Transition Spur V2

Přidat foto

Po letech na 27,5” trail fullu to chtělo změnu a trochu víc XC kolo na ježdění kolem komína. Tallboy nebyl k sehnání, Transition se mi vždy líbil, tak Spur nakonec vyhrál. Plán postavit to jako budget bike a přeházet ze starého kola co jde, vzal opět za své. Zůstalo řazení, řidítka a sedlovka, která mohla zůstat jen díky Asasinovo magii.

Jede to pěkně, kola od Toma jsou skvělá, tuhá a váží 1430 g. Po letech na Magurách trochu změna na poli brzd a Intend představec je krásný a váží jen 85g. Rám je pocitově trochu měkčí do boku než jsem byl zvyklý (aby taky ne, když váží jen 2.6 kila), ale nahoru to jede snad i líp než VPP. Dolů naopak trochu víc drncá, pořád je to spíš XC než Trail kolo, ale zvládne hodně. Komín pod představcem se ještě bude řešit až bude posed finální. Váha komplet s Fidlock základnou, nářadíčkem (Daysaver), CO2 pumpou a bombičkou 12.09 kg.

(vloženo dnes)

Nr.4
Ohodnoť bajk: (5  / 31 hlasujících)
Značka Transition
Model Spur V2
Modelový rok 2024
Velikost L
Hmotnost 11.86 kg
Rám Transition Spur V2, 120 mm, Ride Wrap folie
Vidlice Fox 34 Performance Elite FIT4, 130 mm
Tlumič Fox Float DPS Factory, 190x45 mm
Hlavové složení Cane Creek 110, karbonové podložky Tune, karbonové víčko Beast
Kliky Race Face Era, 170 mm
Středové složení Race Face Cinch BSA
Měnič Sram XX1 AXS
Řazení Sram AXS
Převodník Race Face NW, 32T
Kazeta Sram X01, 10-52T
Řetěz Sram X01
Náboj přední DT 350 SP
Náboj zadní DT 350 SP, 36T
Brzda přední Hope E4, Magura Storm SL.2 180 mm, titanové šroubky
Brzda zadní Hope E4, Magura Storm SL.2 180 mm, titanové šroubky
Brzdové páky Hope XCR Pro, karbonové páčky, hliníkové šroubky
Ráfek přední EIE A29C30D28 SL, paintless, bez děr
Ráfek zadní EIE A29C30D28 SL, paintless, bez děr
Dráty Sapim CX Ray vpředu, kombinace CX Ray / CX Sprint vzadu
Pedály Shimano XTR 9100
Řídítka Race Face Next R
Představec Intend Grace FR 35mm
Sedlovka Rock Shox Reverb AXS 170 mm snížený na 150 mm
Sedlo Ergon SM Enduro Pro, titanové ližiny
Pláště Specialized Ground Control Grid T7 29x2.35” / Fast Trak Grid T7 29x2.35”

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Kubánec
Kubánec

dnes 18:26

Brzda venkem je právě super :)

Reagovat
Atilla
Atilla

dnes 18:07

Super, trochu to kazí ten kashima tlumič, ale jinak fakt pěkný. a lehoučký.

Reagovat
Nr.4
Nr.4

dnes 15:10

Dazz: ano, je to takto standard a byl to jeden z hlavních důvodů proč jít právě do Spura. Vnější vedení brzdy mám na sjezďáku a tam je to podle mě ještě důležitější než na XC.

Reagovat
ra.ma1
ra.ma1

dnes 15:04

Totaaaal krasa! Top 5!

Reagovat
Dazz
Dazz

dnes 14:03

Kolo parádní, ale vedení zadní brzdy vně je takto u Spuru standard ?

Nějak se mi to na tom Spurovi moc nelíbí.

Reagovat
Janek.5
Janek.5

dnes 13:36

Pěkný profil u mě máš za 5!!!

Reagovat

Další galerie z kategorie

Debus 4
criss23 7
Nr.4 6
Debus 3
k-t-d 0
FilipN 5