 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                Tak konečně vše poskládáno dle mých představ a možná i potřeb. Dostal pořádné brzdy, pláště, teleskop a pohon 1×11. Schwalbe pro mě definitivně skončily a pojedu zřejmě už jen na vlně MAXXIS! 3C na předek se jeví jako výborná volba. Obával jsem se trochu jak to bude s jezdivostí, ale upřímně řečeno mi nepřijde rozdíl proti Hansům s dušemi, ale ten grip v terénu je úplně jinde! Nahození bezduší naprosto bezproblémové i obyčejnou pumpou z Lídlu. Chod teleskopu je geniální a 3 roky záruka na uzavřenou patronu je velmi příjemný bonus. Ergonomičnost CB páčky a možnost nastavení ve všech osách je parádní (na web fotkách páčka působí páčka plastově, na živo je perfektní). Chod brzd mě taky celkem překvapil a brzdný účinek a „neúnavnost“ mě až zaskočili (ale po Avidech :D). Po „kočkopsu“ 1×10 a velmi špatném rozsahu převodů a ještě horším odstupňování, je 1×11 od Shimana taky příjemná změna. V každém případě se opravdu vyplatí připlatit za XT řazení, protože SLX je oproti tomu naprostá HOUBA, která skončila v šuplíku jako záloha ;-). To je zřejmě vše, co k tomu mohu říci po první vyjížďce a snad bude vše šlapat jak má…
(vloženo 5.4.18)
| Značka | Agang | 
| Model | Patriot 3.0 | 
| Modelový rok | 2014 | 
| Velikost | 19 | 
| Hmotnost | 15,2 | 
| Rám | hlína | 
| Vidlice | SR Suntour AURON 160mm TT | 
| Tlumič | RockShox Monarch RT3 DebonAir | 
| Hlavové složení | PRESTINE F13 1.5 | 
| Kliky | SRAM S1400 PF 2.2 175mm | 
| Středové složení | SRAM BB30 PF | 
| Přesmykač | Sting CH-EX ISCG | 
| Měnič | Shimano SLX M7000 | 
| Řazení | Shimano XT M8000 | 
| Převodník | Absolut Black 32T | 
| Kazeta | SunRace MX8 11s 11-46 | 
| Řetěz | SRAM 1031 | 
| Náboj přední | DT SWISS 370 | 
| Náboj zadní | DT SWISS 370 | 
| Brzda přední | Shimano ZEE (XLC 203mm) | 
| Brzda zadní | Shimano ZEE (XLC 180mm) | 
| Brzdové páky | Shimano ZEE | 
| Ráfek přední | DT SWISS E1900 spline | 
| Ráfek zadní | DT SWISS E1900 spline | 
| Dráty | DT SWISS | 
| Pedály | XLC | 
| Řídítka | AZONIC Flow 785mm 35mm | 
| Představec | AZONIC Baretta 35mm/50mm | 
| Sedlovka | Crankbrothers Highline 160mm 30,9 | 
| Sedlo | AGANG Throne Trail CR | 
| Pláště | MAXXIS Minion DHF 2,5 3C DD TLR; MAXXIS Minion DHR II 2,4 Exo TLR | 
Carloss: řešil jsem to stejné a Shimano kazeta má obrovský skok mezi největšími pastorky.
Sedlovka je naprosta pecka! Montaz pro blbce, odpojeni to stejne, chod je luxusni a funguje i v mrazu! Samozrejme spolehlivost se ukaze az casem, ale jak uz jsem psal, tak vnitrnosti jsou v uzavrene patrone na kterou je zaruka 3 roky, tak predpokladam ze kuci v CB vedi, co delaji ;)
Pohon 1×11 jsem predelaval z druheho kola co mam a komplet to melo najeto 200km, takze to bylo bez investic. Ale dalsi kazeta zcela urcite nebude SunRace ;)