 
                                dnes už spíš vyrážím s pevnou vidlicí
 
                                nejlepší variace na cestě z Paříže
 
                                ještě když jsem na něm závodil
rám jsem vyžebral poté co mi starý rám prasknul v Lomnici nad Popelkou v roce 2012
Když jsem ho nahradil RBčkem, stala se z toho přepravní mula co už toho po Evropě navozila mraky v brašnách.
Kolo i v roce 2017 jezdí velice spolehlivě.
(vloženo 13.2.15)
| Značka | Apache | 
| Rám | Apache | 
| Vidlice | co mám zrovna po ruce | 
| Kliky | deore | 
| Přesmykač | deore | 
| Řazení | dualcontrol předni XTR, zadni XT | 
| Kazeta | vyjetiny z jednice | 
| Řetěz | vyjetiny z jednice | 
| Náboj přední | Acera | 
| Náboj zadní | Acera | 
| Brzda přední | V-brake Deorko | 
| Brzda zadní | V-brake Deorko | 
| Ráfek přední | Vuelta | 
| Ráfek zadní | Vuelta | 
| Pedály | Dura-Ace,105, 540 nebo 520 | 
| Řídítka | Fuji 560 | 
| Představec | Fuji | 
| Sedlo | vubec nevím ... | 
| Pláště | Schwelbe Huricane | 
Honzo, toho kolo taky. Rám neměl na nosič díry a tak jsem je vyvrtal vyjel závitníkem M10 pojistil matkou. Po 1600km s brašnama vyšoupaný třmen a na pravé straně stržený závit. Ještě že jsou drcpásky.
háčky seskakujou z nosiče a tak je stáhnu sdrhovačkou nebo přes to napříč přidělám stan/karimatku … něco aby to neskákalo. Cobra-fakt jsou pásky na tom kole to nejhorší? Rám jsem dostal zdarma, rychlá náhrada za prasklý ze závodů.
přesně stejný problém s háčkama…dojížděl jsem na eska páskách a nadšený jsem z toho teda nebyl
15.2.15 11:07
14.2.15 19:58
Stahovaci pasky na horni trubce parda, pan je estet.