boční pohled
zepředu
nový RS lock-out
detail páčky
na nových řídítkách
RS Reba SL
(vloženo 30.6.11)
| Velikost | M-17,5 |
| Hmotnost | 9,86 kg |
| Rám | carbon monocoque |
| Vidlice | RS Reba SL 85 (Dual air, lock out z řídítek) |
| Tlumič | - |
| Hlavové složení | semi-integrované Ritchey WCS |
| Kliky | XTR (175 mm) |
| Středové složení | Aerozine (keramická ložiska) |
| Přesmykač | Sram X-9 |
| Měnič | XTR Shadow (GS) |
| Řazení | XTR |
| Převodník | XTR:44-32-24z |
| Kazeta | XTR 11-32 |
| Řetěz | Sram PC-971 |
| Náboj přední | Mavic |
| Náboj zadní | Mavic |
| Brzda přední | Formula R1; 160mm kotouč Ashima(85g) |
| Brzda zadní | Formula R1; 160mm kotouč Ashima |
| Brzdové páky | Formula R1, páka dural |
| Ráfek přední | Mavic Crossmax 29, UST |
| Ráfek zadní | Mavic Crossmax 29, UST |
| Dráty | duralové Mavic, 24 na obou kolech |
| Pedály | Look Quartz Red |
| Řídítka | Easton EC 70 (58 cm, CNT composite, Taperwall) |
| Představec | Ritchey WCS Classic 4-axis; 100 mm |
| Sedlovka | Rotor SP1 (27.2 mm, zkrácena na 32 cm) |
| Sedlo | Selle Italia SLR Fibra Carbon, 135 g |
| Pláště | Specialized Renegade 1.95 |
\„Osobne povazuji 8 za maximum a kazde nove kolo hned predelavam z 9 na 8 speed,staci i sedmikolo.\“ Tak kdy bude 8 speed? hm? hm? hm? ;D
Tak přemýšlím, kterou barvu jsi tam ještě nanaplácal. Matné komponenty vs. lesklé, od každyho matroše něco. Pejsek a kočička vařili dort :-)
Marty9: Čím jsou LOOky na hovn*? Hmotnost výborná, funkce taky – po mých zkušenostech,.
Hezké kolo. Příště bych bral jiné než hnědé gripy, kazí podle mě celkový dojem.
Proč jsi nešel do šímové desítky? … stačí jen vyměnit řazení, šaltr, kazetu a řetěz ;-)
celkom rada by som si taký bajk vyskúšala. Páči sa mi dokonca aj farebný dizajn rámu. Vymenila by som iba predstavec za čierny a prešmyk za XTR.
roud: „Cannondale i Lefty jsou děsný mrdky ale stejnak většina lidí když je vidí poprvé tak padnou naprdel :O) .(.(“ – jen jsem reagoval, to máš v charakteristice
Líbí. Váha by mi zajímala, abych měl srovnání o kolik to jde níže s lepším osazením a stejnými koly (i s tou Rebou to budeš mít o trošku lehčí než já s OnOne). Já bych dal akorát dopředu větší kotouč, přeci jen ta větší kola se v tomhle projeví.
Sice divoký painting, ale rám se mi tvarově hodně líbí.
Útrpné právo pevné zapracovalo :-), proč ta změna na postu kol? Moje hodnocení je pořád stejné, super.