 
                                Takhle to bude vypadat až budou nový nálepky na kola
 
                                Aktuální stav
 
                                (vloženo 27.6.14)
| Velikost | 54 | 
| Hmotnost | 6,9 | 
| Rám | Kuota Kharma High Modulus Monocoque Carbon | 
| Vidlice | Kuota Kharma Full Carbon | 
| Kliky | FSA Gossamer 50/34 | 
| Středové složení | FSA BB30 OS | 
| Přesmykač | Shimano Ultegra FD-6800 | 
| Měnič | Shimano Ultegra RD-6800 | 
| Řazení | Shimano Ultegra ST-6800 | 
| Kazeta | Shimano Ultegra CS-6800 | 
| Řetěz | Shimano Ultegra CN-6800 | 
| Náboj přední | Mavic | 
| Náboj zadní | Mavic | 
| Brzda přední | Shimano Ultegra BR-6800 | 
| Brzda zadní | Shimano Ultegra BR-6800 | 
| Brzdové páky | Shimano Ultegra ST-6800 | 
| Ráfek přední | Mavic Cosmic Carbone SLS | 
| Ráfek zadní | Mavic Cosmic Carbone SLS | 
| Dráty | Mavic | 
| Řídítka | PZ Racing | 
| Představec | Deda Zero 100 | 
| Sedlovka | Kuota Kharma Carbon Aero | 
| Sedlo | Selle San Marco Ponza | 
| Pláště | Yksion Pro Griplink | 
28.9.14 19:42
konečně pořádná silnička
Ta hmotnost pravda neni vazena, ale spocitana podle hmotnosti komponentu. Prevazim a pisnu vysledek.
TY hmotnosti mě baví :)
Kromě té váhy, která je minimálně o půl kila mimo je to …
Kdyby byl na Redu, tak by hmotnost mohla bez pedalu sedet, takhle tezko. Barevne pojizdna reklama, ale proc ne.
Celkově – funkčně parádní stroj, vzhledově ale nic moc a ta hmotnost by se měla převážit ;-)
Moc nevěřím hmotnosti, ale kolo parádní