No není to krása?
Ano, mám stojánek, zvonek a zpětné zrcátko. Nebuď debil, zkus to taky. A že ten blatník je strašně krásnej?
Tak to je můj sokolík. Ze začátku dost štípal, ale už je ochočený a jsme nejlepší kamarádi.
Nejlepší sedlo je žádný sedlo. V zásadě se dá jezdit i na dřevěném mopu..
Moje první bezdušový kolo na kolo. Přední na první dobrou, zadní na pátý pokus. Tubeless páska se strašně přeceňuje. Naštěstí to mám na AV ventilcích, žádné Presta nesmysly.
Pracoviště cyklisty. Mobilní telefon s navigací Cyclers je samozřejmostí stejně jako zpětné zrcátko. Vnitřní rohy jsou vynález 21. století, bomba.
Vidět, ale hlavně býti viděn. Blikačka XOSS s funkcí brzdového světla. Na to co se děje za mnou, mám samozřejmě zrcátko.
Od té doby co jsem vypral v kapse kameru, tak jí raději vozím na držáku místo předního XOSS světlometu. Nádherný pohled zepředu na kolo.
(vloženo 5.9.24)
Značka | KTM |
Model | Alp Comp Disk |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | 23 |
Hmotnost | 14,9 |
Rám | KTM Alp Comp Alloy 29" |
Vidlice | RockShox Recon Silver RL - 29" - 100mm zdvih, remote, 9QR |
Hlavové složení | Ritchey |
Kliky | Shimano SLX FC-M7100-1, 175mm |
Středové složení | Shimano BB-MT501, 68/73 mm |
Měnič | Shimano SLX RD-M7100 SGS, 12s |
Řazení | Shimano SLX SL-M7100-R 12 |
Převodník | SHIMANO SLX M7100 SM-CRM75 34 zubů |
Kazeta | Shimano Deore 12s CS-M6100 |
Řetěz | Shimano Deore, CN-M6100 |
Náboj přední | Shimano Tourney HB-TX505 CL |
Náboj zadní | Shimano FH-MT500 microspline |
Brzda přední | Shimano SLX BR-M7100 |
Brzda zadní | Shimano MT200 |
Brzdové páky | P: Shimano SLX BR-M7100, Z: Shimano Altus SL-M2010 |
Ráfek přední | Remerx Rocky by KTM 622-22 32d, TR |
Ráfek zadní | Remerx Rocky by KTM 622-22 32d, TR |
Pedály | Shimano SPD PD-M520 |
Řídítka | KTM Line |
Představec | KTM Line 17°, 80 mm |
Sedlovka | SR Suntour SP12/SP17-NCX |
Sedlo | All-wings evo3 Falcon |
Pláště | Pirelli Cinturato™ Gravel Adventure Pro Gravel Classic, 40-622, Tubeless |
Odvolávám co jsem odvolal. Ořech jsem nasadil, utáhl matici kazety a drží to jak židova víra. Nechápe ani servis. Nový náboj si nechám na jindy. To stejně někdy příjde.
Ach jo, tak se. stříhnula osa zadního náboje. Bylo to Deore, microspline. Nový náboj by už je na cestě, ale stejně to nase*e. Po 4000 km bych to nečekal.
@LM: Tak to jsem pochopil správně a odpověď platí. Já ze sedla nevstávám. Z kopce je posunu těžiště dozadu.
@Pietro37: prostě poloha jezdce na kole při sjezdu v terénu. Já na kole většinou sedím jen na rovině a ve výjezdech, ale i tam je občas potřeba jít ze sedla.
Útočná pozice: Na rozdíl od neutrální pozice se útočná pozice používá, když se stezka stává strmou, kamenitou nebo jinak plnou technických prvků. Obecně lze útočnou pozici popsat tak, že máte zadek zvednutý ze sedla, váhu rovnoměrně rozloženou na pedálech, boky vzadu, hluboké pokrčení v loktech a kolenou, hrudník dole, hlavu nahoře a díváte se dolů na stezku.
@LM: Za mně gravel kola nejsou ani na opravdový gravel. Maximálně trochu rozbitá silnice…
@LM: nevím přesně co myslíš, ale pokud myslíš jízdu v terénu z kopce, tak se v zásadě jednom posunu po hýždích víc dozadu. Je tam odpružená sedlovka a ta taky pomůže.
Tak gravel není kolo do terénu. Tam ho berou jenom někteří fajnšmekři :-)
BTW: Nepřekáží ta křídla sedla nohám pokud jedeš ze sedla?
Ideální kolo na gravel jízdu. Jedu, a směji se trotlům na gravelech jak z nich vytáhli prachy a třesou se jak sulc bez tlumení a hrbí se nad beranama. I když na český asfalt je gravel kolo ideální, ale do terénu?
První jízda na bezduších, 52 km, asfalty , lesy, pole, gravel. Paráda nesmírná, asi ale spíš kvůli rozměru a vzorku, že netahám ty gumy na traktor jako někteří. 1,95 baru vepředu, 2,05 vzadu, nic zatím není, prostě se to nepodařilo stejně.
Tak jsem zase do toho musel šáhnout: opravená přehazovačka-nové ramínko , nový řetěz, nové řazení, nové gripy a nové, bezdušové pláště Pirelli gravel. Požehnán buď autoventilek.
To, na čem se sedí už pár měsíců vozím k naprosté spokojenosti mé prostaty.
@J1RKA: Díky, to spadlo když jsem točil kolo kvůli čištění a focení. Opraveno.
Trochu jsem to tady naupdatoval a vyčistil.
Jinak koukám že je to tady druhej Twitter, samá pravda a láska, výkvět národa, moudrost světa.
Dobré rady kam se podíváš…
Za deště nejezdím, blatníky mám na louže a bláto.
Na představci mám mobil s navigací Cyclers, ukazuje trasu jako screensaver a nežere baterku.
Na počítači mám (hlavně) tepovku a kadenci.
Světla mám na denní svícení, řidiči-necyklisti jsou prasata.
3×9 mi vyhovuje, zkusím to předělat na 1×12, když se mi to nebude líbit tak to vrátím zpátky.
Na čtyřhranném složení nevidím nic špatného, Až se to rozbije, uvidíme. 4 000 km zatím v pohodě.
Jak může tenhle blatník chránit záda nechápu. Možná tak tu sedlovku ale stejně to není teleskop, tak je to celkem jedno jestli je v bordelu.
Na FB máme stránku Nožové peklo a když vidím tohle, docela bych založil Bikové peklo…
Keymaker: zrcátka jsem vozil dvě, ale spotřeba byla větší než senzorů kadence. Takže vozím už jen levé ????
Klikneš reagovat
Napíšeš Nick na který chceš odpovědět ideálně nějaká dvoutečka,nebo něco a píšeš reakci
Může mi někdo poradit jak odpovědět tady na příspěvek? Mačkám jak debil tlačítko reagovat a nic.
Jako je to dost v punku, ale zdá se, že tě cyklistika baví, a vo to jde…