 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                Kde schází technika musí nastoupit štěstí
 
                                Nastavení 2019
Kolo (lehce jeté a opečovávané) jsem koupil na přelomu léta a podzimu 2017 takže na detailnější rozbor není dost poznatků a vjemů z dosud absolvovaných jízd. Nájezd cca. 300km. Nicméně můžu pojmenovat několik málo rozdílů. Přechod z 26"(27,5") je pocitově brutální a i nad rámec očekávání jednoznačným posunem vpřed. Ovladatelnost kola, schopnost absorbovat nerovnosti a ochota po záběru vypálit kupředu je pro mne velkým překvapením. Na rozdrbaných cestách kde jsem dříve z kopce brzdil teď přidávám a kolo statečně snáší a eliminuje moje nedostatky v technice. Obava z přechodu Shimano-Sram úplně zbytečná a změna z 3×10 na 2×11 jedním slovem lahůdka. Doplnění leden 2018: i po najetých cca 700km nadšení neopadává a naopak roste. Duben 2019: i po cca. 6000km, aktuální změně pohonu na 1×12 a kokpitu FSA se vracím domů absolutně spokojený a těším se na každou další jízdu.
(vloženo 5.11.17)
| Značka | CANYON | 
| Model | GRAND CANYON CF SL 7.9 | 
| Modelový rok | 2016 | 
| Velikost | M | 
| Hmotnost | 10,3 | 
| Rám | Karbon | 
| Vidlice | RockShox SID RL - Remote Lockout | 
| Hlavové složení | Cane Creek 40 | 
| Kliky | SRAM GX Eagle 1x12 | 
| Středové složení | SRAM GXP Pressfit | 
| Měnič | SRAM GX Eagle, 12s | 
| Řazení | SRAM GX Eagle, 12s Trigger | 
| Převodník | SRAM GX Eagle 32 | 
| Kazeta | SRAM XG-1275, 10-50 12s | 
| Řetěz | Sram PC GX Eagle, 12s - 114 článků | 
| Náboj přední | DT Swiss straightpull 15X100 | 
| Náboj zadní | DT Swiss straightpull 12X142 (OŘECH SRAM XD) | 
| Brzda přední | SRAM Guide R | 
| Brzda zadní | SRAM Guide R | 
| Brzdové páky | SRAM Guide R | 
| Ráfek přední | DT Swiss X 1700 Spline TWO | 
| Ráfek zadní | DT Swiss X 1700 Spline TWO | 
| Dráty | DT Swiss Competition | 
| Pedály | SPD M520 | 
| Řídítka | FSA Afterburner 740 mm | 
| Představec | FSA Afterburner +-12° - 90mm | 
| Sedlovka | Truvativ T30 Noir carbon offset 25 30,9x420 | 
| Sedlo | ERGON SME3-S | 
| Pláště | Vittoria 29 Barzo TNT Kevlar * 29x2.1 * 52-622 black - bezdušový systém | 
Jezdím jej už 4 sezonu a stále nadšen !! Hoodně velký progres byly kola ZTR + bezduše a karbonová 3T sedlovka. Jak říkáš, neřešíš co máš pod sebou a letíš nad povrchem.. :-) To M ko vel. je ideál !! At slouží ! A nedej na kecy 1× .. něco , pokud nezávodíš a neměníš si převody dle trati, tak to prostě nestačí..
 
                    5.11.17 21:50
takže už tě čeká jediný posun – EAGLE 1× 12 ! :-)