 
                                 
                                Elixir 5 s kotoučem Hope a Ti šrouby
 
                                 
                                 
                                 
                                chránič SPEED STUFF pěkně ladí se zbytkem :)
(vloženo 16.10.11)
| Velikost | 18 | 
| Hmotnost | 10.5 (osobní váha) | 
| Rám | Matts HFS XC Comp | 
| Vidlice | Fox FRL O/B 100 | 
| Hlavové složení | FSA BB410 Neck | 
| Kliky | Truativ Fire-X 3.2 | 
| Středové složení | Integrované | 
| Přesmykač | SRAM X.7 | 
| Měnič | SRAMX.9 | 
| Řazení | SRAM X.0-Twister | 
| Převodník | 44-32-22 | 
| Kazeta | Shimano XT | 
| Řetěz | Shimano CN-HG73 | 
| Náboj přední | SRAM X.9 | 
| Náboj zadní | SRAM X.9 | 
| Brzda přední | Avid Elixir 5-160mm HOPE, Ti šrouby | 
| Brzda zadní | Avid Elixir 5-160mm HOPE | 
| Brzdové páky | Avid Elixir 5 | 
| Ráfek přední | Remerx Magic,Bílý | 
| Ráfek zadní | Remerx Magic, Bílý | 
| Pedály | Shimano M520 | 
| Řídítka | Easton EC70 | 
| Představec | Truvativ Stylo World Cup | 
| Sedlovka | FSA SL250 | 
| Sedlo | Selle Italia Q-Bik Flow | 
| Pláště | Schwalbe Racing Ralph 2.25 TC s bílým pruhem | 
jo pekne to mas vyladeny.....
U F1 mi sedí mnohem lépe geometrie, je mnohem svižnější a bylo mi líto držet si doma druhé kolo které nebudu používat ;)
Swoby: No, už je to moje ex, přesedlal jsem na Cannondale F1 ale ten mám teď v přestavbě přes zimu, pak sem nahodím fotky, ale pokouším se o mnohem lepší sladění barev než měla Merida :)
Meridy nemám rád, a popravdě se mi ani nelíbí… A tohle patřří mezi vyjímky, které potrvzují pravidlo :)) Moc pěknej stroj :) Připadá mi to jako nějakej zabiják z chirurgické oceli designově naprostá špica ;)
1.7.11 10:02
Hejdik: Mám 175 cm, sedlovku mám níž, ideální pozici postupně ladím :) tomasjirka: I takhle jsem spokojenej, měřil jsem to na osobní váze a přeskakovalo to od 10.9 až po 11.1. Hmotnost je tak nějak přibližně, možná je méně,ale nechci ubírat ;)
22.3.11 14:36
Kolik měříš,nemužu se ubránit dojmu,že máš moc velkej rám,soudě dle vysunutí sedlovky.