Tak jsem se dočkal a po devíti měsících dorazilo konečně dospělé kolo. Po letech rajtování na 26" a max 2×10 sp byl přechod očekáván s mírnou obavou. Zbytečnou. Po pár stovkách kilometrů můžu říct, že jsem nadšen. Změny jsem dělal minimální, není důvod.
Edit:
Na podzim 2022 malý upgrade přehazovačky na Sram AXS XX1, řazení na Sram AXS Controller Rocker Paddle, páčky vyměněny za UP shift black od AD Biking. Řidítka a představec nahrazen Canyon CP08 XC Cockpitem a sedlovka vyměněna za BikeYoke Divine SL 80 mm. Sedlo zůstalo od stejné značky i modelu, ale v provedení karbonových ližin. Místo podsedlové brašničky namontován SWAT Mountain Bandit.
Léto 2023 – upgrade vidlice a tlumiče na Factory verzi. Manželka začíná krapet brblat.
Jaro 2024 – výměna brzd za Magura MT8 SL 1-finger HC-Carbon
Jaro 2025 – výměna zápletů DT Swiss 1250 za EIE záplety A29C30D28, UD carbon, povrchová úprava Paintless, logo laser Big Wings, DT Swiss 350 Straight Pull, Center Lock, Micro Spline, 36T, 28 H, Sapim CX-Ray, nipl mosaz ( Váha celku 1.415 g ), osazen převodník Race Face Era, 32 z
A hned to jezdí skoro samo. Ne, že bych to potřeboval, ale ta radost!.
(vloženo 22.4.19)
Značka | Canyon |
Model | LUX CF SL 8.0 Race team |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | S |
Hmotnost | 11,2 kg - aktuální hmotnost včetně pedálů a SWATu |
Rám | Canyon Lux CF SL, carbon |
Vidlice | FOX Factory Float SC 34 FIT4 100 mm remote, osa Kabolt Boost 15 x 110 mm |
Tlumič | FOX Factory Float SL remote |
Hlavové složení | Canyon / Acros |
Kliky | Race Face Next SL G5, 170 mm |
Středové složení | Race Face Pressfit Cinch Double Row |
Přesmykač | - |
Měnič | Sram XX1 Eagle AXS |
Řazení | Sram XX1 Eagle AXS controller, páčky AD Biking |
Převodník | Race Face Era, 32 z |
Kazeta | Shimano XTR M9100, 10-51, 12 sp |
Řetěz | Shimano CN-M9100 12 sp |
Náboj přední | DT Swiss 350 Straight Pull, Center Lock |
Náboj zadní | DT Swiss 350, Straight Pull, Center Lock, Micro Spline, 36T |
Brzda přední | Magura MT8 SL, Post Mount |
Brzda zadní | Magura MT8 SL, Post Mount |
Brzdové páky | Magura MT8 SL 1-finger HC-Carbon |
Ráfek přední | EIE A29C30D28, UD carbon, Paintless, logo laser Big Wings |
Ráfek zadní | EIE A29C30D28, UD carbon, Paintless, logo laser Big Wings |
Dráty | Sapim CX-Ray, mosaz |
Pedály | Shimano XTR 9100 |
Řídítka | Canyon CP08 XC Cockpit |
Představec | Canyon CP08 XC Cockpit |
Sedlovka | BikeYoke Divine SL, 80 mm |
Sedlo | Specialized Romin EVO Pro |
Pláště | Pirelli Scorpion XC RC 29x2,4", SmartGrip, ProWall |
Souhlasím s cosmo…1×12 a dokonalost sama. Lux…lux…luxusní bike. Ať ti slouží chlape
Ano, toto je ma predstava spickoveho xc fullu, 34, karbon v kolech, teleskop, pekelna vaha…jen by tomu slusela 12 od sramu vic…a mozna ne tak B&W design
parádní bike, ale osobně bych šel do červené. Kolik měříš na tu velikost S?
Paráda Lux… tohle bych si dokázal představit jako nástupce svýho RB IQ… jen škoda, že to není v modro/černé variantě, jako Neuron, ten je naprosto boží ;-)
nuda nuda cerna nuda nuda bila nuda… Ale chyby to moc nema. At souzi at jezdi a nepraska.
Hezky pěkně… Mám 6.0 v červené… Na to moje sourani… Ale ty XRC záplety by se mi hodili:-D
Krabica : Udává to Canyon, museli nahradit výpadek Shimana, který nebylo schopný dodat XTR kliky.
Wiolda81: Abych se přiznal, tak jsem to slepě opsal ze specifikací, který má na webu Canyon. Tedy česká mutace. Němci tam mají Race Face Pressfit Cinch a to bude správně.
Bez kompromisů.
p.s. Střed asi nebude od Shimana, když tam máš RF kliky.
Krasne kolo. Brzdy si primo rikaji o upgrade na xtr :-). Na ty karbonove kliky bych si dal byt tebou silikonove botky at ty kliky nekde nerozstipnes.
Ty kliky s převodníkem už jdou G5? Myslel jsem, že ještě nejsou v prodeji.
Mega pecka, nové Luxy jsou krásné XC biky a ty to máš ještě perfektně osazené. Závidím nové XTR, to si po sezóně asi taky budu muset koupit. Jinak jasných 5*
Je to závit ze stojanu, pojistnou matici, která tam má být, jsem měl oddělanou.
Fuuha, 10 z 5 hvězdiček. Ať to jezdí a dělá radost :-)
Tady není nad čím přemýšlet 5*
A jakoby „vodítko“ řetězu je vyřešeno naprosto geniálně.
Z kliky asi trčí stojan.
Nechybí nějaká krytka na středovém složení v klice na straně převodníku ? Že tam kouká závit.
Ten krutý ohyb bowdenu k šaltru z rámu mě trochu hlava nebere, jak to vůbec může dobře řadit. Ať ale slouží.