| Značka | Trek |
| Model | Domane + LT |
| Modelový rok | 2020 |
| Velikost | 54 |
| Hmotnost | 14,7 kg s baterií, 11,8 kg bez baterie (včetně krytu, prodává se zvlášť) |
| Rám | Karbon OCLV řady 500, integrovaný systém pohonu Fazua Evation, |
| Vidlice | Domane SL karbon, kónický karbonový sloupek, |
| Tlumič | - |
| Hlavové složení | nevím |
| Kliky | Slitina FSA pro Fazua, převodníky 50/34, délka 172,5 mm. |
| Středové složení | Fazua Evation, 250 Wh |
| Přesmykač | Shimano Ultegra R8000, úchyt braze-on. |
| Měnič | Shimano Ultegra R8000, dlouhé ramínko, převodník max. 34 zubů. |
| Řazení | Shimano Ultegra R8020, 11 rychlostí |
| Převodník | Shimano Ultegra HG800-11, 11-34, 11 rychlostí. |
| Kazeta | Shimano Ultegra HG800-11, 11-34, 11 rychlostí. |
| Řetěz | Shimano Ultegra HG701, 11 rychlostí. |
| Náboj přední | pevná osa pro přepínací páčku Bontrager |
| Náboj zadní | pevná osa pro přepínací páčku Bontrager |
| Brzda přední | Hydraulická kotoučová verze Shimano Ultegra |
| Brzda zadní | Hydraulická kotoučová verze Shimano Ultegra |
| Brzdové páky | Shimano Ultegra |
| Ráfek přední | DT Swiss G1800 |
| Ráfek zadní | DT Swiss G1800 |
| Dráty | nevím |
| Pedály | Shimano |
| Řídítka | Bontrager Elite IsoZone VR-CF |
| Představec | Bontrager Pro |
| Sedlovka | Karbonový vnitřní sedlový nástavec Trek Domane SLR |
| Sedlo | Bontrager Arvada |
| Pláště | Bontrager R3 Hard-Case Lite TLR 700C x 32 |
Když jsem vstoupil nedávno na BF, tak mi připadalo, že na téma e-kola jsou důležitější neplodné diskuse o smysluplnosti tohoto segmentu, než technické údaje. Doplnil jsem tedy, co jsem vyčetl ze specifikace na stránkách trekbikes
18.8.21 17:50
@Marek.Kv: Aby ti nepraskla cévka. Trochu respektu a tolerance by to chtělo. Stačilo říct: „Nelíbí“ nebo „Nejsem zastáncem elktrokol“, ale prč hned tak zhurta? Nějaký komplex?
To musí bejt nějaká provokace, tajcto…
2.8.21 18:42
Nic proti elektrokolům, ale ten profil kola stojí za velký kulový :-)
2.8.21 12:13
To moc nekoreluje s tím co je napsáno v profilu a sice Považuji se spíše za lepšího rekreačního cyklistu. Ale v tom věku se e-bike dá pochopit.