První den závodu začal zostra stoupáním na Borůvkovou horu. Hned po startu jsme nastoupali asi 750 m na 14 km. Tady to byl klidnější úsek.
Před Jeseníkem.
Nahoru na tu hromadu šutrů nás trasér Číža netahal.
Pomalu se stmívalo a při stoupání na Smrk začala být zima jako kráva. Ten večer jsem si hodně posunul limity, co jsem ještě schopnej zvládnout.
Nad Hanušovicema.
Druhý den ráno jsme z RP1 v Branné sjeli kolem Mílařského CP2 ve Františkově.
Van Rysel tým :-)
Tlačba na zříceninu nad Brníčkem. Další kamarád to komentoval slovy "Ach ráno raníčko, z*urvený Brníčko."
Strážce vrchu Bradlo.
Zámek v Úsově.
Snídaně šampionů.
Litovel.
Uničov.
Mutkov.
Výhled na Šternberk.
Maminka mi říkala, že si mám mýt nohy,
Tupé drtění pedálů.
Holešovský zámecký park.
Stoupání na Hostýn tentokrát v dobré náladě. Byla to jiná cesta, než před 2 lety, To jsme to šli totálně vypnutý.
Sv. Hostýn. Sluší to tam tomu kolu. Poprvé jsem na něm jel vícedenní závod a jsem fakt rád, že jsem měl možnost ho za dobrý peníze koupit.
Spaní na rozhledně Maruška nad Trojákem.
Ranní výhled z Marušky.
Dostávali jsme se do míst, kde vede i jižní trasa Mílí.
Chvíli potom se kamarád nepěkně rozšvihal, když měl nejspíš mikrospánek, uklouzla mu ruka z rodel a šel na levou stranu. Navigace v háji, ohnutý řidítka a sedřenej. Ale nakonec do cíle dojel.
Sem netušil, že Hillaryho výšvih je v Bílých Karpatech.
Stoupání k rozhledně Obecnice.
Rozhledna Obecnice.
Doleva Míle, doprava Moravia Divide.
Velká Javořina.
Na tomhle místě jsem před 2 lety utrhl kliky. Teď jsem tu zjistil, že mám přetržený lanko k zamykání tlumiče. Ale dojet šlo v pohodě. Jen si člověk musel dávat bacha.
Finisherské foto.
Dnešní snídaně v nádražce v Břeclavy.
Moravia Divide 2025. Návrat na místo činu, když před 2 lety jsem závod nedojel pro zlomené kliky 100 km před cílem. Nyní se do cíle dojet podařilo. Trasa byla pěkná, náročná, ale fér. Koukli jsme se do Polska i na Slovensko. Z Jeseníků jsme to vzali na jih, viděli Hostýnky i roviny Litovelské oblasti. První večer hrozná zima, pak už počasí lepší. Přes den krásně, dokonce nezapršelo. Díky Martinovi, Štěpánovi, Honzovi a Zdeňovi za spolujízdu. Byla to jízda. No a hlavní dík patří člověku, který tohle celý dal dohromady. Takže díky Čížo. Odmazávání pomníčků se tohle jaro zatím daří, za 3 týdny další pokus o Loudání(čko).
(vloženo 15.5.25)
Kacko: To je pro mě jediná nevýhoda ta váha, jinak mám ten spacák fakt rád. Ted v červnu budu mít na závod půjčenej od kamaráda od Patizonu Dpro 290 v M. Vejdu se do něj tak tak, ale vejdu a chci mít zbaleno jen do podsedlovky, abych měl řidítka volná.
Však taky foukalo tuším 10–12m/s proti celých 60km roviny.. Ten Patizon vypadá dobře, vezl jsem podobně těžkou čínu, ale pod 5 stupňů se v ní nedá vydržet.
kotew. Díky!
Kacko: První noc jsme spali na RP1, tam jsme přijeli hrozně zmrzlý. Já kolem půl 11, kluci asi hodinu po mě. Druhou noc v Úsově na fotbaláku, třetí noc za Holešovem pod střechou, čtvrtou na tý Marušce a poslední v lese na Slovensku. Já a ještě jeden kámoš máme Patizon G400 a třetí má Vikinga 600.
Krása a obdiv,, GJ pánové.
Enron: Tyjo respekt! Já byl rád, že jsem vždy dojel na RP a tam taknějak v teple přespal. Ta zima bere sílu. Jaké jste měli spacáky?
Miťo: Až na tu zimu bylo počasí krásný. Ani nekaplo. Jen ten vítr mohl být ba těch rovinách vlídnější. Ale to už bych si moc vymyslel.
Moc pěkný! Fotky, atmosféra. Počasí přálo, dlouho nepršelo, jen ta zima v noci musela být fakt drsná! Klobouček pánové!
@Enron
cili pres kilo a 2km vejskovych denne. Jste machri
Pánové,všichni Vy ,,dálkaři- mílaři,,apd jste pro něuvěřitelní BOURÁCI.
Z fotek to uplne nevidim – kolik jste to jeli dni?