Ani gravel, ani silnice. Snad mě tu za to neukamenujete :). Po zimě mi zbyla z trenažeru kazeta a objevil jsem na bazaru záplety za hubičku, tak jsem si chtěl zavzpomínat na silnici. Jede to slušně, jen to bude chtít větší převodník.
Standardně kolo slouží jako gravel s 40mm plášti a nemůžu si stěžovat.
Jedinou věc, kterou ještě změním jsou řídítka, na můj vkus mají krátký oblouk a pořád mám při spodním úchopu pocit, že mi tam kus pod rukou chybí.
(vloženo 12.7.23)
| Značka | Giant | 
| Model | Revolt Advanced 1 | 
| Modelový rok | 2019 | 
| Velikost | M | 
| Rám | Karbon | 
| Kliky | Sram Apex 40 zubů | 
| Středové složení | Sram Gxp | 
| Měnič | Sram Apex | 
| Řazení | Sram Apex | 
| Převodník | 40z | 
| Kazeta | 10-42 a 11-42 | 
| Řetěz | Sram | 
| Brzda přední | Sram Apex | 
| Brzda zadní | Sram Apex | 
| Brzdové páky | Sram Apex | 
| Ráfek přední | Mavic Ksyrium | 
| Ráfek zadní | Mavic Ksyrium | 
| Řídítka | Giant | 
| Představec | Giant | 
| Sedlovka | Giant D-Fuse | 
| Sedlo | S. Power 155mm | 
| Pláště | Schwalbe Pro one 30mm | 
Moc pěkný kolo. A super fotky. Je to úplná lahoda vidět zase něco co není focené mobilem.
Krasavec, stejně jako všechny Gianty, vím o čem mluví, ať slouží ;)
Neříkalo se tomu něco mezi gravel a silnicí cyklocross?
Něco mezi gravelem a silničkou to je za mě nejlepší kombinace.