Evo 2017
Evo 2016
Evo 2015
Hlídači
EVO2017 změny:
teleskop, přechod na 1×11, lock gripy ritchey, kratší představec
EVO2016 změny:
nová odolnější, lehčí, hezčí, širší kola oproti cridům
brzdy shimano slx místo elixírů
kotouče a2z 2× 160 mm
širší řidítka 700 mm, race face deus
přechod na bezduše, kazeta XT
(vloženo 5.4.15)
| Značka | CANYON |
| Model | NERVE XC f8 |
| Velikost | M |
| Hmotnost | 12,5 |
| Rám | Canyon Nerve xc |
| Vidlice | RS Revelation 130 mm |
| Tlumič | Fox rp23 120 mm |
| Hlavové složení | Ritchey |
| Kliky | SLX |
| Měnič | XT 11s |
| Řazení | XT 11s |
| Převodník | Snail 32z |
| Kazeta | Sunrace 11-46 |
| Řetěz | shimano 701 |
| Náboj přední | HOPE Pro II EVO 9 mm RWS |
| Náboj zadní | HOPE Pro II EVO 5 mm RWS |
| Brzda přední | SLX |
| Brzda zadní | SLX |
| Brzdové páky | SLX |
| Ráfek přední | WTB Frequency i23 |
| Ráfek zadní | WTB Frequency i23 |
| Dráty | DT Swiss Competition |
| Pedály | m520/platformy |
| Řídítka | RACE FACE DEUS CARBON 700 mm |
| Představec | ritchey trail 45 mm |
| Sedlovka | KS LEV DX 30,9/125 |
| Sedlo | SPECIALIZED OURA 155 |
| Pláště | SCHWALBE RaRa, NN + mlíko |
Krásně jsi to vylepšil, vili, oceňuju, že´s nesklouzl ke „pro ni to stačí“, takže se jí bude jezdit parádně, a nejen citlivou vidli určitě ocení. Ať vám to jezdí!
njn, když ta reba byla uplně tupá a naskytla se možnost výměny za tento rvl, který naopak parádně sedl k citlivému zadku, tak nebylo co řešit… EVO2017 bude veselejší ;-)
Sedlám už delší dobu RB iq29…které zatím pořád prochází různými změnami :-). Snad během měsíce to už nějak nafotím…
Hmmm, žena si umí nechat poradit.
Na čem s ní ale jezdíš ty? Vidím, že všechny MTB jsou EX. :)
pekny funkcni kolecko, vaha neni nijak strasna, diky lehouckymu ramu tipuju do cca 12,5kg
Jaký vliv má délka představce na předozadní posun sedla? Jinak kolo pěkný!
To vilém: předozadní pozici jsem dával podle starýho bajka, ale ještě s původním dlouhým představcem (takže půjde ještě dozadu). Sklon začínám ladit vždy odspodu nahoru, protože je lepší když ju bolí ruce než to druhý ;-)
Krapet zvlastni posed na nastaveni kokpitu, ale asi vite proc to tak je.