| Velikost | 58 |
| Hmotnost | 9,60 |
| Rám | TREK 2000 ZX-Al 1985 |
| Vidlice | TREK Al |
| Tlumič | :) |
| Hlavové složení | Campagnolo Record |
| Kliky | Campagnolo Athena |
| Středové složení | Campagnolo |
| Přesmykač | Campagnolo Chorus |
| Měnič | Campagnolo Athena |
| Řazení | Campagnolo Record |
| Převodník | Campagnolo Athena 53 / 39 |
| Kazeta | Campagnolo 8s 13-23 |
| Řetěz | Campagnolo 8s |
| Náboj přední | Campagnolo |
| Náboj zadní | Campagnolo |
| Brzda přední | Campagnolo Record |
| Brzda zadní | Campagnolo Record |
| Brzdové páky | Campagnolo Record |
| Ráfek přední | Campagnolo Moskva 80 |
| Ráfek zadní | Campagnolo Moskva 80 |
| Dráty | 36 x 2mm závaží |
| Pedály | jednostranný SPD |
| Řídítka | SYNTACE Racelite 2 carbon |
| Představec | Force 70mm |
| Sedlovka | ProCraft Carbon/Ti |
| Sedlo | Fizik Arione CX Braided |
| Pláště | Schwalbe Ultreno ZX |
Nechtel jsem verit ze 1985, ale fakt. Alu lepeny na vnitrni spojky, prvni hlina od Treku… Vidlici si nech origo.
@mirabike: asi hledáš nějak špatně…:) http://aukro.cz/…9816883.html a na závit se vykašli. Dej ahead 1" + redukci na 9/8" a normální forbec, když už potřebuješ karbonové OS oblouky…;)
no tahle je kupodivu srovnatelná s ocelovou… carbonovou bych samozřejmě dal, ale je tam krk 1´ palec na závit a takovou vidli jsem zatím nikde neobjevil..
@mirabike: Imho by ti spíš pomohla carbonová vidle a na kole by to nevypadalo tak násilně. Alu vidle musí být tvrdá jak šutr…
klasickej představec k mám a Al řidítka – ale chtěl jsem karbonový (už jsem „starší pán“ a hrozně mě brněly ruce na těch našich silnicích) a je to hodně znát.. i Chorus sedlovku mám, až si někdy pořídím novou silničku, tak tuhle předělám z5 na retro
Sedlovka ještě jde ale dej tam hlavně klasickej představec a ty košíky jsou hrozný