 
                                2017
 
                                2017
 
                                V dobách největší slávy r.1998
 
                                V dobách největší slávy r.1998
(vloženo 25.1.14)
| Značka | GT | 
| Model | Corrado | 
| Modelový rok | 1994 | 
| Velikost | 16'' | 
| Rám | CrMo True Temper GTX d.b. (2130 g) | 
| Vidlice | Bologna Lite CrMo t.b., A/C 390, sloupek 181mm (824 g vč. ježka) | 
| Hlavové složení | TR Logic Ahead 1 1/8'' | 
| Kliky | SH LX FC-M563, L=175, 58/94 | 
| Středové složení | Kinex, L=110 | 
| Přesmykač | SH FD-M566, Ø 28,6 | 
| Měnič | SH RD-M750 GS | 
| Řazení | SH SL-M4000 9sp. | 
| Převodník | Specialites TA 42z + TR Fe 29z | 
| Kazeta | SH CS-M760 11-34z | 
| Řetěz | Sram PC971 | 
| Náboj přední | SH HB-M563, 32d | 
| Náboj zadní | SH FH-M563, 32d | 
| Brzda přední | Sram 7.0 | 
| Brzda zadní | viz přední | 
| Brzdové páky | SH BL-M970 | 
| Ráfek přední | Mavic M400 559x16, 32d | 
| Ráfek zadní | viz přední | 
| Dráty | nerez 1,8/1,6/1,8 | 
| Pedály | SH PD-A530 | 
| Řídítka | Easton Monkey Lite XC, Ø25,4 x 660 low rise | 
| Představec | TR Pro, 120 x Ø25,4 x 17° | 
| Sedlovka | Easton EC70, Ø26,8 x 350 | 
| Sedlo | WTB Pure V NiCr | 
| Pláště | Nokia Tracer S 47x559 (26x1,75/1,8) drát | 
wbiker – rozptyl může být způsoben např. použitým materiálem nebo délkou sloupku…
Zaujala mě ta vidlice, v nělterém vlákně je u crmo vidlice od Bareše uváděná váha 1,4kg. Docela velkej roptyl.
na ocel se mně zdají ty trubky nějaký klustý, ale celkem to jde… ten starší sector z tenkých kulatých trubek je ale hezčí..
12.9.09 19:43
to vypadá dobře