Triple !
Moc fitness to z mého pohledu není
Avidy a kliky s vnějšími ložisky
Řidítka s omotavkou
Schwalbe Hurricane aby to trochu jelo po asfaltu
Překřížený GT jsem měl vždy rád, tenhle cross má ještě řádný třetí trojúhelník. Klasika s vedením spodem, loni z bazoše. Zamykání vidle se mi už nějak nevešlo na řidítka, tak je furt otevřená. Zato mám omotávkou vzané i rohy :-) Posed naladěn do závodna, vel. M mi připadá spíš jako 20". Kola jsem hodil z jiné bazarovky, na občasné vyblbnutí dostačující. Obvykle to teda jezdím s 25/28mm plášti. Býval to top model a rozhodně neurazí. V březnu 2023 šel do světa
(vloženo 6.3.22)
| Značka | PRODANO GT |
| Model | Nomad Ultra |
| Modelový rok | 2007 |
| Velikost | M |
| Hmotnost | 12,3 vč. pedálů |
| Rám | Hliník |
| Vidlice | SunTour NCX air |
| Hlavové složení | Cane Creek |
| Kliky | Truvativ Stylo |
| Středové složení | GXP |
| Přesmykač | Shimano LX |
| Měnič | Shimano SLX |
| Řazení | Shimano Deore 3x9 |
| Převodník | 48/36/26 |
| Kazeta | Shimano HG50 11-32 |
| Řetěz | Sram 971 |
| Náboj přední | Shimano Deore M530 |
| Náboj zadní | Shimano Deore M530 |
| Brzda přední | Avid sd5 |
| Brzda zadní | Avid sd5 |
| Brzdové páky | Shimano Deore |
| Ráfek přední | Author argon 622x18 |
| Ráfek zadní | Author argon 622x18 |
| Dráty | Nerez |
| Pedály | Shimano m520 |
| Řídítka | Specialized 58cm |
| Představec | Ritchey 100mm |
| Sedlovka | Pells 27,2 |
| Sedlo | Selle italia filante |
| Pláště | Schwalbe Hurricane 42-622 |
@Honzis naprostý souhlas. Vůbec mě prakticky nová kola neberou. Za mě tohle je naprosto povedený. Dává to přesně zcela smysl. Netřeba pro mě ani kombinace silnička, a nějaký „moderní“ Gravel. Prostě netřeba. Renovuji si pro sebe tyhle postarší krásné stroje (oře) A slouží přesně takovému ježdění. Disky vůbec nepotřebuji, takže mě neva, že to kolo je nemá. Dobrá véčka v pohodě stačí. Jsem rád, že stále jsou díly, a že se dá na takovém kole jezdit. Mám rád tyhle generace crossů. Za mě vše sedne, geo, hmotnosti, rámy (většinou ALU7005 ruzné variatny, kvalita! ) možnosti upgradu, výměna dílu. Ekonomická stranka věci, a tedy užitek, a užitná hodnota. A za mě i krása těch kol. A tohle pro mě vysnění stroj. 4.5* a to nejde, takže 5* ;-)
Úzká řídítka a rohy, to jo, na to nikdy nezapomenu, nic užšího jsem nikdy neměl a mít nebudu. Ovšem ten rám se brutálně kroutí, jeho efektivita je dost šílená. V neposlední řadě je ten rám krátkej, zoufale krátkej.
Honzis: to je přece úplně jedno, že ti vyhovuje, Hunt jasně řekl, že je to rám za zenitem a nedá se na tom jezdit.
V crossech se toho moc nezměnilo, nějakých 1950g rám je slušné, byť to nemá disky. Svezl jsem se na hodně crossech a tohle si zatím nechávám hlavně pro image s triple a dlouhý posed s nízkou hlavou. Jako silniční staromilec rád véčka, úzká řidítka a rohy.
Mám ho doma ve sklepě. Při vší úctě je to rám těžce za zenitem. Nejde o tvar, ale o funkčnost a ta teda nic moc.