 
                                Vetešnictví.....
 
                                 
                                 
                                A uvnitř tatranka
 
                                Páky byli dost dodrbané, museli jsme je vyleštit.
 
                                 
                                 
                                 
                                Pil by jste z toho někdo po těch letech?
 
                                 
                                 
                                 
                                Takže opět kolo mého dobrého Favorit kamaráda co zůstává v ústraní.
Jedná se o krásný rám F1S z posledního ročníku kdy se ještě používali tyto mufny. O rok později byli k vidění také, ovšem už na nich proběhli změny k moderně.
Kolo mělo v originále zcela stejný stříbrný lak, ovšem v tak zuboženém stavu, že bylo rozhodnuto o jeho novém nalakování.
Všimněte si velmi málo rozšířené přehazovačky z první generace SR. Otázka na znalce – měla tato přehazka oba hlavní šrouby z titanu?
Dále jsem odvařen z odlehčených brzdových pák, jsou prostě krásné.
Za zmínku stojí bidon s nápisem PWB a samozřejmě brašna na rameno značená stejným legendárním závodem.
Foceno na velodromu v Brně kde se konala akce Špicové Favál.. Tento den, toto kolo a jeho pilot získali diplom za druhé místo ve sprintu na 800m.
(vloženo 27.9.18)
| Značka | Favorit | 
| Model | F1S | 
| Modelový rok | 1980 | 
| Velikost | 58 | 
| Hmotnost | 10.2 | 
| Rám | Fe | 
| Vidlice | Fe | 
| Hlavové složení | Campagnolo Nuovo Record | 
| Kliky | Campagnolo Super Record | 
| Středové složení | Campagnolo 1,37x24 | 
| Přesmykač | Campagnolo Super Record | 
| Měnič | Campagnolo Super Record první generace | 
| Řazení | Campagnolo Super Record na objímce | 
| Převodník | Campagnolo Super Record 53-42 | 
| Kazeta | No name 13-28 | 
| Řetěz | ČZ F100 gold | 
| Náboj přední | Campagnolo Nuovo Record | 
| Náboj zadní | Campagnolo Nuovo Record | 
| Brzda přední | Campagnolo Super Record | 
| Brzda zadní | Campagnolo Super Record | 
| Brzdové páky | Campagnolo Super Record odlehčené | 
| Ráfek přední | Mavic galuskový | 
| Ráfek zadní | Mavic galuskový | 
| Dráty | DT Swiss | 
| Pedály | Campagnolo Nuovo Record | 
| Řídítka | Ambrosio | 
| Představec | Cinelli | 
| Sedlovka | Campagnolo Nuovo Record 26.2mm | 
| Sedlo | Concor | 
| Pláště | Vittoria Rally 23-622 | 
Pilane – a že já mám takový přesmyk na kole na kterém jsem s tebou jel KK to jsi si nevšiml:-)
Říkal jsem Markovi zda nechce krapet přitáhnout kónusy na nábojích:-)
Čtyřotvorový přesmykač, starší rámu samotného, toť věru raritka.
..pro druhé místo pouze.., taková drobná přátelská sabotáž…
Tromboonen- Rudé právo je povinnost:-)
Maki – ty boty dodnes závodí.
Aktuality – Marek udělal striptýz a ztratil se:-)
Ty páky vídám na ebay a vždy tam píšou SR.
Druhá generace prehazky SR má oba šrouby titanové.
Vicekolecko bylo zvoleno přímo pro tento závod, po stovkách najetých kilometrů v testu. Jedná se o speciální odstupňování převodů, určené přímo pro Markovi nohy a povrch velodromu. Bylo přímo určené pro získání druhého místa.
Vypadá to, že Marek domu šel pěšky, bez brašny a bos :). Páky jsou dle mého Nuovo Record a přehazka by měla mít jen jeden hlavní titanový šroub. Kolo je parádní! A co to vícekolečko?
Přesně tyhle boty jsem vlastnil – Botas, akorát měly tenké černé tkaničky, vidím to jako dnes.
Nepil bych a Ruďasa bych si odpustil, ale historická hodnota se počítá…