 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                Jeden štelovák je u řídítek a druhý jsem musel přidat sem, protože bez něj to prostě nešlo seřídit.
 
                                To je tak, když je přesmyk na spodní a rám na horní vedení.
 
                                Modrý šroub odstraním, až seženu původní.
Takhle to vypadá když si váš nejlepší kamarád v současné době vzpomene, že bych chtěl CX tak do 20 000 korun. Sáhnete do šuplíku, rozeberete své městské kolo, koupíte brzdy, představec, sedlovku a vidlici a uplácate z toho „kolo“ . Vím, že to má spoustu ale, jenže to funguje, vzniklo to do 14 dnů a vešlo se to do rozpočtu. Tak to moc nehaňte, protože já i majitel z toho máme radost.
(vloženo 30.4.21)
| Značka | Kellys | 
| Model | Explorer | 
| Modelový rok | 2021 | 
| Velikost | 21 | 
| Hmotnost | 12+ | 
| Rám | Hliník | 
| Vidlice | Carbon - hliník | 
| Hlavové složení | Ritchey | 
| Kliky | SH FC-RS510 | 
| Středové složení | SH- 105 | 
| Přesmykač | SH 105 5800 | 
| Měnič | SH 105 5800 | 
| Řazení | SH 105 5800 | 
| Převodník | 50/34 | 
| Kazeta | SH 105 5800 11-30 | 
| Řetěz | Sram 1130 | 
| Náboj přední | Fulcrum | 
| Náboj zadní | Fulcrum | 
| Brzda přední | Tektro | 
| Brzda zadní | Tektro | 
| Brzdové páky | SH 105 5800 | 
| Ráfek přední | Fulcrum | 
| Ráfek zadní | Fulcrum | 
| Dráty | ploché | 
| Pedály | VP | 
| Řídítka | FSA | 
| Představec | MAX 1 | 
| Sedlovka | MAX 1 | 
| Sedlo | Scott | 
| Pláště | Schwalbe 700x35 | 
Kubula: nahoď CX kliky se 46ti zuby a kup pilu 34z. V zimě vozím 46/36 a na léto dávám 46/34 kvůli kopcům. Ještě mám v záloze malou 33z od Gebhardtu.
Já malý převodník používám jen jako vyprošťovák. Drtivou většinu času jezdím pravé ten 46z
Pěkný a má co má mít… každej štelovák se hodí a fungujou.
Singlespeed: Jeste bych tu tedy konzultoval jednu vec. Koukl jsem do zasob a nasel CX kliky. Maji ale 46/36 to znamena ze maly prevodnik bude vetsi. Kdyz budu vychazet z toho ze maly bude pouzivat v terenu tak bude prevod o 2 zuby těžší. Ma to tedy smysl?
Singlespeed: s prevodama mas pravdu ze to neni idealni, ale stavel jsem z toho co bylo. Vyzkousi a uvidime. Co se tech brzd tyka, tak za me tohle brzdi hodne dobre takze v tom opravdu nevidim problem. Ale je pravda ze od klavesnice se to posuzuje nejlepe :-D
50 zubovou placku vepředu nevozí na CX ani mistr světa Van der Poel :-). Takže žádný vtip ani narážka :-). 50 zubů s pláštěm 35 mm je stejný převod jako 51,8 zubový převodník s 23 mm pláštěm. Takže hodně přísná záležitost, která se u seriózních CX ani gravel strojů nevyskytuje (jen u levných gravel looking biků nebo CX looking biků). Taky jsem vozil cantilevery k silničním pákám, pak je alespoň doplnil kyvkou, aby to trošku brzdilo.a zároveň nebylo třeba dávat vodítka pod sedlo a pod představec. Ale nejlepšími kamarádovi bych obří placky ani cantíky na kolo nedal, leda tak největšímu nepříteli :-).
Kubula…Single možná naráží na kazetu v popisu, kde je taky 50/34 a je to od něj myšleno jako vtip a narážka na chybku ;-)
Co řešíte? Na CX se nebrzdí, tam se jen koriguje rychlost! Jednoduché, funkční, do rozpočtu, takže 5tihvězda
Reacher: diky za typ, uz tam ale necham tohle, az se situace na trhu uklidni, koupi neco lepsiho.
Singlespeed: Duvod? Brzdy chodi obstojne a prevody proti jeho silnicce 53/39 na 12–25 jsou myslim slusne na to kde to bude jezdit.
Za převody ani za brzdy tě tvůj nejlepší kamarád asi moc nepochválí :-).
Tohle bude dobrej pracant :) Smyk bych volil Shimano CX70, da se sehnat s hornim tahem a zbavis se kladky a problematickeho serizovani. Mam ten samy pohon na cx a funguje to ;)