| Velikost | M (18") | 
| Hmotnost | 11,5 kg | 
| Rám | GT Avalanche 2.0 Disc, 2008 | 
| Vidlice | SR Suntour Epicon 2011 LOD, 100 mm | 
| Tlumič | - | 
| Hlavové složení | Aheadset ZSTE Tange Cane Creek | 
| Kliky | Shimano SLX | 
| Středové složení | Shimano SLX | 
| Přesmykač | Shimano Deore | 
| Měnič | Shimano Deore LX | 
| Řazení | Shimano Deore | 
| Kazeta | Shimano XT | 
| Řetěz | Shimano CN-HG73, rychlospojka SRAM | 
| Náboj přední | AC DISC 130 | 
| Náboj zadní | AC DISC 225 | 
| Brzda přední | Shimano BR-M525, Avid G2 Clean Sweep, 160 mm, Goldfren sintr | 
| Brzda zadní | Shimano BR-M525, Avid G2 Clean Sweep, 160 mm, Ashima dvousměs | 
| Brzdové páky | Shimano BR-M525 | 
| Ráfek přední | American Classic MTB 26 Disc | 
| Ráfek zadní | American Classic MTB 26 Disc | 
| Dráty | 32 drátů (2,0-1,8-2,0), 3x křížený výplet | 
| Pedály | Shimano PD-M520, tretry Shimano SH-M086 | 
| Řídítka | GT 6061 | 
| Představec | GT | 
| Sedlovka | Promax | 
| Sedlo | WTB Pure V | 
| Pláště | Schwalbe Racing Ralph / Nobby Nic EVO - kevlar, 2,25 | 
milan-z-brna: zbytečně přepálený kola? Mně to nepřijde přepálený, to kolo teď jede skoro samo i do kopce… a brzdí to taky o 100 % líp i s menším kotoučem (předtím jsem měl 180). Prostě za ty prachy mi to stálo!
neddy: neboj, na kolo za 100 nemá spousta lidí ani ve 30, tim spíš ale nebudu kupovat zbytečně přepálený kola, já kdybych měl zbytných 10K tak bych svojí avalanchi pořídil spíš rám z marathona než kola.
milan-z-brna: Víš, každý na to nemá, aby měl v 19 letech kolo za 100 tisíc… proč by musely být všechny komponenty na kole buď jen drahé nebo levné? A jak si můžeš přečíst níže, kola beru jako základ kola. Sedlo mi je pohodlné, tak proč ho měnit?…
V podstatě pěkný, pohledově, akorát mi přijdou ty AC jako vyhozený peníze, pro takovouhle sestavu, neřeknu kdybys měl karbonovýh zsakara na XTRku, ale takhle, nesourodej guláš, kola za 10 tisíca k tomu sedlo za dvě stovky…
Vilém: nejvíc úspory hmotnosti je znát na kolech, protože se točí → odstrědivá síla + páka. Jinak nejsem gramohonič, takže na brzdách gramy honit nepotřebuju :)
Za zaklad povazuju vidlici a ram. Kola az tak ne. Kdyz uz lehky kola, tak zas nechapu extratezky brzdy a kotouce. Ale to jiste casem doladis.
Kola jsou základ kola, proto jsem je koupil dřív, než vidlici ;-) Ta bude následovat až po nich…