důležitější než na XC.
Kolo parádní, ale vedení zadní brzdy vně je takto u Spuru standard ?
Nějak se mi to na tom Spurovi moc nelíbí.