Drátový počítač Cateye-mity
Šroubovací pastorek sachs maillard 7s 13-28
V roce 1993 jsem si nechal u firmy Bareš postavit rám na míru na moji výšku 186cm.Postupně v rámci tehdejších finančních možností jsem pořizoval komponenty a kolo postupně kompletoval. Původně na něm byly zapletená kola na nábojích čz a ráfcích remerx aero. Ale když začaly na zadním kole praskat dráty,tak jsem obě vyměnil za kola berreta-ruote.
Když jsem si pořídil nové kolo,tak jsem se chtěl původně tohoto veterána zbavit,ale mám k němu citový vztah,tak nakonec zůstal doma.Je na něm kromě nových kol a plášťů všechno původní z roku 1993.Občas ho projedu na kratší trase do 50km,jelikož na dnešní poměry jsou na něm těžší převody a vzhledem k věku už takovou výkonnost přeci jenom nemám.
(vloženo dnes)
Značka | Bareš |
Modelový rok | 1993 |
Velikost | 60 cm |
Hmotnost | 11 kg |
Rám | Bareš CrMo |
Vidlice | Bareš CrMo |
Hlavové složení | čz |
Kliky | Sachs Rival 7000 |
Středové složení | čz |
Přesmykač | Sachs Rival 7000 |
Měnič | New success aris |
Řazení | New succes aris |
Převodník | Sachs Rival 53-39z |
Kazeta | Sachs Maillard 7sp 13-28 |
Řetěz | Sedis |
Náboj přední | M-wave 36 děr |
Náboj zadní | M-wave 36 děr |
Brzda přední | Sachs Rival 6000 |
Brzda zadní | Sachs Rival 6000 |
Brzdové páky | Sachs |
Ráfek přední | Berreta ruote |
Ráfek zadní | Berreta ruote |
Dráty | cnSpoke |
Pedály | Lyotard |
Řídítka | Itm |
Představec | Itm |
Sedlo | Selle San Marco fox |
Pláště | Continental ultra sport kevlar 622-25 |
Kola/rámy Bareš se mi líbí, dřív, tj. 90. léta byly docela levné a celkem slušná kvalita. Dnes už Bareš rámy nevyrábí, leda snad pro tandemy. Přijde mi, že docela podražili, třeba servisní práce, co uvádí v ceníku. U starého rámu jsem zvažoval nechal přelakovat, zkrátit zadní stavbu, ale v podstatě by se to nevyplatilo, to je jednodušší koupit nový rám.
Silniční kola z té doby mívají těžké převody, ale to přece není problém, jednak jde dát kompaktní kliky a taky kazetu nebo kolečko s většími pastorky.
Ještě před ?5 lety bylo možné si nechat rám vyrobit, teď to už neinzerují. Asi by ho udělali, ale obávám se, že by kvůli většímu zájmu natáhli cenu.
Taky doma Barese hyckam. Moje prvni kvalitni kolo postavene na miru na shimano 105 jen o par let pozdeji nez tvoje. Po obycejnem favoritu ktery jsem mel predtim neuveritelny kvalitativni skok. Detaily kola jsou v mem profilu. Jsem na tom stejne, na pravidelne jezdeni prilis tezke prevody, tak ho jen obcas projedu a stale zasnu jak pekne to jezdi a brzdi.
Jo,byla to ,,pálka,,Já si byl pro 1. komponenty Shimano v LAA u Brachtla.Kliky 105,dvojpáčka na navářku a řetěz :-)
Nad tou sadou New Succes v kufru jsem taky slintal,ale v tu dobu ji koupit bylo nad moje finanční možnosti. Tak jsem komponenty pořizoval z výplat postupně,proto na kole není ucelená sada.
U p.Bareše jsem si nechal postupně vyrobit 3 rámy.
Bylo super,že si člověk mohl nakonfigurovat naprosto individuální rám.
A když se v Brně na Janské ve výloze objevila v kufru sada New Succes,tak jsem poslintal výlohu.
Páky Ergo Power a převodníky od Campy.Asi nějak spolupracovali.
Pěkný kolo.
Pěkné kolo! Tehdy se mi líbila sada Rival v šedém laku, 105tka od Shimana byla podle série někdy až moc zelená a 600ka moc drahá. Nakonec jsem komponenty kupoval postupně a skoro nic nebylo z jedné sady :-)