Po letech jsem si chtěl zase postavit kolo bez baterek :)
(vloženo 8.5.25)
Značka | Transition |
Model | Sentinel V2 |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 13,18kg (bez nářadí) |
Rám | Transition Sentinel (150mm) |
Vidlice | RockShox LYRIK Select 160mm |
Tlumič | RockShox Delluxe Ultimate 205x62,5mm |
Hlavové složení | Cane Creek Hellbender 70 |
Kliky | Sram XX1 Eagle 175mm |
Středové složení | Sram DUB BSA |
Měnič | Sram XX1 Eagle Lunar |
Řazení | Sram XX1 Eagle Lunar |
Převodník | Sram X0 T-Type 32z |
Kazeta | Sram XG-1295 10-50z |
Řetěz | Sram XX1 Eagle |
Brzda přední | Sram Code RSC + 180mm Centerline 2 Piece |
Brzda zadní | Sram Code RSC + 180mm Centerline 2 Piece |
Ráfek přední | Zipp 1ZERO Hitop S |
Ráfek zadní | Zipp 1ZERO Hitop S |
Řídítka | Bontrager RSL 35x780mm |
Sedlovka | OneUp V3 240mm |
Sedlo | Specialized POWER 155mm |
Pláště | Pirelli Scorpion Enduro M 29x2,4 |
Nechci rejpat ale fakt je ta kazeta XX1? Mám tu stejnou a je to X0. V XX1 se delala v jinych barvach.
Nesmí se to tam cpát na sucho.Pomocí silikonu jsem narval Hayes hadici do ST Evo. Na netu většinou psali ,že to nejde…
Transka parádní.
Hadice venkem jedině! Nesnáším ty vnitřní vedení. Je to k ničemu a nedej bože že máš širší hadici než je Shimano standart. Pak se i z dobře udělaného vnitřního vedení může stát solidní peklo.
orm: Nebudeš tomu věřit, ale vzpomněl jsem si na tebe, když jsem to planoval vše lankové ;)
Parádně nafocený kolo, který má na velikost XL i docela pěkný tvary. Hmotnost je super, něco dělaj asi ráfky, něco absence expanzky tlumiče a jinak to musí bejt i slušně lehkej rám.
Jako jeden z mála tu vozíš Pirelli Scorpion Enduro M – jaký z nich máš dojmy na delší přesuny a jaký z terénu (předek/zadek)? Kolik tahle verze váží a jak je to reálně široký?
Moc pěkný bajk, vedení zadní brzdy je ok, ale přední 180 kotouč bych nedal psichycky :-) a ten bašguard taky. Pěkné.
Njn, libovka se vším všudy… co k tomu říct víc. A za mě teda taky je vedení brzdy venkem spíš plus. Ne že bych měnil brzdy nějak často, ale rozpojovat je v případě potřeby… i jednou je dost… ;)
Jinak omluva za fotky, jsou trochu slabší… Mám vybrané hezké místo, ale včera byla u nás taková kosa, že se mi tam nechtělo jet :))) Takže si ho nechám na nafocení jiného kola. Třeba Sentinela V3 :)
Záměr byl postavit si relativně lehké, bezúdržbové kolo, které pojede do kopce i z kopce. Po všech těch AXSkách, Flight Attendantech, Podech… jsem chtěl jednoduché a funkční kolo. S kolem jsem spokojený, splnilo mé očekávání :)
hvala: Pláště po asfaltu jedou, z kopce za sucha taky nemám problém (jsem už v letech a jezdím pomalu). Za mokra je to na nich už celkem lambáda :)
Hezký, decentní, učesaný. A navíc na takovou krávu velikou pěkná váha. Za plnej.
Transition to beztak bere jako nej reseni a velky plus pro dost zakazniku.
Ja tam teda nic praseckyho nevidim.Jen fajn vedenou brzdu
Lachtis: Vidíš, a za mě je to taky super. Raději bych teda po rámu vedl všechno, ale když už, tak fajn, že aspoň ta brzda je dostupná.
Tvl ta hmotnost na xl hodne dobra. Nejak tam nevidim zadnej extra lehkej komponent :-). To ma ten ram a kola tak malo?
Petrem a LM: Jasný, já to chápu a jak píšu, sám to takhle mám u svého buřta, takže nehejtím, aniž bych to nevozil…, ale kekel to prostě je a radši bych rozpojoval brzdy. Pochopím to u rámu, které nemají vnitřkem vedené vůbec nic, tak pak je to prašť jako uhoď, ale když už integraci mají a pak udělají tohle, tak za mne ne-e. Na funkci to samosebou vliv nemá, ale je to takové prasecké řešení…
Ta vaha je neskutecna. Myslim, ze se do ni nevejdu ani s tim ultralight spurem :)
Peknej stroj…prekvapil Selectovej Lyrik :)
Mě přijde ok, jen ten kinklajici/cvakajici čudl odskoku s jednim červikem mohl byt udelany trochu lepe.Dal jsem tam kousek gumy jako podlozku
Lachtis: zas může zkoušet různé brzdy bez nutnosti je rozpojovat a potom odvzdušňovat :-)
Je to pekny, ale kekel je to vedeni lanka z.brzdy na ramu :-(. Sam to mam takhle na fatbiku a je to proste skoda, kdyz vse ostatni je integrovane a pak nechaji takhle ram zhnusit.
Lišák: souhlas, ale i tak…14,5 –15kg bylo pro mě osobně mentálně vždy jako nějaké hraniční maximum…tady je pěkná rezerva na to že je to 29" XL a 160/150mm..
Krasny kolo! Jak jezdej ty plaste? Vzorek mi prijde, ze to nebudou takovy kotvy pri delsich presunech… nebo se mylilm? :)
se stále dá postavit funkční kolo s nízkou hmotností.
To se dá skoro vždycky. Jen je problém na to finančně nevykrvácet.
Krása! Světlo na konci tunelu a naděje, že se stále dá postavit funkční kolo s nízkou hmotností.
Je to letošní Deluxe tak jsem ho chtěl prubnout. Příjemně překvapil :) Jinak na tom byla X2 a ta je na bazaru :)