| Velikost | Buh vííí |
| Hmotnost | 9,7Kg |
| Rám | Alu nejakej |
| Vidlice | Carbon nejaka |
| Tlumič | nene |
| Hlavové složení | no name |
| Kliky | 105 |
| Středové složení | 105 |
| Přesmykač | 105 |
| Měnič | 105 |
| Řazení | 105 |
| Převodník | 105 |
| Kazeta | 105 |
| Řetěz | 105 |
| Náboj přední | 105 |
| Náboj zadní | 105 |
| Brzda přední | 105 |
| Brzda zadní | 105 |
| Brzdové páky | 105 |
| Ráfek přední | 105 |
| Ráfek zadní | 105 |
| Dráty | 105 |
| Pedály | Time KEO easy |
| Řídítka | ITM OS |
| Představec | ZooM |
| Sedlovka | No Name |
| Sedlo | DAjake velo ale su spoky |
| Pláště | Michelin road-už končí |
Tak to je na mě moc výhod najednou, to bych asi nevydejchal :o)
Páky jsem vozil úplně stejně. Má to jen samé výhody při spodním úchopu. Rovněž pro aerodynamiku je to lepší.
Jak udržíš řidítka při prudkém sjezdu a úchopu za páky při brždění? To musí být o život, ty páky by měly být vodorovně s vrchní trubkou …